quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:58 schreef Pheno het volgende:
Er komt een macseller in de stad. Eens kijken of ze ook openingsacties hebben
Nou ja, ze moeten wel een actie hebben, anders wacht ik nog wel evenquote:
En de Obamaparallellen gaan maar door en door...quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten wel een actie hebben, anders wacht ik nog wel even
Hoe bevalt jou Mac?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de Obamaparallellen gaan maar door en door....
tijnbrein?quote:
Op zich goed, alhoewel ik me er niet helemaal in heb ondergedompeld. Het is meer een dedicated machine voor Cubase op het moment.quote:
Die heeft wat moeite met het onderscheid in gebruik van jou en jouw.quote:
Bezittelijke en persoonlijke voornaamwoorden zijn een ingewikkeld en fascinerend conceptquote:
Die heb ik nooit goed gebruikt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bezittelijke en persoonlijke voornaamwoorden zijn een ingewikkeld en fascinerend concept.
Wat was er mis dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:28 schreef Litpho het volgende:
Yay, de monteur van KPN is geweest, nu heb ik weer internet.
Nah. Eerder kopen wanneer het goedkoper is. Beetje dom om nu iets te kopen als je weet dat er later een actie is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de Obamaparallellen gaan maar door en door....
De telefoonlijn deed het soms wel, soms niet. Sowieso geen kiestoon (of gebeld kunnen worden). Sinds gisteravond dus wel weer ADSL maar daarvoor ook twee dagen niet.quote:
Volgens mij heeft het ook enigzins te maken met de bereidheid de niet eens zo heel complexe regels te willen leren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bezittelijke en persoonlijke voornaamwoorden zijn een ingewikkeld en fascinerend concept.
Zoals de correcte spelling van enigszins? Of bedoelde je wat anders?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook enigzins te maken met de bereidheid de niet eens zo heel complexe regels te willen leren.
Heeft er iemand een stuk touw en een boom voor me?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals de correcte spelling van enigszins? Of bedoelde je wat anders?.
Willen is het probleem niet. Ik vergeet dat soort regels toch al vrij snel. Best vreemd, omdat ik wel allerlei obscure programmeerdingen makkelijk kan onthouden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook enigzins te maken met de bereidheid de niet eens zo heel complexe regels te willen leren.
Ik zie jouw echter zelden dat soort fouten maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Willen is het probleem niet. Ik vergeet dat soort regels toch al vrij snel. Best vreemd, omdat ik wel allerlei obscure programmeerdingen makkelijk kan onthouden.
Je werkt dan ook niet direkt met talen die eens in de zoveel tijd gereviseerd worden door een comité van werkloze van enige logica verstoken neerlandici.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Willen is het probleem niet. Ik vergeet dat soort regels toch al vrij snel. Best vreemd, omdat ik wel allerlei obscure programmeerdingen makkelijk kan onthouden.
Jij noemt al je fouten consequent uitzonderingen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:42 schreef Q. het volgende:
Ik leer echter van mijn fouten. Ik zal nooit vaker dan twintig keer dezelfde fout maken. In het algemeen.
KPN heb ik wel goede ervaringen mee. En zo snel al langskomen is natuurlijk wel relax.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
De telefoonlijn deed het soms wel, soms niet. Sowieso geen kiestoon (of gebeld kunnen worden). Sinds gisteravond dus wel weer ADSL maar daarvoor ook twee dagen niet.
Monteurs die tussen acht en tien komen en om tien over acht voor je deur staan.
dawg! Nog laat gemaakt gisteren?quote:
Het leven is gewoon te leuk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:22 schreef dawg het volgende:
Mwa, ik lig er meestal tussen half 1 en 1 in. Eigenlijk te laat, maar vroeg naar bed lukt me op de een of andere manier gewoon niet.
Ik heb mezelf beloofd vanavond eens een gezondheidsavondje te hebben. Dus vroeg naar bed. En dan ook echt om half elf licht uit ook al slaap ik niet tot 12 uurquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:22 schreef dawg het volgende:
Mwa, ik lig er meestal tussen half 1 en 1 in. Eigenlijk te laat, maar vroeg naar bed lukt me op de een of andere manier gewoon niet.
CLquote:
Ik lag er gister om tien voor elf inquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:22 schreef dawg het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
werd om 12 uur wakker gemaakt door m'n moeder
Je belde naar het verkeerde telefoonnummer en had haar ma aan de lijn?quote:
Of misschien wel het juiste nummer! Hij wilde CL helemaal nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je belde naar het verkeerde telefoonnummer en had haar ma aan de lijn?
Q. goes MILF?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of misschien wel het juiste nummer! Hij wilde CL helemaal niet
Als 'ie haar niet als vrouw kan krijgen dan maar als dochter.quote:
Dat probeerde ik in het verleden sporadisch ook weleens, maar ik lig dan toch alleen maar in mijn bed te draaien, raak daardoor gefrustreerd en kan daardoor helemaal niet meer slapen. Dus tegenwoordig ga ik nooit meer vroeg naar bed, dat werkt toch niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd vanavond eens een gezondheidsavondje te hebben. Dus vroeg naar bed. En dan ook echt om half elf licht uit ook al slaap ik niet tot 12 uur
Een wel heel ver gezochte manier om haar hart alsnog te veroveren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als 'ie haar niet als vrouw kan krijgen dan maar als dochter.
Dat beleid heb ik dus al jaren gevoerd. Maar ik moet het een keertje doen gewoon, ik zit alleen maar te gapenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik in het verleden sporadisch ook weleens, maar ik lig dan toch alleen maar in mijn bed te draaien, raak daardoor gefrustreerd en kan daardoor helemaal niet meer slapen. Dus tegenwoordig ga ik nooit meer vroeg naar bed, dat werkt toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |