een op een is ook leuk dat zeker maar ok, die TT had niet gehoeven hequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet noodzakelijk in groepen. Ik ben sowieso één-op-één verreweg op mijn best.
Ik wil nog steeds nieuwe mensen ontmoeten. Want ik wil meer vrienden hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik blijf altijd open staan voor meer
vrienden of kennissen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds nieuwe mensen ontmoeten. Want ik wil meer vrienden hebben.
Kennissen heb ik genoeg. Maar ik wil wel meer vrienden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrienden of kennissen?
begrijp opeens wel de TT zijn mn eigen woorden![]()
hebben t vandaag in mn cursus over eenzaamheid gehad
Het zou zomaar kunnen leiden tot een aantal mensen die zich vrijwillig aanbieden voor 'meer'...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
een op een is ook leuk dat zeker maar ok, die TT had niet gehoeven he
Een naamtopic is toch altijd leuk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een op een is ook leuk dat zeker maar ok, die TT had niet gehoeven he
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een bepaalde 'inbreng' van een persoon verwacht.
Oude jeugdliefdequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
zo hey net even met een brugklas liefje van me gesproken, we hebben nu 2 jaar ofzo weer wat contact maar sinds mn scheiding heb ik t afgehouden.
Maar ok, hij komt binnenkort een avondje langs...
Nu beide single ohjee
* duimelot moet maar deze week afspreken, veilig ongi enzo
Anale sex FTW!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
zo hey net even met een brugklas liefje van me gesproken, we hebben nu 2 jaar ofzo weer wat contact maar sinds mn scheiding heb ik t afgehouden.
Maar ok, hij komt binnenkort een avondje langs...
Nu beide single ohjee
* duimelot moet maar deze week afspreken, veilig ongi enzo
ok vrienden is lastig vind ik dat is toch iets dat groeit enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kennissen heb ik genoeg. Maar ik wil wel meer vrienden.
Wat voor cursus doe je als ik vragen mag?
*zucht* moet ik weer nee verkopen enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen leiden tot een aantal mensen die zich vrijwillig aanbieden voor 'meer'...
ga es snel het vorige topic lezenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een bepaalde 'inbreng' van een persoon verwacht.
zolang t niet MIJN naam isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een naamtopic is toch altijd leuk.
Quote de relevante delen maar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga es snel het vorige topic lezen
Hoezo? Jij wilt toch altijd meer mensen ontmoeten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Duimelot het volgende:
*zucht* moet ik weer nee verkopen enzo
jaja maar niet voor die 'inbreng'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wilt toch altijd meer mensen ontmoeten?
Hoe inconsequent!
Dat weet ik. Daar heb ik al heel mijn leven problemen mee vrienden maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok vrienden is lastig vind ik dat is toch iets dat groeit enzo
soort van assertiviteits cursus
alleen ben ik wat betreft mijn stukje klaar en zit er nu als soort begeleider bij lijkt het:P
maar ok over eenzaamheid gehad en blijkt ik ben niet eenzaam en niet alleen joepieee
het is niet puur assertiviteit maar lastig uit te leggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daar heb ik al heel mijn leven problemen mee vrienden maken.![]()
Jij hebt kinderen dus je bent nooit eenzaam.![]()
Interessante cursus? Heb je er iets van geleerd?
Ik heb een assertiviteits cursus gedaan. Ik vond het lastig sommige dingen die ik bij de cursus kreeg.
Ga wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef mrbox het volgende:
pfff mensen wat heb ik het gehad, niets wil echt lukken momenteel
Oke daar kan ik inkomen. Zo ver ik weet heb ik geen naamtopic.quote:
Daar heb je gelijk in. Ook in een relatie kan je eenzaam zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is niet puur assertiviteit maar lastig uit te leggen
euh eenzaam kan je ook heel goed zijn met veel mensen om je heen dat heeft niets te maken met of je kinderen/ partner of 'vrienden' hebt!
Vriendschap wordt overrated hoor, hoef je niet verdrietig om te zijn!
Ik ga gewoon mijzelf quoten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke daar kan ik inkomen. Zo ver ik weet heb ik geen naamtopic.
dat heb je zelf in de hand voor een groot deel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ook in een relatie kan je eenzaam zijn.
Eigenlijk bedoelde ik meer sociale contacten.
Dat weet ik. Ik ben ook bezig met het op doen van nieuwe contacten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat heb je zelf in de hand voor een groot deel!
maar ok ben er ff vandoor
tot in de reclame
Niet blij.. denk gooi een smilie in de groepquote:
Een mens kan altijd eenzaam zijn. Eenzaamheid is mijns inziens niets anders dan het gemis van een gevoel van verbondenheid, een "common ground", een persoon die met jouw op hetzelfde vlak zit. Het staat niet in verband met het aantal vrienden dat je hebt of hoe goed je eventuele relatie wel niet is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ook in een relatie kan je eenzaam zijn.
Eigenlijk bedoelde ik meer sociale contacten.
Ludootje!quote:
Daar heb je wel punt. Misschien ook handig voor relaties.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een mens kan altijd eenzaam zijn. Eenzaamheid is mijns inziens niets anders dan het gemis van een gevoel van verbondenheid, een "common ground", een persoon die met jouw op hetzelfde vlak zit. Het staat niet in verband met het aantal vrienden dat je hebt of hoe goed je eventuele relatie wel niet is.
Ik zou zeggen, kijk naar dingen die je wel gemeen hebt met mensen in plaats van wat je niet met elkaar gemeen hebt.
Mijn 2 eurocent...
Hey Bquote:
Ja echt wel, werk is erg zwaar de laatste tijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey vakantieganger! Daagjes al aan't tellen?
Je hebt in ieder geval de aandacht op je weten te vestigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet blij.. denk gooi een smilie in de groep
Dat was niet geheel de bedoelingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de aandacht op je weten te vestigen.
Lucky bastard... vier weekjes uitrazen in Brazilië lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt wel, werk is erg zwaar de laatste tijdDus ben er echt aan toe
dawg! Strijdmakker!quote:
Oh, wil je dan geen aandacht van ons?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was niet geheel de bedoeling
Ja, mag niet. Is niet ontopic.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg! Strijdmakker!
Vragen hoe het gaat is overbodig denk ik
Ja, weer een zwaar dagje op kantoorquote:
Er is een verschil tussen aandacht krijgen en aandacht op je vestigenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, wil je dan geen aandacht van ons?
Om het maar es ontopic te houden.. Heb jij nog leuke collega's?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, weer een zwaar dagje op kantoormaar nog eventjes volhouden
Goed dan ontopic!quote:
Vertel! Wat wordt hier geïnsinueerd?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg! Strijdmakker!
Vragen hoe het gaat is overbodig denk ik
Helaas nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om het maar es ontopic te houden.. Heb jij nog leuke collega's?
Je wil gewoon een naamtopicquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen aandacht krijgen en aandacht op je vestigen
quote:
Daar gaat dus geen date inzittenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helaas nietGeen lekker ding, ja de receptioniste van 38 ofzo, das wel een milfje. Maar die is er slechts 2 dagen per week
Niks ik had dawg verteld dat ik binnenkort een date hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vertel! Wat wordt hier geïnsinueerd?
ik weet het nog niet, eerst een lijstje maken. Jij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed dan ontopic!
Wanneer is er een weer eens een date?
Fokster?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks ik had dawg verteld dat ik binnenkort een date heb
Dat van jou is helemaal geen date. Meer een annual check-up.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks ik had dawg verteld dat ik binnenkort een date heb
Er gebeurt zo af en toe wel eens iets, maar ik heb in mijn tijd nog niks langer dan een paar maanden stand zien houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
Een redelijk op elkaar ingespeeld groepje hier denk ik, als ik het zo lees. Maar waar geen echte relaties/dates enzo uit ontstaan wat ik straks las. Zie ik het goed zo?
En elke dag komen er weer nieuwe langsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
Een redelijk op elkaar ingespeeld groepje hier denk ik, als ik het zo lees. Maar waar geen echte relaties/dates enzo uit ontstaan wat ik straks las. Zie ik het goed zo?
Valt best mee, gewoon mee doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
Grote beurtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat van jou is helemaal geen date. Meer een annual check-up.
Precies!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waarmee mee doen. Met niks doen dus in feite...
Dat meisje waar ik vorige keer al mee had afgesproken en ik al lang kenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat ga je doen dan B ... en vooral.. met wie?
Aaah die.. wanneer is de date?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat meisje waar ik vorige keer al mee had afgesproken en ik al lang ken
Ja, eigenlijk wel. Stappen op vreemd terrein enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat niet tegen je gebruikelijke modus operandi?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Stappen op vreemd terrein enzo
Ik denk dat het de vrijdag voor ik vertrek gaat wordenquote:
Dit topic is heel laag drempelig. Dus welkom hier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op zich ben ik daar redelijk goed in, in niets doen dus wat dat betreft
Klopt, dat heeft een heel lieve damequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zie ik het trouwens goed? Je hebt eindelijk je hyves gepimpt
Same here, alleen dagen zijn meer jaren bij mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Q. het volgende:
Oh ja, daten, moet ik ook weer eens gaan beginnen. Ben immers al weer een paar dagen weer helemaal single.
Gelijk weer op het paard klimmen nadat je er af bent gevallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef Q. het volgende:
Oh ja, daten, moet ik ook weer eens gaan beginnen. Ben immers al weer een paar dagen weer helemaal single.
Ziet er sowieso veel beter uit dan de standaard lay-outquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft een heel lieve damevoor me gedaan. Ik hoefde alleen maar kleuren te kiezen en een soort van thema.
Wederom, nieuw terrein amigoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ziet er sowieso veel beter uit dan de standaard lay-out
Ik ben niet gevallen, ik ben afgestapt. Ik wil een ander paard.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk weer op het paard klimmen nadat je er af bent gevallen.
Oh ja dat is waar ook. Al een nieuw paard op het oog.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet gevallen, ik ben afgestapt. Ik wil een ander paard.
En dan goed de teugels in handen houden als je haar berijdtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede keuze Q!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Neukteugels.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan goed de teugels in handen houden als je haar berijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |