ikke 9...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
o ja, wat houd notes in. Je kan ze inzien tegen betaling? (wtf?)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar kan je dat zien?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
ik heb er twee btw
Heb je ze ook bekeken? Zo ja, is het een reprimande?quote:
dan heeft hij gegokt, denk ik...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan ie nou weten welke trapleuning dat was?Hij was er helemaal niet bij!
Ik nul, wat ben ik toch braaf hierquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
o ja, wat houd notes in. Je kan ze inzien tegen betaling? (wtf?)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar kan je dat zien?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
ik heb er twee btw
Nee, heb er geen geld voor over. Als men ze nou voor een euro kon inkijken dan had ik wel eens gekeken. Maar ik vind 4,50 echt te veel geld...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je ze ook bekeken? Zo ja, is het een reprimande?
Je post ook alleenmaar hier... En de rest van fok durft hier niet in, bang voor besmettingsgevaar...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik nul, wat ben ik toch braaf hier
ik post ook alleen maar hier. (nou, ook in anderen) ik heb twee notes, waarvan 1 te verklaren is. (2kids1sandbox) maar daar heb ik ook een ban voor gekregen en twee blauwe ogen. (nee, hoor)quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je post ook alleenmaar hier... En de rest van fok durft hier niet in, bang voor besmettingsgevaar...
Ik 3. Maar ik weet niet wat het is en ik ga niet betalenquote:
hahahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb 1 ban gehad, door heel fok rond te spammen. Het is mij wel eens gelukt de hele new topics vol ter krijgen met alleen maar topics van mij (probeer dat maar eens na mike:P) en daarna een ban omdat ik poste met een clone. En daarna nog een keer een ban omdat ik een liedje heel fok had rond gespammed...
La Mala education ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Er schiet nou een hele foute scene door mij hoofd heen![]()
Nee, niet die scene.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
La Mala education ?
wat een mooie film is dat
Almodovar hequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
La Mala education ?
wat een mooie film is dat
ik hoop dat je diesel rijdt, dat is goedkoperquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
III DROOOVVEEE ALLL NNNIIIGGHHHTTTTT TOOO GET TO YOUUUU
![]()
![]()
met dat dansen soms een beweging te veel/verkeerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
OH ja Mike Natuurlijk ben ik een macho diva
En ja ik zwem en rij paard als sport, en seks natuurlijk en nachtenlang dansen in allerlei clubs. Je ziet het beweging genoeg
oi, dirt vertelquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met dat dansen soms een beweging te veel/verkeerd![]()
![]()
ik ben alles behalve een engel maar nog wel steeds bandeloosquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad.
Ik ben een Engel.
Ja volgens mij kan je mij blind een almodovar film laten zien en vind ik hem geweldig, net als het werk van zijn franse collega Francois Ozonquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Almodovar he
En mister Bernal!
Niet te verwarren met Jodi.
Dan ken je ook Tacones Lejanosquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan je mij blind een almodovar film laten zien en vind ik hem geweldig, net als het werk van zijn franse collega Francois Ozon
Ben je zeker heeeeel vroeg begonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |