Volgens mij kan je 't al krijgen als je er aan denktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja
Maar aids is in mijn hoofd echt zo iets engs wat je dan opeens hebt
Via deurklinken en zo
Echt te erg dat ik dat nog denk maar je
Daar waar je injecties voor nodig hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Pheno het volgende:
Wat bedoelde je dan met buitenland MissMSX?
Daarom mag ik dus niet, hoor ik net. Ik zou niet eens willen, fobietechnisch gezien niet zo heel slim om te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar waar je injecties voor nodig hebt
Ik ben toch helemaal nie engquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:22 schreef AirwiN het volgende:
Ben jij ook een 'enge zaak' rhu? Dan kom ik jou halen!
Had dat vlindertje aids?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben toch helemaal nie eng
ik had een vlindertje in mn haar vandaag!
Dat vind ik eng... Waar kan ik je ophalen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ging dat eten met je vriendje eigenlijk een beetje zoals gepland ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:
Het is vast niet voor niks dat hij is verhuisd en nooit meer online is sinds zijn ontmoeting met rhu.quote:
Henry Rollins!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:30 schreef MissMSX het volgende:
Dat dit me nou nog nooit eerder is opgevallen (nee, niet die zweetvlekken):
[ afbeelding ]
Voor een bepaalde periode (jaar geloof ik)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik ben naar het buitenland waar je injecties voor moet geweest
Mag ik dan niet meer?
Daar ben ik live doorheen geslapenquote:
Hangt van de injectie af, maar het is altijd maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik ben naar het buitenland waar je injecties voor moet geweest
Mag ik dan niet meer?
Issie zo saai?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar ben ik live doorheen geslapen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vast niet voor niks dat hij is verhuisd en nooit meer online is sinds zijn ontmoeting met rhu.
You're special, so specialquote:
Nee, hij stond op Dynamo in het jaar kruik, ik was moe, er scheen een zonnetje dus ik ben bovenop de stapel jassen gaan liggen met het verzoek me wakker te maken voor Pestilence.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Issie zo saai?
Ik vond Black Flag altijd wel melig
Ik had ook meer van hem verwacht ja...quote:
Van jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ook meer van hem verwacht ja...
Als je zangkunst als criterium hanteert wel, als je uiterlijk als criterium hanteert niet (meer).quote:
Dan is 't goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, hij stond op Dynamo in het jaar kruik, ik was moe, er scheen een zonnetje dus ik ben bovenop de stapel jassen gaan liggen met het verzoek me wakker te maken voor Pestilence.
Onderhand zou je toch beter moeten weten...quote:
Nu je 't zo zegt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow... is er nou NIEMAND die 't ziet?
Wat dan?quote:
Attitude en uitstraling als criterium. Johansson heeft niet de tough chick uitstraling die bij het nummer hoort, te liefjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zangkunst als criterium hanteert wel, als je uiterlijk als criterium hanteert niet (meer).
Oops...quote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Litpho het volgende:
Attitude en uitstraling als criterium. Johansson heeft niet de tough chick uitstraling die bij het nummer hoort, te liefjes.
Nee maar tis iig weer ietsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
Owja met vriendje....
Het ging wel weer goed ja opzich
Alleen ik geloof niet dat het iets structureel heeft opgelost of zo
natuurlijk niet
Ja oke maar als het dan over een week weer het zelfde is en zo en het alsnog uit gaat weet ik dat altijd liever eerder dan laterquote:
Wat is dan het structurele probleem volgens jou?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
Owja met vriendje....
Het ging wel weer goed ja opzich
Alleen ik geloof niet dat het iets structureel heeft opgelost of zo
natuurlijk niet
Dankquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Rollins kickt Lumbergh's ass...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Mmmm yeah... what's happening Peter....?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het te maken heeft met zn toekomstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dan het structurele probleem volgens jou?
Wat is zijn ideaal plaatje?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met zn toekomst
Hij is bijna afgestudeerd en moet keuzes gaan maken en dat wil niet echt lukken
En hij had altijd een vast omlijnt idee van wat ie wilde maar nu heeft ie mij, en ik paste niet in dat plaatje
dus nu moet ie kiezen, dat plaatje wat ie altijd in zn hoofd had of iets anders waar ik dan wel bij zit
En hij kan niet kiezen
Emigrerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is zijn ideaal plaatje?
En op welke manier is dit een oorzaak voor jullie problemen?
tnxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow... sterkte Rhubbie
Ik ben naar bed
heeft hij implantaten in zijn kin en wangen zitten?quote:
Ik hoor vooral een hoop aannames van jouw kant en veelal oorzaken die bij hem liggen. Als je bij hem aangeeft dat jij de laatste weken geen goed gevoel hebt hoe het tussen jullie loopt, hoe zou hij dan reageren?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
Emigreren
En ik denk dat ie nu zoiets heeft van jeetje toen zat ik ploep in een serieuze relatie, wil ik dit eigenlijk wel?
En dat ie zich daarom terug trekt
En misschien zelfs al wel omdat ie al weet wat ie gaat doen maar dat neit durft te zeggen (maar dat kan ik ook denken omdat ik daar zelf zo bang voor ben, maar ja het blijven allemaal invullingen want hij wil er nooit over praten)
ja maar ik kan niks doen dan aannames want hij weigert zo ongeveer er over te pratenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor vooral een hoop aannames van jouw kant en veelal oorzaken die bij hem liggen. Als je bij hem aangeeft dat jij de laatste weken geen goed gevoel hebt hoe het tussen jullie loopt, hoe zou hij dan reageren?
Hoiquote:
Vervelend dat het zo moet lopen. Ik had echt wel het idee dat je iemand had gevonden die goed bij je past. Niet tof zo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ja vorige week was ik dus heel duidelijk dat ik het zo niet trek en niet meer pik en toen gaf ie toe dat ie misschien wel een beetje op een eilandje zit de laatste tijd maar hij weet niet waarom
Maar ja nu doen we dus vooral heel lief en aardig tegen elkaar om maar geen ruzie te maken
Dat klinkt niet direkt als een structurele oplossing, neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ja nu doen we dus vooral heel lief en aardig tegen elkaar om maar geen ruzie te maken
Er al toch eens gepraat moeten worden, al is het om aan te geven wat het probleem is. Oplossen kan dan altijd nog. EN anders niet, maar daar dan is dat ook meteen duidelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja dat is ook niet helemaal eerlijk om te zeggen dat laatste want af gelopen week waren er ook wel een paar echt fijne avonden maar dat voelt nu zo nep omdat er niks opgelost is nu
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
Er al toch eens gepraat moeten worden, al is het om aan te geven wat het probleem is. Oplossen kan dan altijd nog. EN anders niet, maar daar dan is dat ook meteen duidelijk
En daarom vind ik het zo frustrerend!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervelend dat het zo moet lopen. Ik had echt wel het idee dat je iemand had gevonden die goed bij je past. Niet tof zo!
Verstandige woorden, alleen sommige mannen leren het nooit hoor, dus hou niet teveel vast aan die leeftijd als reden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
En daarom vind ik het zo frustrerend!
Dat kiezen van wat ie volgend jaar gaat doen hangt sowieso nogal als een zwaard van damocles boven ons maar ja
en ik ben zelf altijd zo van het open communiceren en zo daarom vind ik het zo lastig
Maar ja aan de andere kant is hij nog wel jong en heeft niet zo veel levenservaring
Dus hij moet ook gewoon nog leren dat je in een relatie met zn 2e bent en je het niet kunt veroorloven om op een eiland te gaan zitten en zo
Hopelijk leert ie dat op tijd
Maar ik kan (en wil) hem daarin niet opjagen en zo
Geef jij nu de schuld aan de mannen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandige woorden, alleen sommige mannen leren het nooit hoor, dus hou niet teveel vast aan die leeftijd als reden.
Dat is helaas waarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandige woorden, alleen sommige mannen leren het nooit hoor, dus hou niet teveel vast aan die leeftijd als reden.
Niet alleen nu.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geef jij nu de schuld aan de mannen?
Sommigen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
Geef jij nu de schuld aan de mannen?
En zo gauw de halve securitycrew door de andere helft is neergeknald...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
Wat en beveiliging bij de wandeling van Obama naar het Witte Huis. Volgens mij wordt iemand die ook maar de minste enigszins verdachte beweging maakt direct neergeschoten door een scherpschutter.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo gauw de halve securitycrew door de andere helft is neergeknald...
Dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
.
Hoe dan ook, loopt hij volgens mij veel meer gevaar dan eerdere presidenten.
We doen alleen maar alsof hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Maar lief dat jullie allemaal zo meedenken en geintereseerd zijn
En dan te bedenken dat er in het verleden al vier presidenten zijn vermoord.quote:
In een land met zo'n groot inwonersaantal is de kans ook behoorlijk aanwezig dat er een gek tussen loopt die dat een goed idee vindt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
En dan te bedenken dat er in het verleden al vier presidenten zijn vermoord.
Zorgen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt me een toffe kerel en ik vind het heel leuk voor hem en zo maar ik maak me er wel zorgen over ja (obama en zo bedoel ik dan he)
Voor je nagedachtenis is het niet slecht om vermoord te worden. Lincoln, McKinley en Kennedy worden als grote presidenten gezien en met de laatste twee was dat vermoedelijk niet gebeurd als ze niet vermoord waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt me een toffe kerel en ik vind het heel leuk voor hem en zo maar ik maak me er wel zorgen over ja (obama en zo bedoel ik dan he)
Wij hebben Pim Fortuyn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
Voor je nagedachtenis is het niet slecht om vermoord te worden. Lincoln, McKinley en Kennedy worden als grote presidenten gezien en met de laatste twee was dat vermoedelijk niet gebeurd als ze niet vermoord waren.
Jaquote:
Dat klopt en in dit geval is het ook nog zo dat een deel van de bevolking een zwarte president niet zal accepteren. Zeker in bepaalde zuidelijke staten ligt dat nog moeilijk, al is Obama raar genoeg de eerste Democraat die zuidelijke staten als Virginia en North Carolina gewonnen heeft sinds veertig jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een land met zo'n groot inwonersaantal is de kans ook behoorlijk aanwezig dat er een gek tussen loopt die dat een goed idee vindt...
Ja, dat zou je haast vergeten inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben Pim Fortuyn.Die was nog geeneens wat toen 'ie werd doorgeschoten...
Het was net alsof ik het einde van een Amerikaanse rampenfilm zat te kijken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Vonden jullie het ook zo jammer dat toen Obama zei we willen weer leiders zijn oid? Ik had echt zoiets van dat willen wij juist niet
Ik heb echt maar de helft van de speech mee gekregenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Vonden jullie het ook zo jammer dat toen Obama zei we willen weer leiders zijn oid? Ik had echt zoiets van dat willen wij juist niet
Brazilie heeft nu anders voor misschien wel de eerste keer een goede en internationaal zeer gewaardeerde, niet-corrupte president.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Ja zoiets ja. Het exacte moment waar het echt downhill gingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was net alsof ik het einde van een Amerikaanse rampenfilm zat te kijken...
Volgens mij valt dat met McKinley wel mee hoe groot die wordt gezien. Kennedy daarentegen, tja, daar valt een balletje op te gooien dat dit het beste was wat zijn nalatenschap kon overkomenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je nagedachtenis is het niet slecht om vermoord te worden. Lincoln, McKinley en Kennedy worden als grote presidenten gezien en met de laatste twee was dat vermoedelijk niet gebeurd als ze niet vermoord waren.
De mensen die in hem een soort van Messiah zien, soort van al wetende goedheid die alles weer op zijn pootjes laat komen. Daar maak ik me eerder zorgen omquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Er zijn veel mensen die echt echt echt echt tegen hem zijn en die het niet echt kunnen handelen gok ik
En dan gaat het misschien wel nogal mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |