Ik had altijd vrienden die in de 5 ploegendiensten zaten, nou die hadden nog minder ritme dan ik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk van 16:00 tot 00:00 Helaas ben ik niet een persoon om me bed dan in te gaan. Dus zit ik nog ff te fokken. Nachtdiensten heb ik jaren lang gelopen. Van half twaalf tot half acht. Daar ben ik gelukkig vanaf.
Bah wat kut was dat.Maar ook wel es grappig dat je op de verwarmingsmonteur zat te wachten en die dan rond 09:00 langs kwam en dan zat ik aan een biertje

quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
-Amersfoort-
-tekst-
We gaan ervoor.
 Zie je wel? Daar heb je het al!

Nee het gaat opbreken als je ouder word. Toch heb ik nachtdiensten meer dan 10 jaar gelopen. Het kutste vond ik dan dat je lekker op de bank zat tv te kijken ofzo en dan moet je nog weg. Eigenlijk wil je gewoon je bed in. Als je er eenmaal bent gaat het wel weer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had altijd vrienden die in de 5 ploegendiensten zaten, nou die hadden nog minder ritme dan ik.
Dat is niet relaxed, ze trokken het wel, maar niet heel lang.
 Maar in de winter ben je een mol. Je bed in als het donker is en wakker worden in het donker
 Maar in de winter ben je een mol. Je bed in als het donker is en wakker worden in het donker  

Ik zeg: BLUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had gewoon mee moeten doen met de nieuwjaarsduik.
Volgend jaar! Echt!

Truste LSquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wijntje was te veel
Ik zie een beetje scheel
Snot uit mijn neus
Dus neem het voorgande niet al te serieus

quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het gaat opbreken als je ouder word. Toch heb ik nachtdiensten meer dan 10 jaar gelopen. Het kutste vond ik dan dat je lekker op de bank zat tv te kijken ofzo en dan moet je nog weg. Eigenlijk wil je gewoon je bed in. Als je er eenmaal bent gaat het wel weer.Maar in de winter ben je een mol. Je bed in als het donker is en wakker worden in het donker

Met een beetje mazzel sta je op de voorpagina van de Telegraafquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had gewoon mee moeten doen met de nieuwjaarsduik.
Volgend jaar! Echt!

quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg: BLUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want ik doe mee.
 <----- ik dacht dat die wel genoeg zei.
 <----- ik dacht dat die wel genoeg zei.

Te kleine tieten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel sta je op de voorpagina van de Telegraaf

Liesje ?!?!?!?!?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het gaat opbreken als je ouder word. Toch heb ik nachtdiensten meer dan 10 jaar gelopen. Het kutste vond ik dan dat je lekker op de bank zat tv te kijken ofzo en dan moet je nog weg. Eigenlijk wil je gewoon je bed in. Als je er eenmaal bent gaat het wel weer.Maar in de winter ben je een mol. Je bed in als het donker is en wakker worden in het donker

Oh dat kon ik niet flikken.. Ik zat er ook alleen en zou iemand (de standby)vet naaien om me 's avonds nog af te melden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]

Heej zullen we kaarten?
Ja, prima, maar ik moet wel de nachtdienst in vannacht.
Ok, prima!
Kaarten, gezellig....bier....
Ok, ik ga me ziek melden uchuch, wat is troef en doe mij bier.....
Zoiets was het.

quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liesje ?!?!?!?!?
Laat je niets wijs maken.
Ze is jaloers op je. Ze geeft je verkeerde adviezen.
Doe waar je je goed bij voelt. En luister niet naar muis.
 Tja
  Tja

Ze vertelt over haar ervaring met nachtdiensten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liesje ?!?!?!?!?
Laat je niets wijs maken.
Ze is jaloers op je. Ze geeft je verkeerde adviezen.
Doe waar je je goed bij voelt. En luister niet naar muis.

quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze vertelt over haar ervaring met nachtdiensten?
 Deze komt wel vaak langs vanavond
  Deze komt wel vaak langs vanavond   

quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat kon ik niet flikken.. Ik zat er ook alleen en zou iemand (de standby)vet naaien om me 's avonds nog af te melden.

Ja jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze vertelt over haar ervaring met nachtdiensten?

Het was de flits!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja jaaaaaaaaaaaaaaa
Daarna gaat ze zeggen dat bij een foto een lok niet grijs is en dat dat door de flitser kwam.
Trap daar niet in....
Je bent nog jong en je kleurspoeling was heel goed gelukt.

Zo ben ik gelukkig nooit geweest. Als ik standby liep was er altijd een gast die zich op maandaochtend ziek melde .. Dus ik hield er al rekening mee.We zaten gewoon thuis als we standby waren (dat waren nog es tijden)quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dat ook misschien niet konden flikken, maar op die leeftijd vonden we dat wel allles konden flikken.
 Die zelfde lul versliep zich nog als ie nachtdienst had. Dus zat ik tot 01:30 op hem te wachten.. Das niet erg collegiaal zeg maar
  Die zelfde lul versliep zich nog als ie nachtdienst had. Dus zat ik tot 01:30 op hem te wachten.. Das niet erg collegiaal zeg maar  

Ervaring met nachtdiensten.....quote:

Dit hoor ik over 5 jaar nog. Ik heb het al opgegeven. Volgende keer koop ik wel verf in de kleur grijs of blauw /grijs dan ben ik er vanafquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was de flits!!!!!!!!
Echt, mannen!

quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit hoor ik over 5 jaar nog. Ik heb het al opgegeven. Volgende keer koop ik wel verf in de kleur grijs of blauw /grijs dan ben ik er vanaf

Ja die geintjes heb ik ook wel gehad. En ik heb bijna mijn chef een trap in zijn ballen verkochtquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ervaring met nachtdiensten.....
In een ziekenhuis met een overledene en dan een stagiaire laten schrikken

Goed planquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik zie de humor er niet meer zo van in.
wijntje?

Leuk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ervaring met nachtdiensten.....
In een ziekenhuis met een overledene en dan een stagiaire laten schrikken

Ja is leuk.quote:

Oh daar is het antwoord .. ja dat soort fuck geintjes gebeurenquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja is leuk.
Je ligt als ICT'er onder in een karretje waar een overleden persoon op ligt.
Je rolt richting mortuarium en voor dat persoon de koelkast in gaat, ga je onder het deken de armen bewegen.
Ok, het is verboden, maar ik vertel je, dat gebeurd iedere dag om iemand te ontgroenen.
Ik lag daar onder dat karretje en pakte die arm van dat persoon (wat heul koud was) en zei: "Doe me ff een peuk voor je me erin schuift..."
Meisje schrok een beetje.

Het zal best heel grappig geweest zijn, maar ik hou gewoon niet zo van zulke grapjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja is leuk.
Je ligt als ICT'er onder in een karretje waar een overleden persoon op ligt.
Je rolt richting mortuarium en voor dat persoon de koelkast in gaat, ga je onder het deken de armen bewegen.
Ok, het is verboden, maar ik vertel je, dat gebeurd iedere dag om iemand te ontgroenen.
Ik lag daar onder dat karretje en pakte die arm van dat persoon (wat heul koud was) en zei: "Doe me ff een peuk voor je me erin schuift..."
Meisje schrok een beetje.

Ga je nu echtquote:Op woensdag 21 januari 2009 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu ladies night, want ik ga nu egggggggg wwelllll op de Oping legguhhhh

Ik werkte er op de ICT en mijn zwager was arts daar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:47 schreef Soury het volgende:
Maar uh LS wat heb je dan gedaan voor werk ??
Aflegger

Luister tot het laatst... hij gaat flippen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed! Kende het niet, maar fijne herrie!

Dat is in het algemeen? Ofzo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:51 schreef Gert het volgende:
En krijg snel een enge ziekte eh... o laat ook maar.

Ik weet dat dat gebeurd. Echt grappig is het niet maar het is ook een soort van relativeren denk ik. Als je altijd maar somber en triest moet zijn omdat je met dat soort dingen te maken heb gaat het je niet lukken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zal best heel grappig geweest zijn, maar ik hou gewoon niet zo van zulke grapjes.
 Gewoon reflex..
  Gewoon reflex..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |