Mijn broer moest ook ff naar lucht happenquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik luister Gert
Ja mijn broer had altijd de neiging om even voor de grap achter me te gaan staan, ik schrok me altijd rot en hapte en kwartier later nog naar lucht.

Beetje lastig soms iid.. Ik heb toch het gevoel dat dat expres gaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Laat maar, ik had er niet over moeten beginnen. Kutlul.

Ohw nee mijn broer won altijd, ik had bijna een keer een uitgescheurd ooglidquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer moest ook ff naar lucht happen
 omdat hij een kussen naar mijn hoofd gooide.
  omdat hij een kussen naar mijn hoofd gooide.

Is ook zo. Lastig om frustraties te uiten terwijl je weet dat iemand daar op zit te wachten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lastig soms iid.. Ik heb toch het gevoel dat dat expres gaat

Leuk he? broers !!! God wat hebben we overhoop gelegen Maar toen ik wat ouder was zijn wel zelfs gaan stappen samenquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw nee mijn broer won altijd, ik had bijna een keer een uitgescheurd ooglidomdat hij een kussen naar mijn hoofd gooide.
 Ook leuk als ik aandacht kreeg, zat ie er gelijk tussen
  Ook leuk als ik aandacht kreeg, zat ie er gelijk tussen   Toen haatte ik hem nog meer. Maar ik hou zielsveel van hem. Coole kerel ...
  Toen haatte ik hem nog meer. Maar ik hou zielsveel van hem. Coole kerel ...

Je kent het vlees in de kuip ondertussen welquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Is ook zo. Lastig om frustraties te uiten terwijl je weet dat iemand daar op zit te wachten.
Ja, LS ja. Cheers.
Slaap lekker.

Ohwnee, bij ons is het nog steeds een beetje vreemd, ik hou van hem, en hij van mij, en ik wil dat wel zeggen, maar hij zal dat nooit tegen mij zeggen. Maar we hebben wel leuke gesprekken enzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk he? broers !!! God wat hebben we overhoop gelegen Maar toen ik wat ouder was zijn wel zelfs gaan stappen samenOok leuk als ik aandacht kreeg, zat ie er gelijk tussen
Toen haatte ik hem nog meer. Maar ik hou zielsveel van hem. Coole kerel ...
 !
!  

Ik blijf daar slecht in.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kent het vlees in de kuip ondertussen wel

Oh nah ja wel hebben ons eigen leven nu.. Maar ik wil wedden dat als we ooit nog es samen op vakantie gaan (we gingen vaak op wintersport met een berg vrienden) dat ie nog het zelfde is qua bescherming..quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwnee, bij ons is het nog steeds een beetje vreemd, ik hou van hem, en hij van mij, en ik wil dat wel zeggen, maar hij zal dat nooit tegen mij zeggen. Maar we hebben wel leuke gesprekken enzo.!
Mijn lieve broer, bot, weinig empathie, maar mijn broer!

Soms hebben mensen spijt de volgende dag door hun kut postsquote:

hahhahaha ik denk niet dat ik ooit samen met mijn broer op vakantie ga, samen in een huisje op familieweekend gaat nog net.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nah ja wel hebben ons eigen leven nu.. Maar ik wil wedden dat als we ooit nog es samen op vakantie gaan (we gingen vaak op wintersport met een berg vrienden) dat ie nog het zelfde is qua bescherming..
En nu naar huis Soury tis mooi geweest

Heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms hebben mensen spijt de volgende dag door hun kut posts

Oh !!! nee juist omgekeerd. Hij heeft drie kids nu. Ik geneen . Maar we hadden het poepie gezellig samen. Zelfde met mijn zus. Daar kan ik ook gelukkig ook goed mee overweg. Helaas een nogal dominante jaloerse man.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hahhahaha ik denk niet dat ik ooit samen met mijn broer op vakantie ga, samen in een huisje op familieweekend gaat nog net.
Mijn nichtjes daarentegen!!
 Echt een middagje shoppen en meneer is van de rel. We wilden een weekie weg samen maar dat gaat echt niet lukken
   Echt een middagje shoppen en meneer is van de rel. We wilden een weekie weg samen maar dat gaat echt niet lukken

Oh zo vaak.. En soms dat ik een ban aan me broek verwachttequote:Op woensdag 21 januari 2009 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad
Maar toch wen ik er niet aan.

quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh !!! nee juist omgekeerd. Hij heeft drie kids nu. Ik geneen . Maar we hadden het poepie gezellig samen. Zelfde met mijn zus. Daar kan ik ook gelukkig ook goed mee overweg. Helaas een nogal dominante jaloerse man.
We mogen bijna niks samenEcht een middagje shoppen en meneer is van de rel. We wilden een weekie weg samen maar dat gaat echt niet lukken

Onee, dat ik niet, meer dat ik weer eens te eerlijk was geweest over mijn priveleven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh zo vaak.. En soms dat ik een ban aan me broek verwachtte

Nee echt niet .. Die is te kinderachtig voor woorden. Jammer maar helaas. Het huis is te klein al ze het wel zou doen. De laatste keer dat we zijn wezen shoppen was in augustus ..Ik had wat dingen nodig voor het ziekehuis. Zelfs toen ging ie over de zeik.. !!! Niet mijn favo zwagerquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Daar heeft hij toch niets over te zeggen? Gewoon doen! Ik zou willen dat ik een zus had, dus geniet er juist van!

Zwetend fok openenquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onee, dat ik niet, meer dat ik weer eens te eerlijk was geweest over mijn priveleven.

quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee echt niet .. Die is te kinderachtig voor woorden. Jammer maar helaas. Het huis is te klein al ze het wel zou doen. De laatste keer dat we zijn wezen shoppen was in augustus ..Ik had wat dingen nodig voor het ziekehuis. Zelfs toen ging ie over de zeik.. !!! Niet mijn favo zwager

Ik was niet op hun bruiloftquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! kan ik me voorstellen! klinkt als een regelrechte lul!
 Was het er niet mee eens
  Was het er niet mee eens

Ja, toen die ene nacht! OMG! De volgende ochtend voelde ik me al zo kut, en durfde ik ook nog niet fok te openen.quote:

Oeh vond je zus dat niet erg?quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was niet op hun bruiloftWas het er niet mee eens

Ja dat denk ik wel.. Maar ik was die gast helemaal zat. Heb heel wat meegemaakt. En ik zou het niet pikken.quote:

quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel.. Maar ik was die gast helemaal zat. Heb heel wat meegemaakt. En ik zou het niet pikken.
Dus vandaar.. Hij is gelukkig een stuk kalmer nu. Maar meppen en agressie dat pik ik niet. Heb ooit zijn kleren en racefiets uit huis gedonderd. (toen woonde hij soms bij mijn zus maar ik was er vaker)
 Maar ik hou ook niet van slaan enzo, En zeker niet als het om iemand gaat van wie ik hou.
  Maar ik hou ook niet van slaan enzo, En zeker niet als het om iemand gaat van wie ik hou.   

Precies .. dus mijn beslissing was niet gaan. Trouwens ze zijn al tig jaren bij elkaar en hebben een goed lopend bedrijf. Soms barst er weer een bommetje en ik denk dat ik het meeste niet hoor van mijn zus. Tis haar leven. Maar jammer is het wel.. Een weekie aan het zwembad hangen lijkt me super.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hhahahha piitig muisje!Maar ik hou ook niet van slaan enzo, En zeker niet als het om iemand gaat van wie ik hou.

quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies .. dus mijn beslissing was niet gaan. Trouwens ze zijn al tig jaren bij elkaar en hebben een goed lopend bedrijf. Soms barst er weer een bommetje en ik denk dat ik het meeste niet hoor van mijn zus. Tis haar leven. Maar jammer is het wel.. Een weekie aan het zwembad hangen lijkt me super.
 Dat klinkt sowieso super!
  Dat klinkt sowieso super!  

Bijna Lentequote:Op woensdag 21 januari 2009 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Dat klinkt sowieso super!
En snorkelen
Zomer!!!!!!!!!!!!

Misschien kunnen we samen wat boekenquote:Op woensdag 21 januari 2009 03:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Dat klinkt sowieso super!
En snorkelen
Zomer!!!!!!!!!!!!

.
  .

Zaagmans!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:12 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Obama komt vandaag de week in tweeën zagen.

doe eens!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:12 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Obama komt vandaag de week in tweeën zagen.

zag afgelopen zondag een leuke documentaire over presidenten en de invloed van films op het beeld ervan. Ze namen ook de komische film Dave, en een hoe het verhaal klopt. De ideale presidentskandidaat want geen politieke ervaring en dus ook niet gecorumpeerd door het amerikaanse politieke beest!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
Okay. Ik zal vandaag het O woord niet meer in de mond nemen.
Maar Bush stonk harder!

wat een KUT griep is dit zeg!!
  wat een KUT griep is dit zeg!!  

ken het, loop ook al een week of anderhalf net als mijn ega.. en mijn kinderen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen!
kuchpruttelsnotterwat een KUT griep is dit zeg!!

Aaaaww beterschapquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen!
kuchpruttelsnotterwat een KUT griep is dit zeg!!

Was ist?quote:

wie wat waar ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Nèh, hij is het niet waard maar driewerf.

Ik geloof dat ik het met je eens ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Noek het volgende:
Nèh, hij is het niet waard maar driewerf.

ik pakte wel een negatieve vibe op maar weet nog niet precies waar het over ging...quote:

Ben jij ook al geveld? Ik hou me gelukkig goed staande. Ik snotter zelfs nog amper, bikkel die'k benquote:
 .
 . .
 .

Ik voel het gewoon opkomen, keelpijn en hoofdpijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij ook al geveld? Ik hou me gelukkig goed staande. Ik snotter zelfs nog amper, bikkel die'k ben.
Beterschap!
En Bommie, het eind van het vorige topic biedt aanknopingspunten.

Ja, ik zit gewoon een posting te schrappen omdat hij er nog op kickt ook, die aandacht. Daar wringt de schoen ook. Iemand anders maakt iets mee en dat MAG en KAN zomaar niet! We moeten wel even weten wie het centrum van het universum is. Oh ugh, laat maar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het met je eens ben.
... En adem uit.

Prima dat ie probeert te stoken, maar daarvoor misbruik je sommige persoonlijke, pijnlijke onderwerpen die zo actueel zijn gewoonweg niet. Doe je dat wel, dan ben je in mijn boek een fucking moron.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
En LS was gewoon aan het stoken, dat krijg je van al dat bier in de erwtensoep.
 .
 .

Ach lees het net en LS.. middelpunt van straatverboden, empatisch pantoffeldiertje die de gevolgen van zijn door hersenrot ingegeven postings niet inziet.. dat maakt ook waarom hij altijd alleen zal blijven!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prima dat ie probeert te stoken, maar daarvoor misbruik je sommige persoonlijke, pijnlijke onderwerpen die zo actueel zijn gewoonweg niet. Doe je dat wel, dan ben je in mijn boek een fucking moron.
Maar genoeg over die kwezel. Anders denkt ie dadelijk nog dat ie ertoe doet.

Ik heb net denk ik online wel 60 huizen bekeken ofzo.
   )
 )

En, helemaal niks?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef liesje1979 het volgende:

gewoon roepen dat je gelooft in god, allah, oekiboetoe of bert en ernie en je krijgt zo een huisje dankzij ome en tante seculiere staat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef liesje1979 het volgende:Ik heb net denk ik online wel 60 huizen bekeken ofzo.
Nu eerst maar eens douchen en wat eten.
Ohw en de griep is heel erg, op mijn werk is gewoon nu de helft van de kinderen ziek. Heel zielig!
(Maar wel lekker rustig.
)

Liever alleen dan een schijnhuwelijk om je ex dwars te zitten en je kids ervoor te gebruiken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach lees het net en LS.. middelpunt van straatverboden, empatisch pantoffeldiertje die de gevolgen van zijn door hersenrot ingegeven postings niet inziet.. dat maakt ook waarom hij altijd alleen zal blijven!

Nee, ik hoorde trouwens van een collega, dat je gewoon bij je huisarts een urgentieverklaring kan vragen. Weet iemand of dat klopt?quote:

Miezerige kneus dat je er bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever alleen dan een schijnhuwelijk om je ex dwars te zitten en je kids ervoor te gebruiken.

Zal me aan mijn bibs oxideren wat je van me vindt. Alsof jij moeders liefste bent met je uitspraken. dus eenquote:
 terug...
 terug...  

Hoef me niet aangesproken te voelen, ik neem namelijk wel mijn verantwoordelijkheden.. wanneer heb jij dat precies gedaan, straatverbodje ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever alleen dan een schijnhuwelijk om je ex dwars te zitten en je kids ervoor te gebruiken.

Dan moet je het denk ik op psychsiche gronden gaan gooien. Dat je overspannen raakt van de situatie thuis, onhoudbaar en dergelijke. Ikzelf zou zoiets alleen wel met een schoon geweten doen omdat je anders misschien iemand een kans ontneemt die echt het huis uit moet vluchten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde trouwens van een collega, dat je gewoon bij je huisarts een urgentieverklaring kan vragen. Weet iemand of dat klopt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |