Ik vind dat advies van het minder drinken van koolzuur niet eens zo slecht, het lijkt me ook een erg kleine moeite om zo'n advies op te volgen, misschien helpt het en niet geschoten is altijd mis toch? Je kan het in ieder geval proberen om wat anders te drinken. Er zijn zoveel dranken zonder koolzuur en je gaat mij niet vertellen dat je er geen een lust.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:05 schreef DJMO het volgende:
praat me op dit moment niet van consultatiebureau'sik ben, ondanks het advies van VBN bang dat ik op mijn lazer krijg van het CB dat ik niet bijgevoed heb met de fles en toch gewoon koolzuur ben blijven drinken, heb er gewoon nare dromen van
JJ ligt nu in ieder geval tevreden in de box een paar pruttelgeluidjes te maken
![]()
Maar waarom zou ze? Het is flauwekul dat koolzuur de melkproductie remt. Ik kan er wel inkomen dat DJMO niet alleen maar cola moet drinken, maar dat gaat dan meer om de caffeine.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik vind dat advies van het minder drinken van koolzuur niet eens zo slecht, het lijkt me ook een erg kleine moeite om zo'n advies op te volgen, misschien helpt het en niet geschoten is altijd mis toch? Je kan het in ieder geval proberen om wat anders te drinken. Er zijn zoveel dranken zonder koolzuur en je gaat mij niet vertellen dat je er geen een lust.
Leander kraakt met zijn schouderbladen inderdaad!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:32 schreef Fuente het volgende:
Klinkt het kraken van gewrichten bij baby's bekend bij jullie? Merel heeft sinds haar geboorte al krakende schoudertjes en knietjes. Als ze die vasthebt voelt het kraken zeg maar. Ik vraag me af of ze er geen last van zou hebben ivm het vele huilen..
Een maand alweerquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:22 schreef DJMO het volgende:
maandagmiddag weer Mrien, en dinsdag naar de huisarts (voor controle van JJ en voor mezelf) en dan woensdag naar de arts van het CB voor zijn eerste echte afspraak, hij is dan precies een maand oud(die maandagen zijn inloop spreekuren, alleen om te wegen, maar ik "moet" er wel naar toe)
Wat bedoel je dan? Is het te groot of te klein?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Leander kraakt met zijn schouderbladen inderdaad!
Volgens mij heeft hij er geen last van!
Weet ook iemand of alles normaal is in de grootte van het piemeltje en de balzak?Ik heb namelijk 2 oppas-ukken en die zien er allebei héél anders uit dan Leander
Nou, groot. Zijn zakje is echt 4x zo groot als die van mijn oppas-uk van een jaar zeg maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Is het te groot of te klein?
ALs het echt abnormaal is hadden ze daar vast bij het cb wel wat van gezegd toch? Bij Sasha hebben ze bij de eerste paar afspraken steeds ook even gekeken en gevoeld bij dat gedeelte.
yup. fijn dat dat al ok isquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, groot. Zijn zakje is echt 4x zo groot als die van mijn oppas-uk van een jaar zeg maar
Zijn balletjes zijn wel ingedaald, daar kijken ze toch voornamelijk naar bij het CB?
Ja, nou, niet nu al hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:31 schreef Ticootje het volgende:
Leander is gewoon flink geschapen dan.
Ja, maar dan hebben ze het zaakje toch in handen? Als dat niet goed zou zijn zou je het echt wel horen lijkt me.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, groot. Zijn zakje is echt 4x zo groot als die van mijn oppas-uk van een jaar zeg maar
Zijn balletjes zijn wel ingedaald, daar kijken ze toch voornamelijk naar bij het CB?
Goed puntquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben ze het zaakje toch in handen? Als dat niet goed zou zijn zou je het echt wel horen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |