Wat een mooi ventje is
RubenJelief!
En wat mooi schoon ook na z'n geboorte!
Hopelijk heeft
Thijmen snel z'n normale ritme weer te pakken! Sprongetjes zijn nooit zo leuk, al kunnen ze erna wel weer veel meer!
Kan me wel voorstellen dat je graag meer controle wilt dan eens in het jaar, dat lijkt me ook best heel lang dan!
Thomas alweer bijna een jaar! Wat gaat het echt vreselijk vreselijk snel allemaal!
Lijkt me ook wel erg leuk om dingen voor de eerste verjaardag te bedenken, taart, kado's
Wat goed dat hij al hieperdepiep kan doen! Flink geoefend?
Koen ook al lekker in de kinderstoel!
Wij hebben die van de week ook gehaald van de Ikea, eerst voor bij opa en oma, maar nu hebben we hem eerst maar bij ons gezet. In de Tripp Trapp vond ik Lotte nog niet echt goed zitten en daar had ze ook niet echt steun bij d'r hoofdje. Die van de Ikea zit ze echt beter in!
En in de wandelwageninzet van de kinderwagen is het natuurlijk veel interessanter, veel meer te zien!
Wij hadden hem overigens al met 4 maanden omgebouwd ofzo, want toen wou ze niet meer liggen en kroop omhoog
Fee, goed gegroeid! En wat goed dat ze d'r hoofdje al wat optilt!! Snelle meid!
Elodie ook al goed gegroeid!
Ik heb geen ervaring met Johannesbroodpitmeel
Estrys. Wel balen dat hij zo spuugt zeg!
Hopelijk wordt het snel beter!
Eigenwijze
Leander!
Frusterend voor die kleintjes als ze dingen wel proberen maar nog niet kunnen
Tipje alvast voor de ouders die ook met bijvoeding beginnen en nog niet zo snugger zijn als ik...
Als je je kind een fruithapje geeft wat al aardig dun is (en je je daar al over aan het verbazen bent dat het zo dun is), duik dan weg als je kind moet niesen..
Je zit dan gegarandeerd onder de dunne fruitmoes
Lotte probeert zich steeds meer op te trekken tot zitten. Ze snapt nu al dat als je de spijlen in je bedje met 2 handen beet pakt je een stuk verder komt..
Ik gok dat ik die van de week wel zittend in bed aan tref!
In de box was ze het overigens ook al aan het proberen. Maar als ik de box ook al omlaag doe dan kan ik haar er volgens mij amper in en uit leggen (hij staat nog op wieltjes dus is vrij hoog)
Ze ligt momenteel toch heel veel op de grond op het speelkleed (die van de Ikea, is echt zwaar favoriet), dat scheelt wel weer