abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65499042
jeeej voor thomas

ik heb eindelijk zo'n ding voor in selene's badje gekocht, en dat vindt mevrouw wel wat. opeens wil ze nu wel in badje echt spelen ipv enkel wat spartelen. dus nu speelt ze met het dikkiedik washandje en het dikkiedik badboekje wel ff een vraagje: het kan toch geen kwaad dat ze vrij veel badsop binnen krijgt toch? dat babybadschuim zal daar toch wel rekening mee houden?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65499060
Thomas loopt!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 januari 2009 @ 17:34:44 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65499221
drukke dagen gehad, ik heb eindelijk even heel kort de tijd om te reageren hier, vanavond komt er iemand van jeugdplein langs om Johan samen met die kleine te zien.

ik heb van alles gelezen, maar ben de helft alweer vergeten

jojo wat fijn dat de downpoli zo goed voelt!!
fuente
webkim voor thomas
hopen dat het snel weer lekker gaat met amber llewella!!

ik ben maandag bij het cb geweest om te wegen: maar 45 gram in een week tijd.. dat en de angst + alle stress erom heen heeft me doen besluiten om volledig op flesvoeding over te stappen. ik wilde geen geëmmer meer en ach, dan kost het maar wat geld, hij is nog tevredener dan voorheen dus ... daarnaast ben ik vandaag geweest voor de reguliere afspraak en was hij maandag nog 3145 gram, vandaag woog hij 3350 gram 52 cm lang, en hoofdje was 36 cm. verder geen sporen van heupafwijkingen of plat hoofdje, hij was ontzettend sterk en probeerde op zijn zij te draaien, koppie op te tillen, kortom nu hij ook gewoon goed aankomt doet hij het perfect en maak ik me druk om niks

en alsof hij dat gisterenavond al aanvoelde zegt JJ dan ook:

lekker tegen de rest van de wereld!

voor iedereen die ik vergeten ben of die het nodig heeft
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_65503329
Kijk eens wat ze doet

Ze blijft gewoon opeens heel goed zitten!

Vanmorgen al een keer ruim 5 minuten op de grond en vanmiddag weer (zat ze naar buiten te kijken op het aankleedkussen)
pi_65503356
Jammer dat je gestopt bent DJMO al kan ik me de onzekerheid wel voorstellen door het gepush aan alle kanten
Wegingen zijn natuurlijk wel momentopnames, dat hij vandaag zo veel aangekomen is hoeft natuurlijk niet direct alleen door de flesvoeding te komen. Wel fijn natuurlijk
pi_65504572
Lopende Thomas Wat groot ineens dan he!

DJMO, jammer van de BV, maar het allerbelangrijkst is dat jij je er gewoon prettig bijvoelt, prima beslissing dan dus! Fijn dat het zo goed gaat

Lotte En zo goed zitten al, wauw!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 28 januari 2009 @ 20:52:51 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65505947
ergens vind ik het idd wel jammer mrien, maar de verschrikkingen van yolanda (die ook te weinig voedingsstoffen binnen kreeg via de bv, al was dat wat later, en toen kwam het ook door stress en angst) kwamen ineens in alle hevigheid op.. ik had geen zin in diezelfde ellende, omdat dat gewoon ook niet goed is voor JJ. dan maar kiezen voor deze oplossing, hij voelt zich er een stuk beter door, en ik ook!! (wat Fuente dus ook al zegt dus )

en wat een mooie profielfoto van lotte zo netjes zittend
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 29 januari 2009 @ 09:22:57 #258
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65518257
zo, hier even spannend. Dennis heeft de lelietjes van dalen te pakken gekregen en dus ook een beetje opgegeten. heb hem al te drinken gegeven en laten braken, maar heb ook maar de HA gebeld of er nog meer nodig is. die is nu aan het bellen met het gifcentrum. Voel me nu wel zo'n slechte moeder. maar goed kan er ook niks meer aan doen. wachten op het telefoontje.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_65518328
Hestria, jeetje! Is dat erg gevaarlijk? Voel je geen slechte moeder, je kan niet altijd alles in de gaten hebben joh Hopelijk valt het mee!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2009 @ 09:35:44 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65518502
Hestria een slechte moeder zou niet weten dat je die niet mag eten en dus geen actie ondernemen. Jij bent geen slechte moeder, dit soort dingen gebeuren helaas!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:36:21 #261
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65518516
nou ben net al terug gebeld, hoeft verder niks meer aan gedaan te worden, kan als ie veel binnen krijgt wat snellere hartslag krijgen en missleijk/braken. Maar omdat ik hem meteen heb laten braken heeft hij nauwelijks iets binnen gekregen. dus loopt met een sisser af.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 29 januari 2009 @ 09:38:33 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65518567
oei sterkte hestria!! hopelijk valt het mee!!! en voel je niet zo schuldig, je kan dennis ook niet 24/7 op je rug vastbinden toch??

-edit- even F5 voor je op invoeren ramt is ook wel handig.. gelukkig dat het zo meevalt Hestria

donderdag 29 januari 2009 @ 09:41:38 #263
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65518648
Bah wat eng. Gelukkig heb je goed gehandeld en valt het mee. .

Ik zou dus wel een slechte moeder zijn, want ik weet echt niet welke planten wel of niet giftig zijn . Vanaf vandaag ga ik gewoon bij elke plant die ze eet de dokter bellen . Niet dat ze al planten gegeten heeft hoor , geen planten hier in huis . Maar nu ik dat zeg, denk ik ineens aan de tuin, en aan buitenspelen straks, en lekker weer en een lopend Stelladotje en fijn en lente en nog meer fijn enzo .

Stella oefent nu de hele dag met 'klappen in de handjes' en zwaaien . Bumba blijkt een zeer educatief programma . Gisteravond heb ik haar klappend in bed gelegd en vanmorgen toen ik haar hoorde en uit bed ging halen zat ze alweer te klappen . En ze zegt nu echt woordjes na: eten is tete en Bumba is poeba. Ook zegt ze mama, opa en bah. Ik vind het zo leuk om te horen hoe haar stemmetje al sprekend klinkt . Hebben jullie dat ook?

En Thomas, maar gelijk loslopen dan hè . Tsja, als je het principe doorhebt.
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:57:56 #264
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65519062
Brr wat eng Hestria... Gelukkig valt het allemaal mee.
Hoe laat je een kindje eigenlijk braken?

Thomas loopt, Lotte zit en Stella zwaait!!!!

Mijn jongetje is weer een ochtendje naar het kdv! Het ging vanmorgen in het ritme al wat sneller als afgelopen keer. Gelukkig heb ik nog 2 weken om te wennen aan het idee dat hij straks voor het echie gaat!
Volgende week en de week daarna ben ik nog vrij, maar Maarten gaat dan wel een paar ochtendjes, gewoon voor mezelf om te wennen aan het idee en het vroege opstaan enzo...
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:03:43 #265
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65519227
gewoon zoals je bij grote mensen ook doet, met 1 vinger de wang tussen de kiezen duwen en met de andere voorzichtig in zijn keel steken. dat wekt het gewoon op. sommige doen het met een lepeltje of zo, maar ik vind dat eigenlijk veel te eng met zo'n hard voorwerp.
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:10:32 #266
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65519414
Zo had ik het me wel voorgesteld, maar ja, weet ik veel... misschien dat er nog andere manieren zijn om het spugen op te wekken...
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:17:23 #267
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65519607
er zijn ook middelen die het braken opwekken, alleen een gemiddeld huishouden heeft dat niet in huis.
en over het algeem is handelen bij vergiftigingen niet zo moeilijk

bijtende stoffen(parfum, chloor etc) max half glas water laten drinken, HA bellen
niet bijtende stoffen(planten, tabak, alcohol, medicijnen) laten braken daarna veel water laten drinken HA bellen
sufmakende medicijnen(slaappillen enz) niet laten braken(als ze suf zijn kunnen ze stikken in het braaksel) HA bellen
petroleum producten(niet braken & niet water) Ha bellen
schuimende producten( zeep, shampoo, waspoeder) vette producten geven(boter, slagroom etc) HA bellen
pi_65519702
Even een update over Merel.

Het lijkt heel langzaam aan wat beter te gaan. Gisteren heeft ze op de hele dag ongeveer 3 uur gehuild. Waarvan gisteravond 2 uur vanwege krampjes, al een stuk minder dan de eerdere 6 uur dus!
Het slapen overdag blijft lastig, maar langzaam gaat ook dat beter. Vandaag gaat tot nu toe ook best goed! Ze heeft nog geen huilbui gehad, inslapen vanmorgen ging wat moeilijk, maar na het 'pinken' en aaien over haar bolletje is ze dan toch in slaap gesukkeld en tot nu toe maar 2 keer wakker geweest in plaats van elk kwartier.

Dus, we zijn er nog lang niet, en het zal vast ook wel eens minder goed gaan, maar langzaamaan wel verbetering naar mijn gevoel.
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:21:40 #269
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65519746
fijn dat er verbetering inzit!! waneer heb je weer een afspraak bij de oseopaat?
pi_65519827
Voorlopig niet Hestria, we hebben afgesproken dat we het even de tijd geven. Als we niet veel verbetering zien, of als het stagneert dan maken we een nieuwe afspraak en behandelt hij verder. Ik denk dat we nog wel een keer 'terugmoeten', maar we merken in ieder geval wel verbetering.
Oh ja, ook haar voorkeurshouding is een stuk minder, ze draait haar hoofdje nu ook meer naar links!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:28:28 #271
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65520016
Proficiat voor de kleintjes die weer iets meer kunnen... en de mama's lekker trots wezen....
pi_65520921
Hestria wat schrikken gelukkig is het idd met een sisser afgelopen.
En zoals al eerder gezegd, je bent echt geen slechte moeder, jij wist dat die plant giftig was en je hebt snel gehandeld. Hopelijk heeft Dennis er verder weinig last van.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:17 schreef hestria het volgende:
er zijn ook middelen die het braken opwekken, alleen een gemiddeld huishouden heeft dat niet in huis.
en over het algeem is handelen bij vergiftigingen niet zo moeilijk

bijtende stoffen(parfum, chloor etc) max half glas water laten drinken, HA bellen
niet bijtende stoffen(planten, tabak, alcohol, medicijnen) laten braken daarna veel water laten drinken HA bellen
sufmakende medicijnen(slaappillen enz) niet laten braken(als ze suf zijn kunnen ze stikken in het braaksel) HA bellen
petroleum producten(niet braken & niet water) Ha bellen
schuimende producten( zeep, shampoo, waspoeder) vette producten geven(boter, slagroom etc) HA bellen

Altijd verpakking meenemen als je naar de HA gaat natuurlijk. Ik heb als gastouder ook een lijst met allerlei giftige middelen en planten op een rijtje staan, erg interessant om te weten wat je moet doen als het misgaat. (gelukkig staan schoonmaakmiddelen achter keukenkastje met kinderslot en heb ik geen planten in huis )

Ohja DJMO, verstandige keuze om op flesvoeding over te gaan, al dat gestress en ge-emmer is echt niet goed voor je kleintje, en ook niet voor jou! Ik vond het ook jammer dat het bij beide niet lukte door omstandigheden, maar ze worden evengoed groot en het gaat al hard genoeg. Dus kan je maar beter genieten van je ventje dan dat je alsmaar zit te stressen

Lotte die zit!! Wat goed zeg, gaat inene zo snel he?
En Stella die zwaait, wat lijkt me dat schattig om te zien

Fuente, fijn dat het weer wat beter gaat met Merel, geef je trouwens iets tegen krampjes (cinababy)
Het gaat vaak met ups en downs, maar ik hoop toch echt voor jullie dat het nu steeds beter gaat met jullie meisje.

Hier WEER een nieuwe verandering, van het mamamamamamammmm is Koen overgestapt naar echt goegoegagagatata weet ik het... maar het klinkt echt zooooooo En als je hem optilt strekt hij zijn benen en blijf hij gewoon op je benen staan
Echt in een ruime week tijd zoveel veranderingen... het wordt steeds leuker

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 10:58:39 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:05:11 #273
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65521248
Verschrikkelijk met momenten dat het zo snel gaat hé lovely...

Hier wou Jade dezemorgend echt geen fles.. pas om half 10 heeft ze fles gedronken... ze drinkt ook uit gewone beker (gezien van de zus) en dan hebben nog zo'n speciale tuitbeker gekocht, die gooit ze weg, wilt ze echt niet...
Op beentjes staan... elke keer bij oppakken duwt ze haar af en begint ze te springen, ze vindt dat zo fijn.... en met momenten staat ze helemaal recht op de beentjes...
Alleen zitten, ze doet niks anders... heb speelboog moeten weghalen want hing in de weg...
Ik vind dat je echt elke dag je kindje wel iets nieuws ziet doen...

Over overstappen op flesvoeding... gewoon doen meid... je moet doen wat het beste is voor jullie beide.. hebben wij ook gedaan en de commetaar die je krijgt, laat ze maar praten....
pi_65523679
Jammer DJMO maar begrijpelijk.
Hier al heel veel gedaan in een ochtend. Ik was zelfs al voor 9 uur onder de douche geweest en aangekleed, wat een prestatie. De nachten gaan ook prima zo om 2 uur en om 5 uur voeden en daarna lekker weer slapen. Seb accepteert de johannesbroodpitmeel nu ook beter dus zowaar met lepeltjes kunnen geven. Vanmiddag naar de CB arts, het zal mij benieuwen wat die gaat vertellen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:31:23 #275
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65524411
Ik zal hier ook maar eens mijn dochtertje introduceren. Op het moment heb ik na haar geboorte alleen in het borstvoedingstopic gepost, omdat die niet helemaal lekker loopt, maar er zijn natuurlijk ook leuke dingen te melden.

Annicka is bijvoorbeeld een heel tevreden baby, die alleen huilt als ze een vieze luier of honger heeft. Maar als ze een van de twee heeft, blijft ze huilen tot het probleem helemaal opgelost is. Dus pas als ze écht geen honger meer heeft, stopt ze met huilen als ze eventjes niet meer krijgt. (Ik vingervoed op het moment, dus ik moet regelmatig het spuitje hervullen.)

En ze heeft op het moment een beetje last van puistjes. Papa meteen in de stess, en die vraagt zich af waarom ik me geen zorgen maak. (Het zijn puistjes, geen etterende wonden, daarom misschien? ) Het was trouwens niet Annicka die mij vannacht wakker hield, maar een slaapwandelende papa, die mij een stuk of drie keer probeerde van een fictieve Annicka af te duwen(die gewoon lekker in haar wiegje lag).

Nog even een leuk fotootje van een smikkelende Annicka. Op het moment kolf ik gelukkig iedere dag meer dan zij eet (ik hou alles redelijk stipt bij. ) dus dat zit voorlopig wel goed.
pi_65525689
Jongens bedankt! Ik haal vandaag de gifwijzer ook maar even om ergens op te hangen!
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:31:44 #277
156412 hestria
erg gastvrij
pi_65526789
gifwijzer is heel erg handig, vooral met planten(staan plaatjes op van de planten). En een cursus kinderehbo is natuurlijk nooit weg.
pi_65534285
*snif* weer flesjesellende hier. ik vond de pap daarstraks wel erg hard gaan, dus ff gekeken, en jawel. ze heeft dan weliswaar nog geen tandjes, maar ze kan al wel speentjes stukbijten. dusssss, een nieuwe papspeen erop. maar dat gaat haar niet snel genoeg, dus is ze nu **boos**. heel boos. het arme flesje krijgt klappen

ik heb het voor nu ff af weten te leiden door haar zelf te laten drinken in de box (ander flesje), maar morgen is het uit met de pret en moet ze de nieuwe papspeen indrinken.
pi_65534366
DolleMina, wat een dotje
wat is vingervoeden?
pi_65534867
Wat een kleintje zeg dolle mina. Geef je iedere voeding met een spuitje? Hier hebben we het meteen met de fles gegeven bij gebrek aan spuitje (bij moeten gaan voeden op een zondag schiet niet op) maar heeft geen verwarring opgeleverd. Advies was vandaag van de arts om iedere week een paar keer een fles te geven zodat seb dat niet gaat verleren omdat hij op het kdv straks ook een fles krijgt.

Vandaag naar de CB arts geweest, alles was goed, we hebben Seb weer gewogen en ik dacht hij kan nooit veel aangekomen zijn sinds dinsdag... toen was hij 3715 gram nu is hij 4000 dusss.... mijn mond viel open, volgens mijn man is het die johannesbroodpitmeel die als lood blijft plakken. De arts vond dat hij het heel goed deed en komt erg goed aan (duh), Aantal voedingen is ook perfect dus geen reden tot klagen hier. Ook geen adviezen gekregen dit keer, alles was prima in orde.
Het valt me trouwens op dat hij weinig poepluiers heeft maar dat schijnt vaker te zijn met borstvoeding, dat ze geen afvalstoffen produceren en alles eruit halen wat erin zit. Kijk nu al de goede instelling: je moet alles eruit proberen te halen wat erin zit.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:58:37 #281
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65539414
Bij vingervoeden vul je een spuitje met moedermelk, je legt het spuitje langs je vinger en beide gaan in het mondje van de baby. Die begint vervolgens driftig te zuigen en dan spuit je langzaam de moedermelk naar binnen. Het is een techniek die gebruikt wordt om tepel/speenverwarring te voorkomen. Ik weet namelijk nog steeds niet zeker of ik voltijd wil gaan kolven of niet... Ik denk niet dat ik bang hoef te zijn dat ik niet genoeg kolf, want af en toe zit ik bijna op een liter per dag...

Annicka zal nu ongeveer 3,5 kilo zijn ofzo. Ze was de 25ste 3,4 kilo (zelf gewogen met de keukenweegschaal )
pi_65541042
Morgen rond de klok van 1 ongeveer gaan we Mila dan eindelijk ophalen! Snel dus nog alles regelen vandaag!

pi_65541167
Raissa wat een geweldig nieuws!

Wat een popje

*nu even bijlezen*
pi_65541314
Ahw Mila
wat een mooi poppetje is ze zeg.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65541412
Aahhw wat een minimensje, wat ziet ze er snoezig uit Raissa
Fijn dat ze morgen mee naar huis mag dat moet toch een fijn gevoel geven!!
pi_65541418
Raissa wat een goed nieuws! En wat een schatje zeg!
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2009 @ 19:48:07 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65541454
Gefeliciteerd Raissa, en wat een lief klein popje is Mila
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 29 januari 2009 @ 19:52:37 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65541621
Mila komt naar huis
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65541914
Thomas is zaterdag alweer 8 weken, en echt een beer! Als ik hier die hele verse babietjes zie, dan vraag ik me af waar de ienieminie-Thomas zo snel gebleven is!
Thomas draagt nu mt 62 broekjes, en mt 62/68 rompertjes en mt 68 truitjes! En hij is nog geeneens 2 maanden oud!
Hij drinkt heel erg goed, ik heb zelfs al 2 dagen het gevoel dat ik te weinig melk heb voor zijn honger. Misschien heeft hij gewoon regeldagen, ik houd het gewoon even goed in de gaten.

Fuente, ik heb zo weinig gefokt de laatste tijd, ik wist helemaal niet dat Merel zoveel huilt! Wat naar. Hebben jullie een idee waar het door komt? Behalve krampjes? Sterkte ermee!

En Seb is lekker aan het groeien zeg! Wat goed!

Hestria, wat zal je geschrokken zijn zeg! En wat heb je goed en alert gereageerd! Doet me eraan denken zo'n gifwijzer-poster te bestellen ergens. Die hing bij ons altijd in de wc vroeger.

DolleMina, wat een dotje is Annicka!

Simmu, wat vervelend dat Selene nog steeds rommelt met het drinken.

Lovely, echt heerlijk om te lezen hoe erg je geniet van je lieve Koen .

Lotte die zit! Wat goed!

Guus, wat lijkt me dat leuk, een babbelende en klappende Stella !

En Thomas die loopt! Wat goed zeg!
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:12:35 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65542362
Wat een supernieuws Raissa! En wat een prachtig poppetje heb je daar zeg!
pi_65542539
Raissa, wat super

Reinhilde, wat wordt 'ie groot! Zo grappig. Merel begint ook uit maat 56 te groeien. Rompers heeft ze maat 62, en ze heeft ook steeds vaker gewoon kleertjes maat 62 aan
Nee we weten niet waaorm ze zoveel huilt. Behalve dan de osteopaat die verdikking in haar nekje voelde en ze daar dus pijn/krampjes enz van heeft. Maar de totaalstand voor huilen staat vandaag op nog geen uur, dus echt helmaal geweldig! Ze ligt nu lekker bij B. op de bank te slapen
Sara
Merel
Ukje
pi_65542926
Oh wat fijn dat het vandaag zo goed gaat Fuente! Het lijkt me echt heel moeilijk als je babietje zo veel huilt, zonder dat je weet waarom..
Buiten die verdikking in haar nekje, zou het een allergie kunnen zijn?

Ik heb gewoon alweer een hele doos met kleertjes staan die te klein zijn !
Ik heb vandaag zijn kastje uit- en weer ingeruimd. Alle kleine kleertjes eruit, en alvast t/m mt 80 erin gelegd.
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:13:45 #293
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_65544930
Raissa, wat goed! Lekker naar huis, waar Mila hoort.
pi_65544950
Reinhilde, Jen zit soms ook nog in maat 68 . Sterker nog, we hadden een wat verlaat kraamkadootje gekregen van ons team van de badminton. Ze hadden het al een lange tijd gelden gekcoht, maar steeds liepen we elkaar mis (team van vorig jaar). Dus van de week kwam M. ermee thuis en die zei meteen dat ze het niet meer zou passen. Dus ik bekijk de kleertjes en ik zeg "oh dat past nog wel hoor". En ik had nog gelijk ook. Maat 68.

En Raissa, wat een supernieuws. Je kleine meisje komt gewoon thuis. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65545175
Wat onntzettend goed en fijn nieuws Raissa!!!
pi_65545238
Het lijkt niet om een allergie te gaan. Ze heeft wel heel erg babypukkels en vlekjes gehad, dat trekt nu helemaal weg. Het huilen begon al toen we nog hypo allergene voeding gaven.
We hebben we gezegd dat als het niet beter wordt mbv de osteopaat, we naar een kinderarts willen om haar te laten checken, maar vooralsnog gaat het goed. Nu wel wat kramperig, maar stelt echt niets voor met eerdere avonden.

Raar om die kleine kleertjes weg te leggen he?
Sara
Merel
Ukje
pi_65546284
Raissa wat een goed nieuws en wat een heerlijk poppetje heb je daar .

Dolle Mina, wat een schatje is Annicka! En ik moest lachen om het verhaal van je man, wel zoet, zo bezorgd in zijn slaap maar niet echt bevorderlijk voor jouw nachtrust .
pi_65547944
fuente, als je kleine echt allergisch is dan is hypoallergene voeding niet voldoende. Dat is namelijk om een allergie mogelijk te voorkomen, als er bijvoorbeeld allergieeen in de familie voorkomen. Is je kindje allergisch voor koemelkeiwit, dan moet je overstappen naar pepti. (natuurlijk moet je dat wel laten onderzoeken en niet op eigen houtje doen)
Dus het zegt niets dat ze ook al veel last had bij hypoallergeen. Dat is goed mogelijk als ze allergisch is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65548155
Fuente, het voelt idd raar om die kleine kleertjes weg te leggen! Maar wel met het idee dat mijn volgende kindje het ook aan zal hebben. Nog zo'n kleintje lijkt me heerlijk. (Ja, op de bevalling na dan ).

Tico, echt?! Thomas is echt een beer dan! Je zal het wel zien zondag!

Nu ga lekker knuffelen met hem.
pi_65548262
Raissa, wat een mooierdje! En goed nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')