Levi en Lennon (klinkt mooi zo samen

) welkom

!
Fuente wat naar dat Merel zoveel huilt - voor haar en voor jullie. Ik kan me voorstellen dat het echt slopend is, het lijkt me ook zo'n machteloos gevoel

. Ik ga voor je duimen dat de osteopaat verlichting kan brengen.
En o, het is wel een lekker droppie

.
Marie, heb je het droog kunnen houden op het kdv? Ik vond het vreselijk en heb gezorgd dat ik zelf dingen buiten de deur te doen had, thuis zonder haar voelde zo leeg en naar.
Met Jasja gaat het heel goed! Het rollen heeft ze aardig door en op haar rug in de rondte schuiven ook. Dan leg je haar overdag goed ingepakt in haar bedje en tref je een half uur later dit aan
![]()
Dit weekend heerlijk gewandeld, ik ben echt

op de Bunker, ze ligt er zo heerlijk warm in.
![]()
![]()
Ze heeft nu het speelkleed van de Ikea en is dat helemaal aan het ontdekken, vooral de spiegel is favoriet

!
![]()
Nog even en dan is ze 6 maanden! We zijn dus alvast begonnen met pap op een lepeltje te geven zodat ze alvast aan het principe 'eten van een lepeltje' kan wennen. Ze vond het erg interessant, begreep het op zich wel maar wilde telkens het lepeltje vastpakken, dat was dan weer niet zo handig

.
![]()
Vorige week trouwens naar de fysio geweest omdat ze wat scheef in de wipper zit en de cb-arts haar een beetje door haar schouders vond 'zakken'. Niks ernstigs aan de hand, ze moet gewoon nog wat sterker worden in haar romp en we hebben geleerd hoe we daarbij kunnen helpen dus daar gaan we mee aan de slag.
O, en gisteravond kreeg ze om 22 uur een flesje en vervolgens vanmorgen pas om 6 uur

! Wel even om 4 uur eruit geweest om de speen terug te stoppen maar ze tukte gelijk weer lekker door.
Wat ben ik toch blij en gelukkig met ons lieve poppetje