quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef Echo99 het volgende:
Ik vond het wel een leuk verhaal eigenlijk
Ik geloofde je sms alleen nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je maar luisteren als lieve jongetjes en meisjes je smsen dat het gecancelled is, straf van God dit!
Daarom props voor gers die het bericht als eerste in de SC posttequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef Breathtaking het volgende:
Moet je maar luisteren als lieve jongetjes en meisjes je smsen dat het gecancelled is, straf van God dit!
Niet zo wantrouwend zijn voortaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik geloofde je sms alleen niet
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom props voor gers die het bericht als eerste in de SC postte![]()
Misschien bloemen weer een suggestie
Serieus?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarom props voor gers die het bericht als eerste in de SC postte![]()
Misschien bloemen weer een suggestie
Jij gaat naar Ajax met D_Aquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Een culinair hoogtepuntje uit Madagaskar.
Pff, 5 delen geleden ofzo. Ik weet het niet meerquote:
Met het feit dat jij baap schrijft en niet baab zoals het hoort.quote:
Truequote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja, maar wel gelollerpwnd door Liam Gallagher
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Met het feit dat jij baap schrijft en niet baab zoals het hoort.
Hehe en een website die ook faalt.quote:
Ja, en baap staat gewoon voor jointquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe en een website die ook faalt.
Baab is afkorting voor Bij Alle Aktiviteiten Blowen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Skaff-a het volgende:
Wederom werden onze anussen gepenetreerd, de telefooncellen accepteerden geen muntgeld..
Ik kon het niet geloven, want je bent allochtoon.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
NG, kankerjong, je had mijn sms gewoon moeten geloven
Klacht: NG wantrouwt Fok!kersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
NG, kankerjong, je had mijn sms gewoon moeten geloven
JA!! leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
. Na al die tegenslagen óók nog eens dit
.
En deze grap maak jij omdat? Het is toch godverdomme zwaar klote als je ergens komt, en het is afgelastquote:
Dat is donderdag met rv erbij. nu gingen we gewoon langs bij ananas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
En deze grap maak jij omdat? Het is toch godverdomme zwaar klote als je ergens komt, en het is afgelastZwaar terechte klacht die uitstekend in KLB past.
Ontopic, jullie zouden toch ook nog gaan stappen in amsterdam of kwam dat er niet meer van?
Lief dagboek,quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Vandaag kwam ik erachter dat alles van NB een hoax was, ik voel mij op dit moment knoepershard gepenetreerd van achteren. Het liefst wil ik hem een possie klappen geven, maar ik weet niet of ik mijn voordeur wel aan durf te raken.
Van mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:20 schreef de_boswachter het volgende:
Jij had toch ¤ 50- geleend om daar te komen van een KLB'er he ?
En dan speelt OASIS nietHoorde het al op de radio, moest gelijk aan KLB denken
Omdat ik mênnus stoer ben misschien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Broekpaling het volgende:
1. Jij wilt niet weten wat er in die yoguht zat.
2. Waarom klinkt iedereen altijd zo homo als ze iemand hebben bezocht van het forum?Lijtk wel of jullie een partijtje gingen bonken zo blij als je klinkt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef BigKahuna het volgende:
Naar een concert in Duitsland gaan om er daar achter te komen dat het afgelast is:.
Dan een Fokker gaan bellen:.
Dan ook nog naar een Fokker toe gaan:.
Conclusie:![]()
![]()
.
Je bent zelf overgewaardeerdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:26 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
mij tfots eksektlie
met de toevoeging dat oasis sowieso overgewaardeerd is.
En toch zou ik je niet doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ik mênnus stoer ben misschien?
Wie gaat er nou weer wel naar een concert in Duitsland.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Skaff-a het volgende:
Na gegeten te hebben bij de pizzahut, zonder drinken omdat ons geld op was, slenterde we naar het perron. Aangekomen hoorde we, alsof het nog niet genoeg tegenzat, dat onze trein 20 minuten vertraging had
wat overigens een uur werd
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |