Dat is inderdaad wat meisjes aantrekt tot donkere jongens.quote:
Ze lopen met vooroordelen te koop en doen het goed, dus wie weet. Mischien moet ik het nog een keer proberen in PUB. Jonger publiek antwoord meestal spontaner.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat meisjes aantrekt tot donkere jongens.
Waarom seksuele spanning? Hoe weet je of ze het niet om iets anders doen zoals geld, respectszsz of een willekeurig ander onnozel ding?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ze lopen met vooroordelen te koop en doen het goed, dus wie weet. Mischien oet i het nog een keer proberen in PUB. Jonger publiek antwoord meestal spontaner.
Ben jij een meisje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom seksuele spanning? Hoe weet je of ze het niet om iets anders doen zoals geld, respectszsz of een willekeurig ander onnozel ding?
Tuurlijk lopen ze ermee te koop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ze lopen met vooroordelen te koop en doen het goed, dus wie weet. Mischien oet i het nog een keer proberen in PUB. Jonger publiek antwoord meestal spontaner.
Een 25 jarige hype noem ik wel "een long run" ja. Die mensen praten gebrekkig nederlands, zijn agressief, onbereknbaar, achterbaks. Vooroordelen heb ik idd. Maar ik wil eens weten wat vrouwen zo aantrekt in die gasten. Zijn het juist die factoren van "eng", onberekenbaar, luidruchtig, agressief, achterbaks etc? Of is er iets anders sexueel aantrekkelijk in die gasten voor vrouwen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk lopen ze ermee te koop.(als ze het hebben)
Als morgen middelmatige blanke anoniempjes een hit worden zit jij waarschijnlijk ook op de voorste rij.
Ik zeg, laat ze toch. Als ze in the long run het nog volhouden prima.
Veel vrouwen (lees impulsieve vrouwen) vallen voor foute mannen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:08 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Een 25 jarige hype noem ik wel "een long run" ja. Die mensen praten gebrekkig nederlands, zijn agressief, onbereknbaar, achterbaks. Vooroordelen heb ik idd. Maar ik wil eens weten wat vrouwen zo aantrekt in die gasten. Zijn het juist die factoren van "eng", onberekenbaar, luidruchtig, agressief, achterbaks etc? Of is er iets anders sexueel aantrekkelijk in die gasten voor vrouwen?
Dat jij er zo obsessief mee bezig bent betekend nog niet dat ik ook zo semi-jaloers ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Als het impulsieve vrouwen aantrekt, trekt het de rest ook. Maar wat is het dan precies dat hun zo aantrekt?
Zonde dat jullie het zo voor me verpesten btw. Ik wed dat jullie het ook wel willen weten?
Jij lult nou wel over inhoud maar zonder diepgang heb je daar ook niks aan.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Veel vrouwen (lees impulsieve vrouwen) vallen voor foute mannen.
En door de media/eigen toedoen zijn donkere mannen dat type.
Daarom vallen die vrouwen nu op donkere mannen.
Als jij graag een naïef meisje wil, be my guest.
Ik val meer op de vrouwen die gaan voor inhoud in plaats van de "Thrill"
Oftewel, ik voel me niet geïntimideerd door donkere mannen.
Daar help je de jaloerse mannetjes hier niet mee. Ze willen redenen waar ze lekker ouderwets op kunnen kankeren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Donkere jongens hebben vaak wat meer zelfvertrouwen, althans dat stralen ze uit en dat trekt meisjes aan en dan vooral zij die dat zelf missen.
Het gaat hier voornamelijk om de lager opgeleide pubermeisjes. Dat is niet alleen omdat die quasi-stoere donkere jongens ook vooral lager opgeleide jongens zijn, maar ook omdat de meisjes in kwestie totaal anders denken dan de wat hoger opgeleide meisjes. Je moest eens weten hoe makkelijk sommige meisjes zijn. Je hoeft er maar op af te stappen en kenbaar te maken dat je ze leuk vindt en ze lopen met je weg. Dat is nou net waar die jongens in kwestie wat beter in zijn. Ze lijken/zijn wat directer en zelfverzekerder dan menig blanke jongen. Ze komen heel stoer, zelfverzekerd over en het lijkt alsof niets ze echt veel lijkt te schelen. Aandacht van zo'n jongen is natuurlijk helemaal het einde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:32 schreef zomoetdat het volgende:
Mensen komaan.
TS heeft inderdaad een stel vooroordelen opgenoemd en natuurlijk zijn ze niet allemaal zo.
Maar ben eerlijk, iedereen ziet wel regelmatig van die bontkraagjes stoer lopen (getint en wel) met een blonde meid er aan.
Hij (en ik ook) vraagt zich af wat de meisjes in die jongens zien. (die types dus, want de "normale" negers zijn gewoon relaxte gasten en is het niet vreemd dat vrouwen daar op vallen)
"Donkere jongens" zou in de TT vervangen moeten worden door "quasi-stoere donkere jongens" en dan zou dit best een mooi topic kunnen worden.
Zet het in je OP TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |