abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65329444
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het idee dat maxime en rené op de één of andere manier met elkaar verbonden zijn.
Dat niet, maar er klopt gewoon iets niet aan haar. Al hoop ik niet dat ze de DNA test heeft gefaked, want ze MOET gewoon de zus van Ludo zijn
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 20:47:04 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65329488
ze heeft het in ieder geval voorzien op nina
pi_65329494
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:39 schreef Frey het volgende:
Ik had zo gehoopt op een knaller morgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:53:58 #104
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65329672
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:47 schreef Digi-Djeff het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:56:24 #105
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65329739
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
OMG, dat vastbinden van Janine aan die boom was wel echt heel erg nep!
Nepper dan nep! Met een sjaal... die je na 5 minuten wringen of schuren helemaal los hebt, en dat is de maximum tijd.

Lukt dat niet, kun je nog altijd je benen optrekken tot aan je middel, en dan je belager onderuit schoppen. Maar neee, Janine kon weer helemaal niks.

Weg spanning ja, een psychopaat onwaardig.

En Nina die voor de 23e keer gestichtwaardig is.... dat wordt wel erg oud!
De Noudster kon niet 3 gaten naast elkaar boren, waardoor je een gat krijgt waardoor je meteen bij het slot kunt?

Ik moet er maar eens mee ophouden, met soaps en logica denk ik. Is anders iedere avond prijs.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 20:58:50 #106
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65329799
morgen zijn wel de noudster en krullie uit elkaar.
heeft die sukkel van een dex toch zijn zin
pi_65329835
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die had deze keer gewoon het nakijken

Janine en Jack zie ik niet zo zitten, Jack moet eigenlijk bij de jongeren worden geschaard, Janine was 20+ toen hij geboren werd in seizoen3 net zoals Anita die toen 18 was. Stelletje pedowijven

Jammer dat Renee zo simpel werd doodgeschoten, ik had gehoopt op diverse martelingen door Jack en Ludo
das waar ook jah

Gehele naam
Jack van Houten / Jack Woods

Familie
Vader Frits van Houten
Moeder Trix Gerritse
Opa Herman Hoogendoorn
Halfzussen Sjors Langeveld; Wiet ter Lake
Stiefmoeder Dian Alberts
Ooms Jan Henk Gerritse; Rien Hoogendoorn.
pi_65329875
In 1 woord: Geweldige aflevering!
Zag Ludo daar staan!
jack was in 1 woord: Geweldig!
Dit is de jack zoals ik hem al tijden had willen zien: De van Houten bad-guy! Ludo stond wel mooi voor paal zeg! Wat ik helemaal geweldig vond is dat ze in deze uitzending meer lieten zien dat ze normaal in 1 week laten zien! Het begon met ontvoering Janine ene het eindigd met ontvoering janine> Ook geweldig gedaan met dat schot in zijn hart! Ik stond echt helemaal van angst te trillen, geweldig gedaan! En je kijkt ook nu anders naar Anita nu je weet dat morgen haar exit is. Verder ook een mooi slot van Dex en Vicky,maar we weten dat we daar volgende week alleen maar gedoe om krijgen met geruzie
Maar echt schitterend! Jack daar met zijn pistool! Geweldig!
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 21:12:23 #109
43556 miss_dynastie
pi_65330190
Maxime heeft haar eigen aankleedpop

Dex Echt helemaal niks aan, die knul. Weg ermee.

Jack
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:13:52 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_65330229
Ik vind het dus erg teleurstellend dat Ludo er helemaal niet meer bij betrokken was. Maanden lang hebben ze die verhaallijn opgebouwd met René, de vrouwen en de familie Sanders en dan komt op het eind ineens Jack uit het niets die er geen kloot mee te maken had. Daarbij was het einde van René ook niet erg spectaculair.

Maargoed, wie weet praat ik wel voor mijn beurt. Want volgens de verhalen
SPOILER
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_65330300
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Maxime heeft haar eigen aankleedpop

Dex Echt helemaal niks aan, die knul. Weg ermee.

Jack
idd Jack

Leuke aflevering maar ik hoop nog op een wonderbaarlijke opstanding van Rene... want dit zou wel een heel jammer eind zijn van zo'n heerlijke bad guy.
Daarbij heeft tie m'n hitlist nog lange niet afgewerkt.
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:23:36 #112
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_65330467
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef Franubiz het volgende:
> Ook geweldig gedaan met dat schot in zijn hart! Ik stond echt helemaal van angst te trillen, geweldig gedaan!
Stond jij van angst te trillen...?? Of Janine.. of Rene.. of Jack...... (of gezellig met zijn allen.. )
pi_65330561
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:16 schreef Desii het volgende:

[..]

idd Jack

Leuke aflevering maar ik hoop nog op een wonderbaarlijke opstanding van Rene... want dit zou wel een heel jammer eind zijn van zo'n heerlijke bad guy.
Het zou mooier zijn geweest dat je in het laatste shot met Ludo Renée op de achtergrond zag opstaan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_65330628
quote:
Van 29 augustus 2008 tot 22 januari 2009 vertolkte Roscoe de rol van badguy René Meijer in Goede Tijden Slechte Tijden.

Bron; Wikipedia
Zal het dan echt zijn einde zijn? Erg jammer hoor...
pi_65330903
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:28 schreef Digi-Djeff het volgende:

[..]

Zal het dan echt zijn einde zijn? Erg jammer hoor...
quote:
Bron; Wikipedia
zegt genoeg, is die bron gestaafd?

edit: niet gestaafd dus en vandaag aangepast: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Roscoe_Leijen&action=history
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:40:45 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_65331113
ik wil nu wel is weten hoe anita nu dood gaat..
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:02:26 #117
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_65331849
Zonde dat René er zo makkelijk uitgaat Had eigenlijk wel de hoop dat hij er nog wat langer in zou blijven. Maar helaas.

En Jack
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:21:31 #118
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_65332245
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
ik wil nu wel is weten hoe anita nu dood gaat..
Na het kaasfonduen gaat ze een lekker potje Wii-en met Charlie... maar Charlie haalt te driest uit in een tennismatch en smasht haar slaap, waarna ze op slag dood is.

René wordt de nieuwe Jason Voorhees (Friday the 13th) en wordt door een bliksemflits weer tot leven gewekt. Zijn gelikte slachtoffers overlijden na een paar weekjes toch door een giftig enzym in zijn speeksel, dat doorgaans alleen bij varanen wordt aangetroffen.
pi_65332717
tvp
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
pi_65332747
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:21 schreef Perico het volgende:

[..]

Na het kaasfonduen gaat ze een lekker potje Wii-en met Charlie... maar Charlie haalt te driest uit in een tennismatch en smasht haar slaap, waarna ze op slag dood is.

René wordt de nieuwe Jason Voorhees (Friday the 13th) en wordt door een bliksemflits weer tot leven gewekt. Zijn gelikte slachtoffers overlijden na een paar weekjes toch door een giftig enzym in zijn speeksel, dat doorgaans alleen bij varanen wordt aangetroffen.
Goeie ideeën zijn dit

Ik vind het wel grappig om te weten dat Anita dood gaat. Ik zit bij elke scene zo van 'zou het nu dan gebeuren?'. Inderdaad dus zelfs tijdens dat kaasfonduen Zeker wanneer je in je achterhoofd houdt wat voor lompe drol Charlie Fischer is.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 22:46:10 #121
43556 miss_dynastie
pi_65332778
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:45 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Goeie ideeën zijn dit

Ik vind het wel grappig om te weten dat Anita dood gaat. Ik zit bij elke scene zo van 'zou het nu dan gebeuren?'. Inderdaad dus zelfs tijdens dat kaasfonduen Zeker wanneer je in je achterhoofd houdt wat voor lompe drol Charlie Fischer is.
Wat dacht je? Dat ze 'r zou lekprikken met d'r fonduevorkje?
pi_65332829
Ja, of dat het waxinelichtje agressief zou worden en Anita's kleding in de fik zou vliegen
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 22:49:20 #123
43556 miss_dynastie
pi_65332900
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja, of dat het waxinelichtje agressief zou worden en Anita's kleding in de fik zou vliegen
Ik zeg: doen!
pi_65333343
In een of andere amerikaanse soap deden ze of een compleet seizoen 'slechts een droom' was hoorde, om zo weer een personage tot leven te wekken
Een heer met stijl
pi_65333909
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat dacht je? Dat ze 'r zou lekprikken met d'r fonduevorkje?
Of zou verdrinken in de fonduepot.

Maare, zal toch weer beetje wennen worden als Anita eruit is. Ondanks dat ik blij ben...
Verder matige aflevering eigenlijk. Vond het een ergernis dat Janine amper weerstand bood en niet echt haar best deed te ontkomen aan René. Ik riep zelfs naar de tv: KNIETJE! En paar sec. later deed ze het.
En Janine liet wel heel makkelijk die bijl afpakken.
Noud was ook weer onhandig bezig maar ja, de kijkers moeten wel ff zien dat hij een vakman is he.
Scene Vicky-Dex sloeg ook nergens op, onzinnig gedoe en te makkelijk. Noud betrapt ze net voordat hij heeft gezien dat Vicky Dex toch afwijst. Trouwens, zo goed zingt Vicky niet.
Hoop dat het René verhaal nog wel een staartje krijgt...
En ik wordt een beetje kriebelig van Maxime...ze is eng en ze kijkt ook eng. Ik vertrouw haar totaal niet, al niet vanaf het begin dat ze in de soap kwam. Zoals ze ook tegen Nina zei dat Janine zélf René ging opzoeken...
Die zouden toch niet onder 1 hoedje spelen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')