Echt, goddamn, dat is ff mijn type zeg!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
ik moest ff googlen wie dat wasmaar inderdaad eye-candy
ja, die jongen is iedereens type.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, goddamn, dat is ff mijn type zeg!
En mexicaans
Onzin. MisterO valt bijvoorbeeld op degelijk lief schattig blond boers en saai!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, die jongen is iedereens type.![]()
Zo niet, get ur eyes fixed!
niet de mijne en met mijn ogen is niks mis. En dat terwijl hij toch donker haar heeft etcquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, die jongen is iedereens type.![]()
Zo niet, get ur eyes fixed!
nah, zo'n lekkere gespierde boer, naakt in een overall....is ook niet slecht...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. MisterO valt bijvoorbeeld op degelijk lief schattig blond boers en saai!
pot.ketel.zwart.quote:
ben je net wakker?quote:
Als we elkaar nog een keer zien en je gaat in me knijpen doe ik je wat!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ik zag zaterdag van dat kneedgumspul dat Flarp heette
pot ketel zwartquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pot.ketel.zwart.
En nee, ik ben geen homo, i just love cock
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
pot ketel zwart
en nee ik ben geen homo, ik hou van mijn vriendje en van veel sex
in de winkel laten liggen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb zo het idee dat ik een dwel van mijn uitzet kwijt ben... ik wil zweren dat ik ook een messenset en een aardappel stamper enzo had...
nee ik was vannacht om 4 uur thuisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
r u going to paint the town red?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |