abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65306632
Webkim hij scheurt nu al door de kamer Goedzo Thomas.

DJMO ik weet dat Koen vrij snel was met lachen (hij was 5 weken oud) Ik geloof dat ze gemiddeld 6 weken daar voor geven.

Mijn banjertje kan goed op zijn buik liggen, duwt met zijn armpjes zich zelf hoog op en glijdt dan achteruit... sja ook een manier van verplaatsen. Verder doet hij alleen nog maar rechtsom op zijn buik keren en terug keren dat doet ie nog niet... (is Koen hierin nogal langzaam?)
pi_65306659
Lekker dubbel dat je dan maandag en woensdag naar het CB moet. Dan zou je die woensdag toch ook kunnen wegen
pi_65306787
DJMO, niet te bang zijn. Ze zullen echt niet iets doen omdat jij koolzuur drinkt en JJ niet bijgevoed is. Hij groeit goed toch?
Merel is 6 weken oud en lacht sinds een halve week bewust, heel erg leuk. Ook het kletsen begint nu langzaam te komen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 22 januari 2009 @ 08:51:45 #54
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_65306922
Maarten is wat praten betreft denk ik gewoon een stil jongetje, veel meer dan af en toe een "uh" komt er nog niet uit.
Hij ligt nu heel stil op zijn buik in de box, ik dacht kan hij mooi oefenen met omrollen... Maar ik denk eerder dat hij in slaap valt
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 januari 2009 @ 09:22:38 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65307547
heb je meegelezen in het borstvoedingstopic Fuente?? ik ben misschien ongegrond bang, maar toch...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 22 januari 2009 @ 09:27:00 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65307657
DJMO, gewoon eerst wegen en dan je pas druk maken. Als hij aangekomen is hou je toch gewoon je mond? Of je zegt braaf 'ja hoor, heb ik gedaan'. En als dan over een x-aantal weken blijkt dat hij het prima doet, kan je altijd nog wel een keer aangeven dat je het dus niet gedaan hebt en dat het zo prima werkt.
Ze gaan echt niet bij jou thuis bij elke voeding erbij staan om te zien wat hij krijgt en of jij wel of niet gewoon normaal drinken drinkt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 januari 2009 @ 09:38:18 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65307933
hehe BE daar heb je gelijk in, misschien zie ik ook gewoon spoken, maar het scenario wat jij schetst, geloof me als ik je zeg dat ik daar wel over gedroomd heb
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_65308058
Jeps DJMO, als ik geen zin had in de discussie op het cb zei ik gewoon dat ik alles netjes volgens het boekje deed. Laast heb ik daar wel wat van gezegd, dat ik niet zit te wachten op rare adviezen en daarom gewoon ja en amen zeg, maar dat daar beide partijen niets aan hebben. Daar was de wvk het helemaal mee eens, het is genoteerd.

Verder heeft Jen vannacht haar en ons bed 3x ondergespuugd... En nu is ze bij mijn mam. Arm vogeltje, en morgen moet ze geent worden. Even aankijken nog, vanmiddag beslis ik ja of nee. Ze heeft geen koorts, maar toch ze is heel zielig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65308301
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:05 schreef DJMO het volgende:

praat me op dit moment niet van consultatiebureau's ik ben, ondanks het advies van VBN bang dat ik op mijn lazer krijg van het CB dat ik niet bijgevoed heb met de fles en toch gewoon koolzuur ben blijven drinken, heb er gewoon nare dromen van JJ ligt nu in ieder geval tevreden in de box een paar pruttelgeluidjes te maken

Ik vind dat advies van het minder drinken van koolzuur niet eens zo slecht, het lijkt me ook een erg kleine moeite om zo'n advies op te volgen, misschien helpt het en niet geschoten is altijd mis toch? Je kan het in ieder geval proberen om wat anders te drinken. Er zijn zoveel dranken zonder koolzuur en je gaat mij niet vertellen dat je er geen een lust.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_65308449
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik vind dat advies van het minder drinken van koolzuur niet eens zo slecht, het lijkt me ook een erg kleine moeite om zo'n advies op te volgen, misschien helpt het en niet geschoten is altijd mis toch? Je kan het in ieder geval proberen om wat anders te drinken. Er zijn zoveel dranken zonder koolzuur en je gaat mij niet vertellen dat je er geen een lust.
Maar waarom zou ze? Het is flauwekul dat koolzuur de melkproductie remt. Ik kan er wel inkomen dat DJMO niet alleen maar cola moet drinken, maar dat gaat dan meer om de caffeine.
pi_65308597
DJMO, ik lees wel eens in het bv topic, maar heb niet actief meegelezen. Heb ik iets gemist? Zal zo even loeren daar En wat BE zegt is ook waar, soms moet je gewoon niet alles zeggen. Jij kan zelf heel goed bepalen wat je drinkt aan koolzuur en als JJ er geen last van heeft, is het geen probleem (lijkt me). En als hij goed groeit, hoeft hij ook geen bijvoeding toch?

Ticootje, hopelijk knapt Jen snel op!

Estrys, het advies is ook niet slecht, want koolzuurhoudende drank is voor jezelf natuurlijk ook niet altijd even goed, maar ik vind het wel ver gaan om het bijna te verbieden zeg maar. Het blijft je eigen keus en als JJ er niet op reageert dan is het toch prima?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65308828
Ik denk ook dat dat advies van het CB over die koolzuur ook meer gaat over je eigen eet/drinkgewoontes. 'goed en gezond eten en drinken bij BV' Ik denk ook niet dat de melkproductie afneemt. Je moet zelf weten wat je met adviezen doet maar wanneer de kinderbescherming/jeugdzorg over mijn schouder mee zou kijken zou ikzelf in ieder geval geen risico nemen denk ik. Ik kan me voorstellen dat de adviezen van het CB dan slapeloze nachten oplevert. Wij hebben toch wel makkelijk praten denk ik in dit geval.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 22 januari 2009 @ 10:19:17 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_65309051
arme jen!! hopelijk knapt ze snel op ticootje.. je bent liever zelf ziek dan dat je kleintje zich zo ellendig voelt

Fuente, de afgelopen week was hij maar 95 gram aangekomen, reden voor het cb dat advies te geven, ondanks dat hij de week ervoor 225 gram was aangekomen. als ze pas na drie weken hadden gewogen, hadden ze denk ik gezegd dat hij het prima doet, maar omdat ze nu een weekgroei zien maken ze zich ineens zorgen .. vandaar dat ik ook naar vbn heb gebeld en gemaild dat advies neem ik meer ter harte en gaat ook mee naar het cb maandag.

Estrys: je hebt pm, bij nader inzien is het een te lap tekst die hier niet thuishoort

pi_65309268
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:32 schreef Fuente het volgende:

Klinkt het kraken van gewrichten bij baby's bekend bij jullie? Merel heeft sinds haar geboorte al krakende schoudertjes en knietjes. Als ze die vasthebt voelt het kraken zeg maar. Ik vraag me af of ze er geen last van zou hebben ivm het vele huilen..
Leander kraakt met zijn schouderbladen inderdaad!
Volgens mij heeft hij er geen last van!

Weet ook iemand of alles normaal is in de grootte van het piemeltje en de balzak? Ik heb namelijk 2 oppas-ukken en die zien er allebei héél anders uit dan Leander
pi_65310729
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 08:22 schreef DJMO het volgende:
maandagmiddag weer Mrien, en dinsdag naar de huisarts (voor controle van JJ en voor mezelf) en dan woensdag naar de arts van het CB voor zijn eerste echte afspraak, hij is dan precies een maand oud (die maandagen zijn inloop spreekuren, alleen om te wegen, maar ik "moet" er wel naar toe)
Een maand alweer
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:21:53 #66
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65310944
wij hebben maar een klein dutske hier hoor.. maar Luna is ook een kleintje hoor

Jade gisteren gewogen enzo.. 7kg150 en 63cm
Luna wordt in april 6jaar is nu 108cm en 17kg...
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:23:00 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65310983
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 10:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Leander kraakt met zijn schouderbladen inderdaad!
Volgens mij heeft hij er geen last van!

Weet ook iemand of alles normaal is in de grootte van het piemeltje en de balzak? Ik heb namelijk 2 oppas-ukken en die zien er allebei héél anders uit dan Leander
Wat bedoel je dan? Is het te groot of te klein?
ALs het echt abnormaal is hadden ze daar vast bij het cb wel wat van gezegd toch? Bij Sasha hebben ze bij de eerste paar afspraken steeds ook even gekeken en gevoeld bij dat gedeelte.
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:23:50 #68
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65311013
Het gaat vlug hé dames.. Jade begint stilletjes aan te kruipen.. zit al alleen en rollen doet ze ook al tijdje.. brabbelen.. er komen al woordjes uit.. als ze eten ziet of haar fles is het eteneteneten, als de papa of zus weg gaat is het dadada en als ze de katten ziet is het aaaaiaaai...
pi_65311252
Jen knakt soms...
pi_65313255
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan? Is het te groot of te klein?
ALs het echt abnormaal is hadden ze daar vast bij het cb wel wat van gezegd toch? Bij Sasha hebben ze bij de eerste paar afspraken steeds ook even gekeken en gevoeld bij dat gedeelte.
Nou, groot. Zijn zakje is echt 4x zo groot als die van mijn oppas-uk van een jaar zeg maar
Zijn balletjes zijn wel ingedaald, daar kijken ze toch voornamelijk naar bij het CB?
pi_65313308
Leander is gewoon flink geschapen dan.
pi_65313712
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, groot. Zijn zakje is echt 4x zo groot als die van mijn oppas-uk van een jaar zeg maar
Zijn balletjes zijn wel ingedaald, daar kijken ze toch voornamelijk naar bij het CB?
yup. fijn dat dat al ok is bij broertje moest dat per chirurg geregeld worden. is allemaal niet zo erg, maar wel vervelend.

en och: elk kindje is anders toch? alle andere dingetjes doen ze ook allemaal anders, dus niks raar dat zoiets ook bij elk kindje anders is
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65314196
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:31 schreef Ticootje het volgende:
Leander is gewoon flink geschapen dan.
Ja, nou, niet nu al hoor! Dat doetie maar lekker in zijn puberteit ofzo

En elk kindje is inderdaad anders, maar het verschil is wel echt heel groot...

Ik zal het eens vragen op het CB
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:05:39 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65314474
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, maar dan hebben ze het zaakje toch in handen? Als dat niet goed zou zijn zou je het echt wel horen lijkt me.
pi_65314570
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar dan hebben ze het zaakje toch in handen? Als dat niet goed zou zijn zou je het echt wel horen lijkt me.
Goed punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')