abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65413317
Fuente Hopelijk gaat de osteopaat helpen.
pi_65416740
Geppie, wat fijn dat het beter gaat

Marie, wat spannend he, ben benieuwd hoe het gegaan is!

Peterfan, 2 keer per dag zou ik luxe vinden Merel huilt op een slechte dag zo'n 6 a 7 uur, achter elkaar. Heel soms doet ze een hazeslaapje tussendoor, maar vaak niet.
Ze slaapt 's nachts overigns prima (vanmorgen pas om 7:45 wakker) maar ik wijt dan aan het huilen overdag, ze zal er zelf ook echt moe van zijn.

Ticootje, dat klinkt heerlijk

Merel is even bij opa en oma weer. Ik moest vanmorgen om 11 uur bij een uitzendbureau zijn, erna even boodschappen gedaan, nu lunchen en Merel halen. Vanmorgen ging het in ieder geval erg goed met d'r, ze heeft niet gehuild, ben benieuwd hoe het bij mijn schoonouders was.

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden trouwens
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 26 januari 2009 @ 13:19:20 #153
108648 cattie
lieve moeder
pi_65417148
Fuente, wat naar dat Merel zo huilt! Gelukkig dat het vanochtend wat beter ging. Hopelijk kan de osteopaat helpen.

Fee had gisteren heel veel last van krampjes. Maar nadat ze op brute wijze haar luier en romper volgepoept had, ging het weer een stuk beter. Vanochtend had ze volgens mij veel mamahonger, ze wilde niet slapen en was alleen rustig als ik haar vast had. Nu slaapt ze wel.
pi_65418092
Fuente, wat veel en wat naar kom je niet in aanmerking voor huilbabybegeleiding? bij het CB in den haag toen hadden ze daar een programma voor. selene heeft nooit veel gehuild, nu is het ook enkel op maandag wel eens. en als er vreemden in de buurt zijn en ik niet. ze huilt soms dagenlang helemaal niet ik heb zelfs nog nooit meegemaakt dat ik haar niet getroost kreeg als ze huilt.volgens mij raak ik dan ook helemaal in paniek als wanneer dat gebeurt. (ik maak me geen illusies, het zal heus nog wel gebeuren). sterkte iig!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65418316
Fuente dat is écht een heleboel huilen
Veel succes er mee!
pi_65419011
Zoooo dan mag ik nu van het Zwanger&Geboorte topic hiernaartoe verhuizen
Op 23 januari 2009 om 20.59 is Levi Dinand geboren
Met de trotse papa en mama gaat alles perfect, net als met ons wondertje

pi_65419047
wat een lief klein knulletje
pi_65419447
Hij heeft wel een echt jongetjes gezichtje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65420348
Levi is prachtig Wauw!

Merel heeft vandaag trouwens een goede dag hoor, ze ligt nu heerlijk in de box te keuvelen Bij opa en oma was het ook goed gegaan!

Simmu, ons CB heeft een huil-baby kit met dingen erin. Dat zou ook nog een optie zijn, al hielp het destijds bij Sara niet, die heeft ook flink gehuild, niet zoveel als Merel, maar toch.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65421338
quote:
Op maandag 26 januari 2009 13:06 schreef Fuente het volgende:

Peterfan, 2 keer per dag zou ik luxe vinden Merel huilt op een slechte dag zo'n 6 a 7 uur, achter elkaar. Heel soms doet ze een hazeslaapje tussendoor, maar vaak niet.
Ze slaapt 's nachts overigns prima (vanmorgen pas om 7:45 wakker) maar ik wijt dan aan het huilen overdag, ze zal er zelf ook echt moe van zijn.
Snap ik hoor! Ik bedoelde gewoon te zeggen dat ik daarvan soms al lichtelijk wanhopig werd dus me een klein beetje kan indenken hoe jij je moet voelen...

Fijn dat het vandaag beter gaat, geniet er van!
pi_65421628
Ik snapte jou ook hoor Peterfan

Gelukkig kan ze ook heel goed lachen hoor!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 26 januari 2009 @ 15:33:19 #162
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65421694
Knuffel voor Fuente...

Hier ook een klein huilerdje de afgelopen twee dagen en een tand die nu echt door is dus:

WE HEBBEN EEN TANDJE...

en dat in combinatie met alleen maar gillen en loopneusje toch maar besloten om gisteravond om 7 uur de HAP te bellen over hoe en wat. Bedje omhoog (was al gedaan), neusspray (was al gedaan), zetpil (was al gedaan) oh oke. Nou geeft u nog een voeding en kijk het dan maar even aan. Goed! Half elf nog steeds aan het krijsen al vanaf 9,30 toen ze wakker werd en ze leek steeds meer last van haar keel te krijgen. Toch moeten komen intussen 23.30 dokter kijken en inderdaad een keelontsteking en een bovenste luchtweginfectie. AB meegekregen meteen thuis gekregen en KO tot vanmorgen half elf. Ja de hele dag gillen is wel uitputtend maar nog het meeste voor haarzelf helaas en daarom alle lof voor Fuente dat jullie zo met Mereltje de dag doorkomen. Ik vind het zo sneu maar je kan haar gewoon op dit moment niet helpen. Ze is niet lekker en ze uit het zo...
pi_65421705
Wat een heerlijke foto!
pi_65423015
Hier weer eens op pad geweest met onze kleine man. Gezellig even naar opa en oma en even rondje dorp gedaan daar. Was leuk. Nou ga ik me voorbereiden op een rondje kraamvisite van mijn werk. Er komen zo dadelijk om vijf uur 14 (!) collega's even kijken. Ik heb er een halve nacht van wakker gelegen want het is echt een belachelijk grote groep, maar ja dan zijn we er ook in een keer vanaf zullen we maar zeggen. Blegh totaal geen zin in, vannacht had Seb een slechte nacht met veel huilen en geklooi met de voedingen dus ik heb 3 uurtjes effectieve slaap gehad denk ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65423201
Och Estrys! 14 mensen!! Jeetje... Sterkte

Mibos dat klinkt ook echt niet fijn zeg Beterschap voor je kleine meid
Sara
Merel
Ukje
  maandag 26 januari 2009 @ 17:45:31 #166
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65426849
Ook wij komen maar eens hier naartoe verhuizen in navolging van AA... onze zoon Lennon Thom Jeb is ook op 23 januari geboren, maar om 3:25 uur. Hij weegt 4080 gram en is 52 cm. Het gaat erg goed met hem, is een tevreden ventje, mag sinds vandaag 90 cc per voeding hebben en drinkt het ook allemaal op Hij komt ong. om de 3,5 tot 4 uur voor zn voeding.

Make love, not war ☮
pi_65427334
Lief Diaan!
Alles met jou ook goed?
pi_65429911
Levi en Lennon (klinkt mooi zo samen ) welkom !

Fuente wat naar dat Merel zoveel huilt - voor haar en voor jullie. Ik kan me voorstellen dat het echt slopend is, het lijkt me ook zo'n machteloos gevoel . Ik ga voor je duimen dat de osteopaat verlichting kan brengen.
En o, het is wel een lekker droppie .

Marie, heb je het droog kunnen houden op het kdv? Ik vond het vreselijk en heb gezorgd dat ik zelf dingen buiten de deur te doen had, thuis zonder haar voelde zo leeg en naar.

Met Jasja gaat het heel goed! Het rollen heeft ze aardig door en op haar rug in de rondte schuiven ook. Dan leg je haar overdag goed ingepakt in haar bedje en tref je een half uur later dit aan

Dit weekend heerlijk gewandeld, ik ben echt op de Bunker, ze ligt er zo heerlijk warm in.

Ze heeft nu het speelkleed van de Ikea en is dat helemaal aan het ontdekken, vooral de spiegel is favoriet !

Nog even en dan is ze 6 maanden! We zijn dus alvast begonnen met pap op een lepeltje te geven zodat ze alvast aan het principe 'eten van een lepeltje' kan wennen. Ze vond het erg interessant, begreep het op zich wel maar wilde telkens het lepeltje vastpakken, dat was dan weer niet zo handig .

Vorige week trouwens naar de fysio geweest omdat ze wat scheef in de wipper zit en de cb-arts haar een beetje door haar schouders vond 'zakken'. Niks ernstigs aan de hand, ze moet gewoon nog wat sterker worden in haar romp en we hebben geleerd hoe we daarbij kunnen helpen dus daar gaan we mee aan de slag.

O, en gisteravond kreeg ze om 22 uur een flesje en vervolgens vanmorgen pas om 6 uur ! Wel even om 4 uur eruit geweest om de speen terug te stoppen maar ze tukte gelijk weer lekker door.

Wat ben ik toch blij en gelukkig met ons lieve poppetje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 19:22:23 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65430011
Die foto van Twan en Lennon
en zo hee Jasja, meiske jij bent ook al een grote
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65430077
Oh Jasja wat een plaatje ben je toch wat een mooi meiske zeg.
En die foto van Twan met Lennon is echt leuk.

En een dikke kus voor Fuente en Merel en alle andere kindjes en mama's die het nodig hebben
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65430852
O ja, ons lieve poppetje heeft wel knalrode wangetjes en heeft vandaag op het kdv al haar kleertjes ondergepoept . Mocht ze last krijgen van tandjes, hoe heet ook alweer dat goedje wat je op het tandvlees kan smeren en waar koop je dat? (het is echt maar goed dat ik hier meelees anders wist ik geeneens dat je daar een spulletje voor had )
pi_65431008
Dentinox
pi_65431485
Fuente sterkte ermee. Dat is wel heel veel huilen achter elkaar.

Levi en Lennon

Madelieve wat een mooi meissie. En lekker hoor dat ze doorsliep.
  maandag 26 januari 2009 @ 20:26:55 #174
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65432358
Hallo Levi en Lennon
Madelieve wat heb je een lekker ding! zou Maarten op oudere vrouwen vallen?

Edit:
Wel handig om ook even te vertellen hoe het ging op het kdv!
Madelieve, ik liep met tranen het kdv weer uit hoor! Ik heb trouwens om 11 uur gekolft (dan had hij ook anders gevoed moeten worden) en ik had 110cc! Dat is dus mooi voor donderdag...
Ik ben wel thuis gebleven, onderwijl belde mijn schoonvader nog die me een half uur aan de praat hield. Verder nog de huiskamer opgeruimd, gestofzuigd en toen kwamen mijn moeder en zusje. Samen Maarten opgehaald. Nou, hij had het hartstikke naar zijn zin gehad! Op schoot in slaap gevallen bij de leidster en eerst een half uur geslapen in een bedje en toen zijn flesje gehad. Dat was 100 cc en daar was hij tevreden mee zeiden ze. Daar ben ik wel blij mee! Toen weer op schoot in slaap gevallen en daar een uur geslapen!
Vanmiddag met hem Enkhuizen in geweest met mijn moeder en zusje en Maarten is weer schromelijk verwend. Kleertjes en wat pyjamaatjes en ik heb nog een klein rugzakje voor hem gekocht.
Daarna was hij wat huilerig, maar ja, vind je het gek met zo'n drukke dag. Om half 7 gevoed en nu vanaf toen ligt hij al heerlijk te slapen!

[ Bericht 65% gewijzigd door Marie79 op 26-01-2009 20:32:08 ]
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65432518
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:26 schreef Marie79 het volgende:
Madelieve wat heb je een lekker ding! zou Maarten op oudere vrouwen vallen?
Wie weet . En wie weet valt Jasja wel op een groen blaadje . Maar ik geloof dat Freecel al bedacht had dat Leander en Jasja maar eens kennis moesten maken dus er is al concurrentie .

Maar vertel nou eens, heb je het droog gehouden op het kdv? En hoe heeft Maarten het gedaan?

O Mrien, dank voor de info!
  maandag 26 januari 2009 @ 20:32:41 #176
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65432596
Zie boven, ik was het gewoon vergeten te vertellen
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 26 januari 2009 @ 20:53:57 #177
114177 Diaan73
pi_65433435
Het gaat goed met mij. vandaag wat last van stuwing ik geef geen borstvoeding en hoofdpijn, maar tussen de middag heerlijk geslapen en bij tijd en wijle lekker beneden en doe wat kleine dingetjes. Onze kraamverzorgster is een echte lieverd hebben we het echt mee getroffen. Twan is ook weg van haar en van Lennon. Hij geeft zo'n 2x per dag de fles en zegt soms tegen Peaceman hoe hij het moet doen. Zal morgen wel vreemd worden, 's avonds gaat hij weer naar zn vader en woensdag gaat Peaceman weer werken. Gelukkig is de kraamverzorgster er nog tot en met vrijdag
Make love, not war ☮
pi_65435771
De verpleegster zei vanavond tegen ons dat ze verwacht dat ze donderdag toch echt wel Mila gaat uitzwaaien Ze heeft vandaag al 6 flessen helemaal leeg gedronken! Ik heb alleen donderdag zelf de coloscopie op het programma staan (om 15 uur) dus ik denk dat we het dan wel moeten verschuiven naar vrijdag Of donderdagavond... Nou ja, we zien wel, denk dat we het misschien morgen (dan komt de kinderarts langs) wel te horen krijgen.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:01:59 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65436543
Diaan, is het kindje van Twan zijn vader ook al geboren? Dan is hij straks de expert.

Zeg Madelieve, hoe zit het dan met Jasja en Sasha?
pi_65436638
sorry dames, maar jasja gaat potten met jen.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:04:29 #181
114177 Diaan73
pi_65436664
Goed nieuws Raissa Wat heerlijk dat ze naar huis mag!!!

Nog eventjes wat fotootjes van Lennon van vandaag

Make love, not war ☮
  maandag 26 januari 2009 @ 22:06:46 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65436764
Aggos, kijk nou!
En heeft hij nou zo'n mooi gekleurd huidje?

Raissa, ik las net over je heen. Wat een supernieuws zeg! Balen dat het precies is op de dag dat jij ook naar het ziekenhuis moet, dus dan idd mar even verschuiven.
  maandag 26 januari 2009 @ 22:08:22 #183
114177 Diaan73
pi_65436813
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, kijk nou!
En heeft hij nou zo'n mooi gekleurd huidje?

Raissa, ik las net over je heen. Wat een supernieuws zeg! Balen dat het precies is op de dag dat jij ook naar het ziekenhuis moet, dus dan idd mar even verschuiven.

Ik ga zo de foto's bij Peaceman posten in Z&G... had hij nog beloofd he?
Make love, not war ☮
pi_65438186
Raissa wat een goed nieuws ! Wat doet Mila het goed zeg, ze is dan toch thuis al voordat je eigenlijk 37 weken zwanger zou zijn toch?

Diaan, wat een heerlijk frummeltje hebben jullie . En wat een lekkere krullenmeneer heb je daar .

Marie, beetje huilen is gezond . Fijn om te lezen dat Maarten het zo goed gedaan heeft!
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Madelieve, hoe zit het dan met Jasja en Sasha?
Oeh... dat ubercute filmpje met die boterham deed mij wel smelten hoor, vooral dat heerlijke tevreden lachje . (Jasja & Sasha heeft trouwens wel een erg hoog Knabbel & Babbel gehalte )

En Jen ook al ?

Ik zal Jasja maar een balboekje voor haar verjaardag geven .
pi_65445230
Ik heb weer een Pip op marktplaats gevonden. Ik hoop zo dat deze wel dezelfde stof is als Pipje. Het is gewoon drama als die knuffel een keer kwijtraakt.
pi_65445428
Welkom Diaan, wateen lieverd zeg, geniet lekker van de kraamtijd.
Seb is sinds de voeding van half zeven vanmorgen alleen maar aan het spugen geweest, volgens mij valt dit niet meer onder de categorie mondjes teruggeven. Vanmiddag maar naar het CB en het even vragen. Want ik weet het niet meer. De visite (14 man) ging super trouwens, hij heeft zich voorbeeldig gedragen en de hele tijd geslapen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65445720
Raissa, wat een heerlijk nieuws Wauw, dat heeft ze snel gedaan dan

Diaan, Lennon is echt Wat een heerlijk ventje, en wat fijn dat alles zo goed gaat!

Marie, fijn dat alles zo goed gegaan is, spannend was dat he!

Estrys, wat vervelend dat Seb zo spuugt. Ben benieuwd wat het CB zegt

Merel heeft tot 8:15 geslapen ze slaapt steeds langer 's nachts! Ze ging er gisteren om 23:30 in.
Sara
Merel
Ukje
pi_65446351
Jen vond het vanmorgen om 5 uur anders gewoon tijd om op te staan. (En ze was boos omdat er geen melk meer kwam, niet raar als je elk uur mama helemaal leegdrinkt.)
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:56:32 #189
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65446397
Morgend dames

Jelief, diaan en admiraal anaal, proficiat met de geboorte van jullie wondertjes... mooie foto's heb ik zien voorijkomen

Gho ik kan me zelf niet meer indenken dat Jade zo een kleintje was... Hier gaat het goed.. Jade rolt ook al goed en begint ook het kruipen te ontdekken... las ik hier ergens dat eentje dat ook al rond dezelfde leeftijd als Jade ook al deed.. ze zit ook al helemaal alleen en speelt zo het liefst op haar speelkleed... liggen is niks voor die kleine madam want dan is het huilconcert... Jade heeft ook voor de eerste keer doorgeslapen tot 5u...
pi_65450477
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Madelieve het volgende:
Raissa wat een goed nieuws ! Wat doet Mila het goed zeg, ze is dan toch thuis al voordat je eigenlijk 37 weken zwanger zou zijn toch?
Ik zou woensdag 36 weken zijn Hoop vanmiddag te horen of ze echt donderdag naar huis mag (Milanese heeft de verpleegsters al taart beloofd als ze een goed woordje zouden doen bij de arts )
pi_65450502
Supernieuws!
pi_65451039
We zijn terug van de osteopaat!
Het was een heel fijn consult. Veel uitleg gekregen over hoe alles werkt met zenuwen, wervels en organen enzo.
Merel heeft inderdaad een vernauwing in haar nekje, bij de overgang van schedel naar nek (vraag me niet hoe het allemaal heet, ik ben niet goed in onthouden ). Maar op de behandeltafel is de osteopaat lang bezig geweest ermee. Je zag Merel echt reageren, eerst heel hard huilen, toen ineens in slaap vallen (uit het niets, dat gebeurt echt nooit) en vervolgens weer huilen. Erna was ze heel alert en wakker en vrolijk, veel lachen. Vervolgens heeft hij ons uitgelegd hoe we haar buikje kunnen stimuleren met 4 druk/draaipunten, om haar met krampjes te helpen. Merel vond het allemaal prima. Erna heeft ze nog 5 minuten heel hard gehuild en toen viel ze lekker in slaap in de cosi.
Het is hem gelukt wat meer ruimte te maken in haar nekje, maar, zoals hij zegt, het lichaam moet het zelf overnemen en nog meer ruimte maken. Het kan zijn dat dit niet genoeg was, en dat we nog eens terug moeten, of misschien 2 keer terug. Het staat in ieder geval wel in verbinding met spijsverteringsproblemen, dus met haar krampen, haar terugsslikken en hikken.
Nu moet het allemaal eerst even de tijd hebben, zodat haar lichaam de kans krijgt het zelf te doen.

Ik ben heel benieuwd, het voelde in ieder geval wel goed aan.

Oh ja, hij voelde aan de stand van haar nekje en rug en haar bekken (haar bekken is licht verdraaid) ook meteen dat ze in een stuit heeft gelegen! En dat klopt, tussen week 30 en 35 heeft Merel in een stuit gelegen. Daar kan ook een deel van het probleem vandaan komen. Ook de snelle bevalling (Merel werd bijna gelanceerd ) heeft te maken met haar nekje.
Sara
Merel
Ukje
pi_65451065
Levi heeft net ze hielprikje gehad en geen kik heeft ie gegeven en ook is ie sinds gister wat aangekomen
pi_65452415
Fijn dat het zo'n goed consult was Fuente!
Lotte had hetzelfde volgens mij, ook iets in d'r nekje en dat kan ook door de stuitligging en lancering bij de geboorte gekomen zijn.
Hopelijk helpt het bij haar goed!

Mila misschien bijna naar huis

Wat een lieffie Diaan!
pi_65452631
Fuente: klinkt als een goed consult
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:26:19 #196
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65452843

Ruben Sebastiaan, geboren op 23 januariom 14.22, 4560 gram schoon aan de haak.

zijn gezicht is rood omdat het gestuwd is door de snelle bevalling
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:29:20 #197
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_65452960
Gefeliciteerd Jelief.
Prachtige naam, stond ook altijd op mijn lijstje
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_65453018
Ruben
Prachtig Jelief, nogmaals van harte gefeliciteerd
Sara
Merel
Ukje
pi_65453246
Jelief! Gefeliciteerd!
4560 gram Dat was Leander na 3 maanden ofzo! En ik vind zijn gezichtje helemaal niet zo rood hoor
  dinsdag 27 januari 2009 @ 13:37:24 #200
62233 Jelief
ikke lief!
pi_65453257
inmiddels is hij mooi opgedroogd:
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: