Nope. Had beet, maar moest gaan eten. Nu kan ik er maar niet inkomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
ts hoe gaat het verder, ben je nog bezig?
Bij Chris Hansen ofzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef jimmyrodgers het volgende:
Als ik er een heb kan ik hem dan aangeven?
http://www.tmf.nl/chat/quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:30 schreef Red_Cat het volgende:
Hmm laat maar met die TMF chat, volgens mij bestaat het niet meer.. kan het iig niet zo gauw vinden op de site..
Net nu ik dacht er makkelijk vanaf te komenquote:
Haha! Alsnog! Alleen ID'squote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Net nu ik dacht er makkelijk vanaf te komen
Mijn godquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef Olep het volgende:
[..]Ok here we go!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
neuken juku?>quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, KLB heeft dit uitgevonden ""
Dat niet, alleen in de SC houden we hier ons ook vrij vaak mee bezigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ja hoor, KLB heeft dit uitgevonden ""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |