Ga een keer naar de Haagse Markt. Benieuwd of je het dan nog steeds vindt!quote:
Sterker nog, daar kun je gratis een mes krijgen! Tegen je ribben, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
Hoezo?
Hebben ze daar geen 2 annanassen voor een euro en dat soort geweldige dingen
Toch niet iets met wortels en molshopen, hoop ik?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
Na een bepaalde opmerking van JB heb ik moeite om ananassen te zien als vruchten met consumptie als enige doel.
Dat je je telefoon met trilstand dan nog vast durft te houden... Of je muis... En weet je wat sommige vrouwen (en mannen!) met bierflesjes en bierblikjes doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Q. het volgende:
Na een bepaalde opmerking van JB heb ik moeite om ananassen te zien als vruchten met consumptie als enige doel.
Sla eens een gemiddelde Hitkrant open en je kunt de halve groente-afdeling van de AH mijdden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je telefoon met trilstand dan nog vast durft te houden... Of je muis... En weet je wat sommige vrouwen (en mannen!) met bierflesjes en bierblikjes doen?
De schappen met flessen ook vermoed ik!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef Kluts het volgende:
Sla eens een gemiddelde Hitkrant open en je kunt de halve groente-afdeling van de AH mijdden.
Ik zal wel oud worden, maar seks met alleen een lichaam trekt me nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat hoef je ook helemaal niet te weten als je haar eigenlijk vooral de lucht uit de longen wil neuken.
Of de make-up van haar gezicht wil zandstralen, for that matter.
Hoe kun je dat met Venkel doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sla eens een gemiddelde Hitkrant open en je kunt de halve groente-afdeling van de AH mijdden.
Bierflesjes openen met je kringspierquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je je telefoon met trilstand dan nog vast durft te houden... Of je muis... En weet je wat sommige vrouwen (en mannen!) met bierflesjes en bierblikjes doen?
Dat is met bierblikjes knapper.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bierflesjes openen met je kringspier.
Ellemieke Vermolen heb je ook niet omdat je met haar zo goed kan filosoferen over de zin van het leven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal wel oud worden, maar seks met alleen een lichaam trekt me niet.
Dat is inderdaad dé reden dat ik Ellemieke Vermolen niet heb. Hoe weet jij dat trouwens?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ellemieke Vermolen heb je ook niet omdat je met haar zo goed kan filosoferen over de zin van het leven.
Ik weet alles, Lit. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dé reden dat ik Ellemieke Vermolen niet heb. Hoe weet jij dat trouwens?.
Zo'n lekker wijf als jij en dan in eerste instantie geschikt zijn om te filosoferen over het leven. Wat zonde...quote:
Nee. Maar aangezien dat vast het enige was wat ik niet wist weet ik nu ook weer allesquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet alles, Lit. Dat weet je toch.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n lekker wijf als jij en dan in eerste instantie geschikt zijn om te filosoferen over het leven. Wat zonde...
Och, ik werd gister nog bimbo genoemd, dus dit is al een hele verbetering.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Maar aangezien dat vast het enige was wat ik niet wist weet ik nu ook weer alles. En aangezien jij niet wist dat ik dat niet wist, wist jij dus niet alles. Maar misschien nu weer wel.
Door wie?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Kluts het volgende:
Och, ik werd gister nog bimbo genoemd, dus dit is al een hele verbetering.
Oh, door een vriend van me.quote:
Sletten!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
Oh, door een vriend van me.
Komt misschien ook wel omdat ik de telefoon opnam met: Hey, slet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |