een op een is ook leuk dat zeker maar ok, die TT had niet gehoeven hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet noodzakelijk in groepen. Ik ben sowieso één-op-één verreweg op mijn best.
Ik wil nog steeds nieuwe mensen ontmoeten. Want ik wil meer vrienden hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik blijf altijd open staan voor meer
vrienden of kennissen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds nieuwe mensen ontmoeten. Want ik wil meer vrienden hebben.
Kennissen heb ik genoeg. Maar ik wil wel meer vrienden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrienden of kennissen?
begrijp opeens wel de TT zijn mn eigen woorden![]()
hebben t vandaag in mn cursus over eenzaamheid gehad
Het zou zomaar kunnen leiden tot een aantal mensen die zich vrijwillig aanbieden voor 'meer'...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
een op een is ook leuk dat zeker maar ok, die TT had niet gehoeven he
Een naamtopic is toch altijd leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een op een is ook leuk dat zeker maar ok, die TT had niet gehoeven he
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een bepaalde 'inbreng' van een persoon verwacht.
Oude jeugdliefdequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
zo hey net even met een brugklas liefje van me gesproken, we hebben nu 2 jaar ofzo weer wat contact maar sinds mn scheiding heb ik t afgehouden.
Maar ok, hij komt binnenkort een avondje langs...
Nu beide single ohjee
* duimelot moet maar deze week afspreken, veilig ongi enzo
Anale sex FTW!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
zo hey net even met een brugklas liefje van me gesproken, we hebben nu 2 jaar ofzo weer wat contact maar sinds mn scheiding heb ik t afgehouden.
Maar ok, hij komt binnenkort een avondje langs...
Nu beide single ohjee
* duimelot moet maar deze week afspreken, veilig ongi enzo
ok vrienden is lastig vind ik dat is toch iets dat groeit enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kennissen heb ik genoeg. Maar ik wil wel meer vrienden.
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?
*zucht* moet ik weer nee verkopen enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen leiden tot een aantal mensen die zich vrijwillig aanbieden voor 'meer'...
ga es snel het vorige topic lezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een bepaalde 'inbreng' van een persoon verwacht.
zolang t niet MIJN naam isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een naamtopic is toch altijd leuk.
Quote de relevante delen maar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga es snel het vorige topic lezen
Hoezo? Jij wilt toch altijd meer mensen ontmoeten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
*zucht* moet ik weer nee verkopen enzo
jaja maar niet voor die 'inbreng'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wilt toch altijd meer mensen ontmoeten?
Hoe inconsequent!
Dat weet ik. Daar heb ik al heel mijn leven problemen mee vrienden maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok vrienden is lastig vind ik dat is toch iets dat groeit enzo
soort van assertiviteits cursus
alleen ben ik wat betreft mijn stukje klaar en zit er nu als soort begeleider bij lijkt het:P
maar ok over eenzaamheid gehad en blijkt ik ben niet eenzaam en niet alleen joepieee
het is niet puur assertiviteit maar lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daar heb ik al heel mijn leven problemen mee vrienden maken.![]()
Jij hebt kinderen dus je bent nooit eenzaam.![]()
Interessante cursus? Heb je er iets van geleerd?
Ik heb een assertiviteits cursus gedaan. Ik vond het lastig sommige dingen die ik bij de cursus kreeg.
Ga wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef mrbox het volgende:
pfff mensen wat heb ik het gehad, niets wil echt lukken momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |