Soooo right!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haha stenders opmerking over jordy, dit jaar werden we verliefd op jordy, vorig jaar hadden we jongens in het huis zitten met een betere smaak
Stenders kwam pas heel laat los helaasquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Soooo right!
Al was ik niet heel blij met Stenders in t huis, Gerard en Michiel waren natuurlijk super
Rob moet ook helemaal niet los gaan, hij is op z'n best als de beroepschagrijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders kwam pas heel laat los helaas
Eensch!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob moet ook helemaal niet los gaan, hij is op z'n best als de beroepschagrijn.
Stenders en loskomen? Nee man... die vent kwam voor mijn gevoel echt niet los.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders kwam pas heel laat los helaas
Hahaha, weet hij dat zelf ook?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eensch!
Rob is echt genieten als hij sacherijnig is
Ik denk eerder dattie onzekerder is dan dattie werlijkelijk laat zien... Maargoed, boeiendquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Stenders en loskomen? Nee man... die vent kwam voor mijn gevoel echt niet los.
Zijn ego is groter dan wat hij daadwerkelijk laat zien :/
Ego? Rob? Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke klusquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm iig even op, misschien dat ik er volgende maand naar kan kijken.
Lijkt mij erg leuk idd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke klus. Zeker wel zin in of niet dan? Staat volgens mij wel goed op je cv
Je vergeet Kane,Di-rect en Racoon nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, dat was een lekkere lunch
Ik ben zo blij he:
Krezip uit elkaar
Leaf uit elkaar
Jeremy's uit elkaar
Nou Stereo, U2, Whombats, Editors, Metrostation, Kaiser Chiefs etc. nog
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben zo blij he:
Krezip uit elkaar
Leaf uit elkaar
Jeremy's uit elkaar
Waarvoor blijf jij dan luisteren naar 3FM?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben zo blij he:
Krezip uit elkaar
Leaf uit elkaar
Jeremy's uit elkaar
Scherpquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:57 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Waarvoor blijf jij dan luisteren naar 3FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |