abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:24:42 #76
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65315179
de grootte varieert ook nog eens per uur
De ene keer denk ik bij Tijn ook dat een grote vent daar jaloers op zou zijn, andere keer is het maar een klein beetje. Schijnt ook met de temperatuur te maken te hebben.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65315504
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:24 schreef E.T. het volgende:
de grootte varieert ook nog eens per uur
De ene keer denk ik bij Tijn ook dat een grote vent daar jaloers op zou zijn, andere keer is het maar een klein beetje. Schijnt ook met de temperatuur te maken te hebben.
Ja, dat zie ik bij de andere hummels inderdaad ook wel en ook wel bij Leander, maar het blijft groot
Het is dat ik het niet goed op internet durf zetten, anders maakte ik ff een pic
pi_65315874
Doe het dan voor degene met intresse naar en pm ofzo. Maar doe maar niet de pielemoos van Leander posten, je weet nooit wie er meeleest.

Nee, ik hoef geen foto, ik geloof zo ook wel dat Leaner gewoon een grote heeft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65317519
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 10:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Weet ook iemand of alles normaal is in de grootte van het piemeltje en de balzak? Ik heb namelijk 2 oppas-ukken en die zien er allebei héél anders uit dan Leander
Wanneer het niet normaal is zullen ze dat toch wel zeggen op het CB? De assistente van het CB vroeg dinsdag aan mij over het ingedaald zijn van de balletjes. Volgens mij keek ik echt heel raar want ik had echt geeeeeen idee. De verloskundige heeft daar wel iets over gezegd meteen na de bevalling dat weet ik nog maar ik weet van de eerste twee uur na de bevalling eigenlijk weinig inhoudelijks te vertellen zeg maar.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65317691
DJMO, jij moest vandaag toch wegen? Of niet?

Ik zit de klok vooruit te kijken. Ik wil mn vrouwtje knuffen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65318493
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:44 schreef Ticootje het volgende:
Doe het dan voor degene met intresse naar en pm ofzo. Maar doe maar niet de pielemoos van Leander posten, je weet nooit wie er meeleest.

Nee, ik hoef geen foto, ik geloof zo ook wel dat Leaner gewoon een grote heeft.
ik ga hem oom echt niet posten, dat zei ik al
Ik vraag het wel ff bij het CB de volgende keer
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:04:28 #82
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65320806
Maarten en ik hadden vandaag ons eerste "o deze billen/rug ga ik niet schoon krijgen met billendoekjes, hij moet maar even in bad" moment
Gelukkig vindt Maarten badderen erg lekker
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_65321835
Marie, moest er stiekem wel even van lachen

Merel heeft vandaag 2 slaapjes gedaan ze lijkt wat rustiger te worden.
Nu wordt ze net wakker, dus ik ga d'r maar eens ophalen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65322395
ik deed een verstrooide oepsie hier

heeft wat achtergrond nodig. bij het cb zeiden ze toen ze 4 maanden was n.a.v. een gewichtsdipje (duh, ze was gewoon de lengte ingeschoten) dat ze pap moest. ok. selene kreeg pap, selene pap. selene wilde enkel nog maar pap en geen gewone flesjes. dat was al gedoe genoeg. zal ik jullie niet mee vervelen

nu heeft selene last van der tandjes en ze wil haar flesjes niet goed drinken. ze geraakte in een wil-niet-drinken-maar-heb-wel-honger-loop (dus sliep ze ook slecht en van daaraf ging het neewaarts met ons aller humeur) dus ik gooide de handdoek in de ring en selene kreeg 3 flesjes pap ipv enkel 's ochtends (want ze mocht ook van een bordje en dan zijn het ook 6 schepjes pap, dus leek het me niet zo'n probleem als ze dat verdeeld over de dag krijgt). enfin: vandaar dus *pap*.

zonet flesje gemaakt. speentje erop, seleentje erbij en.... halverwege denk ik "huh? ik schud ff tussendoor maar het wordt niet dikker?". nja, seleentje vond het allemaal best, die ging als een speer en ik had het hart niet om het af te pakken. maar ik vraag me af of ik ermee weg zou kunnen komen om de pap weer af te bouwen, dat we maar op de koop toe nemen dat ze der flesje binnen 3 minuten (jawel, een nieuw persoonlijk record....) drinkt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65325779
overigens zonder overmatig knoeien

seleentje kan een atje trekken ergens denk ik: "yup, tis er eentje van ons"
pi_65328483
Whehe Seleentje, ik vind het knap

Ik ken trouwens moeders die aan één billendoekje genoeg hebben bij een poepluier. HOE?
pi_65328731
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef freecell het volgende:

Ik ken trouwens moeders die aan één billendoekje genoeg hebben bij een poepluier. HOE?
(ja ik lurk hier nog steeds )
1 doekje??!
Ik gebruik er minimaal 5 als ik mazzel heb.
pi_65329261
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:16 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

(ja ik lurk hier nog steeds )
1 doekje??!
Ik gebruik er minimaal 5 als ik mazzel heb.
Nou dat dus
pi_65329530
quote:

Koen's KonijneKeutels 1 doekje ja
pi_65330171
Raissa
pi_65330194
quote:

wij 2, maar in geval van nood zou met eentje denk ik wel lukken. wel met gepriegel
pi_65330501
wel raar, sangdrax probeerde die papspeen ff zo met melk, en dat ging totaal niet, echt heel anders dan bij mij vanmiddag.ah well; we gaan zaterdag toch shoppen voor een andere kinderstoel, dan nemen we wel gelijk een maatje speen mee tussen 2 en pap

over de kinderstoel: selene kan nog niet goed zitten (wel met steun hoor) maar ze wordt echt te groot voor de wipstoel. hoe pak je dat dan aan?
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:27:02 #93
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65330578
Te groot voor de wipstoel . Wat voor wipstoel hebbben jullie als ik vragen mag? Die van mij zaten er tot bijna een jaar in, en ik had echt bullen van kinderen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_65330998
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Leah het volgende:
Te groot voor de wipstoel . Wat voor wipstoel hebbben jullie als ik vragen mag? Die van mij zaten er tot bijna een jaar in, en ik had echt bullen van kinderen .
niet te groot qua maat maar meer qua dat ze steeds naar de grond probeert te grijpen/omrollen en het niet leuk meer vind. binnenkort mogen we ook met andere dingen dan pap en melk beginnen en zal ze kunnen zitten. ik vraag me gewoon af hoe je die overgang doet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:39:01 #95
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65331047
Hele oude misschien? Het oude wipstoeltje bij m'n ouders is ook erg klein (heb ik vroeger zelf nog in gezeten), weet nog dat Finn daar met een maand of 7 ook niet veilig meer in kon zitten vanwege kiepgevaar.
pi_65331074
Ik moet echt uitkijken met die wipstoel van ons, Koen is zo lang dat ie met zijn voetjes op de grond komt. Die gaat straks nog schuivend er vandoor Als ik hem dan eten geef zet ik hem in de cosi op de bank of op de eetstoel. Zo kan je het evt ook een tijdje mee rekken.
Koen moet trouwens niets van pap weten, ook geen rijstebloem, hij vind het echt niet te pruimen.
pi_65331185
de eerste tijd hebben we de hapjes gewoon in de wipstoel gegeven
eigenlijk zit ze nu sinds een paardagen in de kinderstoel,met extra dekentje als ondersteuning, ondanks dat ze al heel goed kan zitten
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:49:07 #98
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_65331427
Ik snap je vraag nog steeds niet echt simmu Welke overgang bedoel je? Die van liggen naar zitten? Of de overgang qua eten?

Eten gaven we Finn gewoon in de wipstoel toen ie nog niet goed genoeg kon zitten voor de kinderstoel (de eerste maand dat ie hapjes mocht). En verder was het gewoon veel afwisseling, dan weer even wipstoel, dan weer even box, dan weer even op de grond, etc. Kinderstoel eigenlijk alleen als we zelf aan het eten waren.
pi_65333128
Dat is dus bij ons eigenlijk ook zo Jojo. Ze krijgt nu ongeveer een maand bijvoeding en voor de kinderstoel kon ze toen echt nog niet goed genoeg zitten.
Ik vind dat ze nu kleine stukjes even in de kinderstoel kan zitten (met voldoende ondersteuning) maar dat had ze eerder echt niet gekund

Daarom was ik eigenlijk ook onlangs verbaasd dat Luca van DevilsChase al in de kinderstoel zit met zijn 18 weken (in fototopic)

Wat een ontzettende bos haar heeft Isis trouwens zeg! (foto's van je site).
Die duimfoto is ook erg lief!

[ Bericht 12% gewijzigd door mrien op 22-01-2009 23:00:41 ]
pi_65338958
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Jojogirl het volgende:
Ik snap je vraag nog steeds niet echt simmu Welke overgang bedoel je? Die van liggen naar zitten? Of de overgang qua eten?

Eten gaven we Finn gewoon in de wipstoel toen ie nog niet goed genoeg kon zitten voor de kinderstoel (de eerste maand dat ie hapjes mocht). En verder was het gewoon veel afwisseling, dan weer even wipstoel, dan weer even box, dan weer even op de grond, etc. Kinderstoel eigenlijk alleen als we zelf aan het eten waren.
lastig uit te leggen

dit is de wipstoel:

waarbij ze dus geregeld zover naar de zijkant hangt dat ze de grond kan raken. vandaar dat ik het niet zo geweldig vindt. ik heb het idee dat ze zo kan kantelen en dan met stoel e al omflikkert. maar als we volgende maand beginnen met bijvoeding is het wel fijn als ze ergens in zit. vroeger met broertje heb ik een tijdje gelepeld met broertje op schoot, en dat was 3 x niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')