abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65384861
Leuk hoor, al die kindjes die nieuwe dingen leren

Dana heeft nu echt een tandje door, ziet er zo schattig uit
Verder vind ik dr ineens weer "groter" geworden, zo een keer in de zoveel tijd heb ik ineens het idee dat ze meer kan/ anders reageert. Erg leuk

Afgelopen week heb ik 3 dagen cursus gehad waar een behoorlijke reistijd aan vast zat waardoor ik dr s'morgens maar 5 minuutjes zag en s'avonds maar een uurtje max. Dat was wel even wennen hoor, bah! Maar aan de andere kant wel fijn dat ze nu s'morgens de tijd met papa had, volgens mij hebben ze daar heel erg van genoten met zn tweetjes

ow en ze was gister precies 7 maanden
pi_65387855
Mila mag morgen (eigenlijk vandaag al, maar in overleg niet gedaan) naar de wiegenkamer!! Dat betekent: weer een stapje dichterbij huis!!

Wiegenkamer is de kamer waar het 21 graden is ipv 25 graden zoals in de couveusekamer.
pi_65389044
Wat fijn Raissa
pi_65391310
25 graden, jeetje daar loopt het water ongeveer je hol uit! Wat warm! Wel goed voor de babietjes natuurlijk, maar als je daar zit kun je bijna je bikini aan.

Heel fijn dat ze een stapje dichter bij huis is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65391475
Wat fijn Raissa!
pi_65391948
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef Ticootje het volgende:
25 graden, jeetje daar loopt het water ongeveer je hol uit! Wat warm! Wel goed voor de babietjes natuurlijk, maar als je daar zit kun je bijna je bikini aan.

Heel fijn dat ze een stapje dichter bij huis is.
Ik heb de afgelopen twee weken ook erg veel hoofdpijn gehad door die warmte
pi_65393850
Wat goed Raissa!
Weer een stapje dichter bij huis!

Ik heb net Lotte d'r bedje maar naar beneden gezet, wat is ze opeens weer klein zo zeg
Gelukkig kwam ik er achter dat er nog een soort van tussenstand was, hij is dus wel een stuk lager, maar nog niet helemaal onderin (kan ik haar tenminste nog een kusje geven als ze in bed ligt)
pi_65393852
Dat is niet raar!

Jen heeft nieuw speelgoed, stapelbekers. Helemaal leuk.
pi_65393939
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:01 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik denk het niet, Koen kruipt ook nog niet echt, maar hij probeert echt wel zijn knietjes wat op te trekken. Hij beweegt voort maar daar is dan ook alles mee gezegd hoor
En of het laat is? Ik denk het niet, overal staan gemiddeldes voor dus ik zou me absoluut geen zorgen maken.

Ik ben eerlijk gezegd gewoon wat ongeduldig (en het ene kind is absoluut het andere niet) Sander was gewoon heel snel, dus voor mijn gevoel gaat het gewoon wat "langzamer".
Keek net nog in het groene boekje, kruipen staat gemiddeld voor 6 tot 9 maanden... dus no worries denk ik.
Net op het moment dat jij denk dat het nooit zal gaan gebeuren, gebeurt het
Ja, dat is ook zo, was zo met doorslapen enz. Ons mannetje is gewoon niet zo snel. Geeft niet, het gaat allemaal al zo hard!
Bedankt voor de geruststellende woorden iig
pi_65394014
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:47 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen twee weken ook erg veel hoofdpijn gehad door die warmte
blech. wel fijn dat ze zo goed vooruit gaat

nja, we hebben selene dus in de buggy gedaan, die bleek gelukkig goed naar achterin in bijna-ligstand te kunnen. ze lijkt het fijn te vinden, we hebben de 6 km hunebeddenroute gelopen.

meer foto's in het fototopic
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Jubileum moderator zondag 25 januari 2009 @ 19:08:35 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65394541
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef Raissa het volgende:
Mila mag morgen (eigenlijk vandaag al, maar in overleg niet gedaan) naar de wiegenkamer!! Dat betekent: weer een stapje dichterbij huis!!

Wiegenkamer is de kamer waar het 21 graden is ipv 25 graden zoals in de couveusekamer.
Wat gaat het goed!! Fijn Raissa!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65398140
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:50 schreef peterfan het volgende:
Ja, dat is ook zo, was zo met doorslapen enz. Ons mannetje is gewoon niet zo snel. Geeft niet, het gaat allemaal al zo hard!
Bedankt voor de geruststellende woorden iig
Graag gedaan, daarvoor zijn we hier toch? En je kan altijd nog het CB om advies vragen.

Raissa wat fijn dat Mila naar de wiegenkamer mag. Dat zal ook vast een hoop hoofdpijn schelen En idd weer een stapje dichterbij
  zondag 25 januari 2009 @ 21:00:33 #138
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_65398490
Slelene is telkens nogsteeds een klein echt babietje . Hoe kan dat nou .
  zondag 25 januari 2009 @ 21:05:18 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65398645
Raissa, goed nieuws zeg!
pi_65398858
Ze begint zich sinds gisteren ook te melden als de verpleegsters haar alleen sondevoeding geven (zodat ze kan doorslapen en dus krachten kan sparen, vaak is het de ene keer flesvoeding en de volgende ronde sondevoeding, dan weer fles enzovoort), ze ligt dan heel klaaglijk te huilen met een gezichtje van "Jullie vergeten mijhijhijjjjjj hoor!"

Bedankt allemaal voor het meeleven, erg leuk!
pi_65399235
Raissa; wat fijn dat het zo goed gaat!!!

Simmu; hier ook een dametje wat overdwars gaat liggen in het wippertje.
Ze pakt alles om zich heen; probeert de zijkant van het wippertje af te kluiven; en draait zich in de gekste hoeken.
Gisteren heeft ze voor het eerst in de kinderstoel bij opa & oma gezeten; die hebben er zo 1 van de ikea; en dat zat best goed! (ze hebben ook een kroonstoel; maar daar is ze echt nog te klein en instabiel voor).
Dus vandaag de kinderstoel hier maar alvast klaar gezet; moet nog even afgemaakt worden (laatste likje verf; weer terug in elkaar; kussentje erbij; nieuw riempje erin).

En daar waar het rollen, kruipen, zitten allemaal nog niet zo snel gaat; heeft Amber wel al haar eerste 2 voorzichtige stapjes/schuifeltjes gemaakt. Van de week al stond ze op m'n buik; ik lag op bed; vlakbij het bedeinde; en ze schuifelde zich met anderhalve stap naar het bedeinde om de buizen te bewonderen/vast te pakken van het bedframe.
Vandaag zette ik d'r op de grond; tussen m'n benen; ik stappe stappe; ze keek verwonderlijk naar m'n voeten; toen naar de hare; en 1 schuifeltje met d'r rechtervoet.
Lopen zit d'r voorlopig nog niet in; ze is ook nog zo klein; veelste klein voor lopen imo; maar ze staat wel al behoorlijk stevig!!! Zitten gaat overigens ook aardig goed; maar steeds maar weer gooit ze zich naar achteren of laat zich opzij vallen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65404043
Merel huilt nog steeds dramatisch veel. Vanmiddag zijn manlief en ik bij een personeelsfeest van manlief geweest, dus Merel was bij opa en oma. Daar heeft ze ook gehuild tot we nu net weer thuis waren. Op zich wel 'fijn', want zij hadden altijd het idee dat het wel meeviel, en snappen nu pas wat ik bedoel met echt, heel erg veel huilen. Dinsdag naar de osteopaat, ik kijk ernaar uit!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65404470
fuente, wat vervelend zeg. Ik hoop dat de osteopaat wat voor je kan betekenen. Ik hoor altijd van die wonderverhalen.
pi_65405714
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat de osteopaat wat voor je kan betekenen.

Hier gaat het de laatste dagen wat beter gelukkig met het huilen Vorige week echo laten maken van dr buikje/maag maar ze zagen niet echt iets wat wijst op verborgen reflux Nu moeten we pas in maart terug naar de kinderarts.
Als ze nou weer van die huilaanvallen krijgt dan ga ik ook eens op zoek naar een ostheopaat
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65405819
Wat fijn Raissa dat Mila naar de wiegenkamer mag!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  maandag 26 januari 2009 @ 07:06:56 #146
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65409508
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Mila!

Vandaag is onze grote dag, Maarten gaat voor het eerst wennen op het kdv en ik... ik ben zenuwachtig
Ga zo zijn spulletjes bij elkaar zoeken en dan is het tijd om even samen met Maarten te douchen, hem aan te kleden, te voeden en dan op weg!
Maar nu eerst nog even een bakkie
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65410154
Oh Fuente, wat lijjkt me dat heftig! Mijn mannetje had de eerste weken erg last van de hitte en krampjes en huilde toen ook veel, tenminste dat vonden wij, 2 keer per dag en 1 keer per nacht een half uur ofzo, en dat vond ik echt slopend! Ik hoor echt veel succes verhalen van osteopaten dus ik hoop dat het werkt, sterkte er mee in ieder geval!!
pi_65410635
Sterkte Marie
Altijd moeilijk om hem voor het eerst achter te laten!

Wat moeilijk Fuente
pi_65410675
Jen is echt zo vreselijk leuk. Ze vertelt nu hele verhalen, ze knuft terug, geeft kusjes. Thuis slaapt ze iendelijk goed overdag en 's nachts. Ze is ondeugend, maar zo leuk ondeugend.

Ik ben vlieft.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:04:41 #150
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65411600
Sorry, gewoon over Fuente heen gelezen! Wat naar toch voor Merel, ik hoop dat de osteopaat helpt!

Ik zit nu alleen thuis, wat voelt dat kaal en leeg en stil zo
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')