Volgens mij kan je 't al krijgen als je er aan denktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja
Maar aids is in mijn hoofd echt zo iets engs wat je dan opeens hebt
Via deurklinken en zo
Echt te erg dat ik dat nog denk maar je
Daar waar je injecties voor nodig hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Pheno het volgende:
Wat bedoelde je dan met buitenland MissMSX?
Daarom mag ik dus niet, hoor ik net. Ik zou niet eens willen, fobietechnisch gezien niet zo heel slim om te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar waar je injecties voor nodig hebt
Ik ben toch helemaal nie engquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
Ben jij ook een 'enge zaak' rhu? Dan kom ik jou halen!
Had dat vlindertje aids?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben toch helemaal nie eng
ik had een vlindertje in mn haar vandaag!
Dat vind ik eng... Waar kan ik je ophalen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ging dat eten met je vriendje eigenlijk een beetje zoals gepland ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:
Het is vast niet voor niks dat hij is verhuisd en nooit meer online is sinds zijn ontmoeting met rhu.quote:
Henry Rollins!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Dat dit me nou nog nooit eerder is opgevallen (nee, niet die zweetvlekken):
[ afbeelding ]
Voor een bepaalde periode (jaar geloof ik)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik ben naar het buitenland waar je injecties voor moet geweest
Mag ik dan niet meer?
Daar ben ik live doorheen geslapenquote:
Hangt van de injectie af, maar het is altijd maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik ben naar het buitenland waar je injecties voor moet geweest
Mag ik dan niet meer?
Issie zo saai?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben ik live doorheen geslapen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vast niet voor niks dat hij is verhuisd en nooit meer online is sinds zijn ontmoeting met rhu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |