Hey Jan!quote:
ahh eindelijk..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Doe maar jaaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wil je trouwens ook een nieuwe header voor de VJ/GL-topics hebben?
Dan zal ik die ook maken.quote:
bijna eenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ohja, mijn ploeg speelt nuHelemaal vergeten! Gelukkig wel een opstelling gemaakt...
Die kunnen we voor jou wel speciaal in het leven roepen mocht het echt nodig zijn...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Is daar ook een award voor? de bijna-een-koei-award?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die kunnen we voor jou wel speciaal in het leven roepen mocht het echt nodig zijn...
Dan noemen we die award: De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan noemen we die award:
De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost-award.
je bent wel lekker bezig zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zal ik die ook maken.
Ik was trouwens van plan om de headers dan in dezelfde stijl als die van de awards te maken.
3 maarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan noemen we die award: De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost.
hmmz ik denk dat ik daar ook wel voor in aanmerking kom.. Ik heb inmiddels al 3 nicknames verbruikt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan noemen we die award: De-manager-die-onder-de-meeste-nicknames-in-het-hattrick-topic-heeft-gepost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nu wel was t ff vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat er wel in he, dat 010 was al niet veel maar is nu helemaal niets meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 20-01-2009 22:53:16 (ff een koma toegevoegd.) ]
Het is maar 0-3 anders hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu wel was t ff vergeten.
Zat er wel in he dat 010 was al niet veel maar is nu helemaal niets meer.
quote:
Sjezus, en dan zeggen ze wat van mijn nick.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:05 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
3 maar
EDIT - Onee, 4....heb volgens mij ooit 1 post geplaatst onder HiepHiepRahoe ....
Welke heb jij dan allemaal gehad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:05 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz ik denk dat ik daar ook wel voor in aanmerking kom.. Ik heb inmiddels al 3 nicknames verbruikt..
ff geboden op Freek misschien dat je dan alvast een andere speler kan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:03 schreef Ruudt het volgende:
Zijn er mensen die willen spammen of JD die geld op wil maken?
Freek Cassen (232180349)
Clarence Alders (115677384)
Zo helpen we elkaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dat er wel achter ging zetten...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff geboden op Freek misschien dat je dan alvast een andere speler kan gaan zoeken.
Ik zit ook vol maar heb wel geld voor een flink openingsbod.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zou overigens voor mij nog een potentiele trainee zijn. Maar zit al vol en op dit moment geen geld.
Ik ga er nog even een nachtje over twijfelen. Denk niet dat ik het doe omdat ie ook nog eens op een verkeerd moment komt, en dus niets aan mijn passing training heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit ook vol maar heb wel geld voor een flink openingsbod.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff geboden op Freek misschien dat je dan alvast een andere speler kan gaan zoeken.
quote:Highest bid: 4 000 ¤ by Ladderzatsquad
hmm ik zie het al. Vroeg me af waarom TC hem zo laag inschatte maar die neemt <=positiespel matig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit ook vol maar heb wel geld voor een flink openingsbod.
Edit :
Met die matig positiespel en goed verdedigen wordt ie veel te duur voor jou. Dat soort spelers duurt nog ff voor je die kopen kan. Ik sta nu 8 ton in de plus dus zou 1 mil kunnen uitgeven.
quote:
quote:Deadline: 21-01-2009 11:19 Herinneringen (12u 1m)
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 100 001 ¤ door RKDEO
quote:20-01-2009 23:18 100 001 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:18 11 000 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:17 10 000 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:17 5 000 ¤ RKDEO
20-01-2009 23:14 4 000 ¤ Ladderzatsquad
20-01-2009 23:07 2 001 ¤ RKDEO
20-01-2009 21:36 1 000 ¤ Olimpia Satu Mare 1921
Klopt. Wat je 1e vraag heb ik geen idee. Daar verdiep ik me niet in omdat ik mn spits gewoon zo hoog mogenlijk scoren wil hebben en evt passen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hmm ik zie het al. Vroeg me af waarom TC hem zo laag inschatte maar die neemt <=positiespel matig.
Maar dat vond ik niet ergquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
AlweerEen tijdje terug hadden we dat ook om Yip Nieuwenhuis.
Die heb ik gewonnen.
Ik blijf er bij dat ik die 250k die ik toen voor hem betaald heb niet veel was. Ik hoop hem ver genoeg op te trainen dat je straks nog een bekkie geld van me krijgt.quote:
quote:Yip Nieuwenhuis
19 jaar en 70 dagen, TSI = 4 010
goed in vorm, conditie goed
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Wat was hij toen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ik die 250k die ik toen voor hem betaald heb niet veel was. Ik hoop hem ver genoeg op te trainen dat je straks nog een bekkie geld van me krijgt.
Dit is hij nu :
[..]
Schrijf je eens in:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik haat het om deel te moeten nemen aan bid wars
Redelijk verdedigen, Passen weet ik niet meer. Spelhervatten zat op waardeloos.quote:
Gaaf dat er weer mee begonnen wordt, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redelijk verdedigen, Passen weet ik niet meer. Spelhervatten zat op waardeloos.
Ff ter info. Het 1e interview vd maand is de deur uit! Nu wachten tot ik m terug krijg en dan zal ik m posten!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gaaf dat er weer mee begonnen wordt, ben benieuwd!
quote:Team van de Maand Januari :
Naam team: Real Club de Culo
Coach: bamibal / Ruudt
Logo:
Intro: Real Club de Culo vond zijn oorsprong op 15-06-2004 en sindsdien kloot ik wat aan met het team zonder echt noemenswaardige successen te boeken.
Vragen:
1. -Vertel eens wat over je irl leven...
In het echte leven ga ik als de 23-jarige Ruud door het leven, ik werk als leidinggevende op de afdeling expeditie bij Groentehof B.V. en voetbal zelf al vanaf m'n 6e. Ik heb als 2.5 jaar een geweldige vriendin en woon nu een dik half jaar samen (in Deurne, Brabant).
2. -Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Via google ofzo, geen idee meer eigenlijk.
3. -Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Een stuk of tien maar inmiddels zijn ze op 1 na afgehaakt.
4. -Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik ben een billenman (Culo = bips) en m'n vorige teamnaam sloeg op m'n woonplaats toen en het jaar van oprichting.
5. -Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
23-05-2007 (9/32) The team was kicked out of the Cup at round 9 season 21
6. -Welke grote blunder staat daar tegenover?
Ik doe niet aan grote blunders.
7. -Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Dan had ik wat rustiger een fatsoenlijk team opgebouwd.
8. -Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden (voor zover het nog mogelijk is) enz.
Ik wil snel succes met te weinig geld.
9. -Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
Ieder actief lid op het forum, daarom dus.
10. -Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes doorloopt?
Niet zo vaak sinds ik werk, toen ik nog studeerde betrapte ik me er dag in dag uit op.
11. -Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
1, ik wil altijd winnen.
12. -In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
In zoverre dat ik er dagelijks mee bezig ben maar ik laat er niets voor schieten, moet ik een wedstrijd missen dan is het maar zo..
13. - Verzin een eigen vraag die je van andere FOK! Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook. Aangezien dit de 1e keer in tijden is verzin ik (Outpost76) er wel een voor jou.
-De vraag van de vorige keer was: Wat ga je doen om je te kunnen handhaven in de VI??
M'n middenveld is nu al het sterkste maar m'n aanval en verdediging is nog niet echt geweldig. Daar ga ik me dit seizoen dus op richten dmv trainen en aankopen.
Nu mijn vraag:
Heb je er al vaak aan gedacht om met HT te stoppen?
13. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
Rompompom
Leuk inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redelijk verdedigen, Passen weet ik niet meer. Spelhervatten zat op waardeloos.
Ff ter info. Het 1e interview vd maand is de deur uit! Nu wachten tot ik m terug krijg en dan zal ik m posten!
Je eerste post in het FOK!hattrickforum.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:39 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik haat het om deel te moeten nemen aan bid wars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |