Zijn kleinzoon werd later ook president en die hield het gelukkig wat langer vol.quote:
Groot gelijk. Obama is gewoon saai.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb echt maar de helft van de speech mee gekregen
Mn gedachten fladderde de hele tijd weg en toen ben ik maar gaan koken
erg he
Sowieso zijn die twee gewoon een fout uithangbord met herinneringen uit een tijd die niet meer zou mogen bestaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vooral die president van Bolivia is dom bezig. Hij voert een strijd die hij niet kan winnen en maakt voortdurend domme statements die alleen maar ergernis opwekken. In een ouwe trui op bezoek gaan bij de Spaanse koning bijvoorbeeld, als ik Juan Carlos was geweest had ik hem direct weer naar buiten geschopt.
Hetgeen ik voor een president in het geheel geen slechte eigenschap vind.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:36 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Groot gelijk. Obama is gewoon saai.
Ik ben net zo onwetendquote:
Ja, Lula wordt in de media ten onrechte nog wel eens met deze malloten op 1 lijn geplaatst, maar dat is niet terecht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso zijn die twee gewoon een fout uithangbord met herinneringen uit een tijd die niet meer zou mogen bestaan.
Absoluut niet. Mits het een president is met een meer dan ceremoniėle functie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen ik voor een president in het geheel geen slechte eigenschap vind.
Correct, een erfelijk staatshoofd, dat primair dient als volksvermaak (in het kader van brood en spelen), moet juist vooral niet saai zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Absoluut niet. Mits het een president is met een meer dan ceremoniėle functie.
Ook een gekozen staatshoofd zoals bijv. in Duitsland gaat prima. Het moet alleen niet ook de regeringsleider zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Correct, een erfelijk staatshoofd, dat primair dient als volksvermaak (in het kader van brood en spelen), moet juist vooral niet saai zijn.
In Duitsland kun je amper spreken van een gekozen staatshoofd, ik denk dat buiten Duitsland haast niemand weet wie de Duitse president is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook een gekozen staatshoofd zoals bijv. in Duitsland gaat prima. Het moet alleen niet ook de regeringsleider zijn.
Helaas wel, maar gelukkig weten de meeste een beetje in het nieuws geinteresseerde mensen wel beter. Geen rare uitspraken of vijandige statements oid. Ik zie hem nog wel een tijdje zitten op die stoelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, Lula wordt in de media ten onrechte nog wel eens met deze malloten op 1 lijn geplaatst, maar dat is niet terecht.
Ik heb nog geen josti gezien hier, de kust is veilig!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:38 schreef Q. het volgende:
MNR.
Pheno.
A.
Zo maar weer eens naarAmersfoort
. Nog 7 dagen te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |