quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:52 schreef pfaf het volgende:
Blik. Dat is echt het smerigste wat er is. Die aluminiumsmaak.
Ik bedien me ook weleens van de Lidl blikken, mis de hop maar de bliksmaak gaat 't waarschijnlijk te snel naar binnen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nogal ja.Heeeel erg zelfs. Schrijnender dat dat door sommigen blijkbaar niet geproefd wordt.
Daar proef je dus niks van.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:52 schreef pfaf het volgende:
Blik. Dat is echt het smerigste wat er is. Die aluminiumsmaak.
Ik proef daar echt verschrikkelijk veel van.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:06 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Daar proef je dus niks van.
Bier uit plastic bekertjes daarentegen......
Hypochondrische bierdrinker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik proef daar echt verschrikkelijk veel van.
Waarom hypochondor?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Hypochondrische bierdrinker.
En de rest van je vitamine, cola en weet ik al niet drankjes wat wil je zeker ook alleen uit een glas.
Dan ben je waarschijnlijk erg gevoelig daarvoor. steeds meer mensen raken ook gevoelig voor nog helebaal andere dingen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik proef daar echt verschrikkelijk veel van.
Weet ik niet. Dan zullen we een onderzoek moeten doen. Ik weet wel dat ik liever met m'n bek aan een flesje dan aan een blikje zit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk erg gevoelig daarvoor. steeds meer mensen raken ook gevoelig voor nog helebaal andere dingen.
Ben ik nu vreemd dat ik er geen last van heb?
Dat...was een geintje, maar ik proef dus echt geen metaal smaak als ik uit blik drink.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom hypochondor?
En vitamines?
Wat bazel je allemaal joh?
Koffie drink ik uit kopjes, water uit een flesje en de rest uit glazen ja. Maar wat heeft dit er allemaal mee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |