Meeh. Doe nou maar eerst iemand lokken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:50 schreef Quara het volgende:
Wil iemand die webcam morpher software hebben? PM mij maar.
Julia kom eens online!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:40 schreef reetveter het volgende:
Er staat 'cannot register for free key at the moment'
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:49 schreef moonmovies het volgende:
Ik heb er weer een, hij is "home alone- lol"
"Ik heb msn en een cam als je wilt kan je me zien hihi kben blond blauwe oge en redelijk gespierd"
Hij's trouwens 20quote:
ik kom niet overtuigen over als breezah zonder spelvauten hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paswoord is bij mij te verkrijgen, anders gaat een troll ermee lopen.![]()
Dat is zo goed als hetzelfde als het hier plaatsen. Nee dus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:11 schreef XtremeNL het volgende:
Mogen we links posten naar een plek waar wel gegevens gepost mogen worden?
http://31chan.org/b/res/100131.html
Spelbrekerquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is zo goed als hetzelfde als het hier plaatsen. Nee dus.
Ernstig dat er gasten zijn die op deze manier hier 'genoegdoening' uit halen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:37 schreef Mac.Filimento het volgende:
Ernstig dat hier een topic voor bestaat
Wel goede acties trouwens!
Maar wel de link laten staanquote:
jongen_alleen is echt een jokkebrokquote:
Heb je het nu over ons of de pedo's?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Ernstig dat er gasten zijn die op deze manier hier 'genoegdoening' uit halen...
Als het zo makkelijk is, waarom doet de politie dit niet? Of is dit uitlokken? Stomme wet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:44 schreef Black_Rainbow het volgende:
net als 14 jarig meisje met een 49 jarige kerel op jipie, in wat voor wereld leven we.....
In Amerika doen ze daar een stuk minder moeilijk over.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, waarom doet de politie dit niet? Of is dit uitlokken? Stomme wet.
quote:
Dat wil je maar al te graag he!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:04 schreef bbaadd het volgende:
toegevoegd, zn msn naam is wie wil me zien klaarkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |