Ik heb de afgelopen twee weken ook erg veel hoofdpijn gehad door die warmtequote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef Ticootje het volgende:
25 graden, jeetje daar loopt het water ongeveer je hol uit! Wat warm! Wel goed voor de babietjes natuurlijk, maar als je daar zit kun je bijna je bikini aan.
Heel fijn dat ze een stapje dichter bij huis is.
Ja, dat is ook zo, was zo met doorslapen enz. Ons mannetje is gewoon niet zo snel. Geeft niet, het gaat allemaal al zo hard!quote:Op zondag 25 januari 2009 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Koen kruipt ook nog niet echt, maar hij probeert echt wel zijn knietjes wat op te trekken. Hij beweegt voort maar daar is dan ook alles mee gezegd hoor
En of het laat is? Ik denk het niet, overal staan gemiddeldes voor dus ik zou me absoluut geen zorgen maken.
Ik ben eerlijk gezegd gewoon wat ongeduldig (en het ene kind is absoluut het andere niet) Sander was gewoon heel snel, dus voor mijn gevoel gaat het gewoon wat "langzamer".
Keek net nog in het groene boekje, kruipen staat gemiddeld voor 6 tot 9 maanden... dus no worries denk ik.
Net op het moment dat jij denk dat het nooit zal gaan gebeuren, gebeurt het
blech. wel fijn dat ze zo goed vooruit gaatquote:Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen twee weken ook erg veel hoofdpijn gehad door die warmte
Wat gaat het goed!! Fijn Raissa!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Raissa het volgende:
Mila mag morgen (eigenlijk vandaag al, maar in overleg niet gedaan) naar de wiegenkamer!! Dat betekent: weer een stapje dichterbij huis!!![]()
Wiegenkamer is de kamer waar het 21 graden is ipv 25 graden zoals in de couveusekamer.
Graag gedaan, daarvoor zijn we hier toch? En je kan altijd nog het CB om advies vragen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef peterfan het volgende:
Ja, dat is ook zo, was zo met doorslapen enz. Ons mannetje is gewoon niet zo snel. Geeft niet, het gaat allemaal al zo hard!
Bedankt voor de geruststellende woorden iig
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat de osteopaat wat voor je kan betekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |