Graag gedaan!quote:
is er een beloning die past bij het zware werk ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Graag gedaan!Heeft me veel werk gekost!
Een verjaardagsbiertje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
is er een beloning die past bij het zware werk ?
Is wel zielig in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:37 schreef LasTeR het volgende:
Of 2 euro, kan ik vandaag weer wat eten halen!
Het homotopic is verderop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, je bent tegelijk met een vriend van me jarig!
Dubbel feest!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef LasTeR het volgende:
Nee, die twee euro kan ik niet eens uitgeven als het op mijn rekening komt.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, je bent tegelijk met een vriend van me jarig!
Dubbel feest!
Dat jij nou geen vrienden hebt.quote:
Hij heeft mijn imago beschadigd!quote:
Het is iemand die Panic @ the disco fan is,quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:45 schreef LasTeR het volgende:
Waar woont deze muthafucka? Ik moet nog het nodige stoom afblazen en tegelijkertijd zijn geld jatten.
Zou wel niet een al te grote uitdaging voor me vormen dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is iemand die Panic @ the disco fan is,!
En matenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zou wel niet een al te grote uitdaging voor me vormen dan.
Juist!quote:
dit soort shit post je maar in de KLB SC, post normaal of helemaal nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Dikke dikke care
Wordt er nu voor elke randdebiel een verjaardagstopic aangemaakt?
Bohh, omdat ik je topic aanval op de teentjes getrapt?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dit soort shit post je maar in de KLB SC, post normaal of helemaal niet
nee, je zit gewoon te trollen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bohh, omdat ik je topic aanval op de teentjes getrapt?
Dan verwacht ik ook minstens een verjaardagstopic van jou voor mij
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee, je zit gewoon te trollen.
betrap je dr vaker op
Ga nou maar gewoon weg.quote:
Toetsenquote:
Ligt aan de TS vermoed ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:48 schreef LasTeR het volgende:
En je hebt meer posts dan het Jojoortje verjaardagstopic!
gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt aan de TS vermoed ik
Nog een keer gefeliciteerd heh!
Thnx.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:22 schreef SolidRock het volgende:
Gefeliciteerd Edwin!
Als of je dat nog niet genoeg had gehoort!
Weet ik, maar je verdient het.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt me vanochtend ook al gefeliciteerd![]()
Lief![]()
Ik durf het bijna niet te vragen eigenlijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar je verdient het.
jojoortje is kloon van Paul.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom heeft Jojoortjes topic meer reacties en veel meer views
Iedereen weet dat Edwin beter is!
Wat wil je vragen, schatje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen eigenlijk
We zijn allemaal uitgenodigd, neem ik aan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk volgend weekend dat ik een feest hou..
Dat wordt ook zo langzamerhand oudquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jojoortje is kloon van Paul.
Ik ben tevreden met mijn reacties
ah, ik ben hier al vrolijk op je aan't toostenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Morgen toetsen![]()
Word waarschijnlijk volgend weekend dat ik een feest hou..
Oud genoeg voor jou.quote:
Oke, ik ben morgen weer in 058.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef xaf het volgende:
Edwin,
Gefeliciteert.... maar als gewoonte kan jij aan mijn mails antworden aub...
ik ben de volgende ochtend vrij, gaat een lange nacht voor je worden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, ik ben morgen weer in 058.
Ik moet wel naar school ;s ochtends, deze ene x, normaal ben ik vrij.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ben de volgende ochtend vrij, gaat een lange nacht voor je worden.
sjaak afhaak.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet wel naar school ;s ochtends, deze ene x, normaal ben ik vrij.
Ik wil wel bij je blijven slapen hoor.quote:
doen we dat. We faxen !quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je blijven slapen hoor.
Birthdaypresent
Is goed. =Dquote:
doen we! Ik open zelfs een topic voor je! En bedankt voor je felicitatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:29 schreef Renesite het volgende:
EDJEEE!!!! Feliciteer je mij maandag ook?
GEFELICITEERD SCHAT!
mss beter dat je ff een pm naar een FA stuurtquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
Hupt, kan je xavier z'n posts verwijderen? Hij is me echt aan het stalken!
voor jou geldt het zelfde, PM een FA met de kwestiequote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef xaf het volgende:
Hupt kan jij aan Edwin heeft me opgelicht an ik vraag mijn geld terug. Lees mijn last topic om te begrijpen.
Edwin antwoordt niet ann mijn mails en ik probeer zijn attentie te hebben om een antwoordt aan mijn mails te hebben
Dank u.
Beetje triest om dit zo te doen, aight.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:35 schreef xaf het volgende:
Hupt, Edwin heeft me opgelicht en ik vraag mijn geld terug. Lees mijn last topic om te begrijpen.
Edwin antwoordt niet ann mijn mails en ik probeer zijn attentie te hebben om een antwoordt aan mijn mails te hebben
Dank u.
Geen dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |