jij spoort niet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
wow hoe doe je het 3 kutseries in een rijtje
Hoogstwaarschijnlijk niet, J.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef Joene het volgende:
Maar je gaat dus neucken UIO ?
Puik plan. Laat ik beginnen met modwerk en jou even verwijderen uit dit topic.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:45 schreef TimKuik het volgende:
Aan het werk jij!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Puik plan. Laat ik beginnen met modwerk en jou even verwijderen uit dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
SHE!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef SHE het volgende:
Godverdomme, kap dan ook eens met reageren tot ik gepost heb!!!!!!!!!!!!!!11
Ow, met een random hoer lees ik nu.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat flauw, gewoon copy-pasten mag ook hoor!
eerlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of aardig antwoord?
Die hangen gewoon in de kast.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:49 schreef TALIN het volgende:
[..]
Ome Arma laat alle kinderkleertje op de grond vallen
Ah. Nu kan het nog in Amsterdam natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
Ow, met een random hoer lees ik nu.![]()
best verrassend U
Dan: "Neen".quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eerlijk natuurlijk
Als drijfzand in een woestijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eerlijk natuurlijk
Als het nieuwe golflslagbad van een Thais hotel tijdens Kerst 2004.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Als drijfzand in een woestijn.
* JohnnyKnoxville smeert SHE in met honing.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:56 schreef SHE het volgende:
Ik voel me vandaag niet zo genegen om aardig te doen tegen mensen.
En eigenlijk haat ik jullie ook heel erg. Knuffel mij!
Als hoeren op de Wallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als het nieuwe golflslagbad van een Thais hotel tijdens Kerst 2004.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:56 schreef SHE het volgende:
Neucken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:56 schreef SHE het volgende:
yeps, maar we mikken de volgende keer wel beterquote:
Niet meer aanwezig binnenkort.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:48 schreef Armageddon het volgende:
Haal die hoerenn00b eens uit dit topic voordat ik kwaad ga worden.
n00bquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef Jordy-B het volgende:
Jesters?
Denk je niet dat er meer vraag is naar Jetsers?
Dat is correct.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:02 schreef SHE het volgende:
Dat zeg je alleen maar omdat ik me zo hoerig voel vandaag.
Had je er meer van verwacht? Dan moet je je verwachtingen van deze wereld aanpassen.quote:Kut wereld .
* TALIN doet zn ogen dicht en doet met SHE mee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef SHE het volgende:
OK!!!!!!!!!
Ik ga wel even aan mijn jesters zitten. Daar knap ik vast van op.
Doei.
Klootzakken.
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef SHE het volgende:
OK!!!!!!!!!
Doei.
Klootzakken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef SHE het volgende:
OK!!!!!!!!!
Doei.
Klootzakken.
Boeie, wordt wel weer bijgepost.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
wat een rotzooi in zo'n topic, hoewel ik twijfel of ik nu niet te veel heb opgeruimd
of nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Boeie, wordt wel weer bijgepost.
Jawel, als SHE is uitgespeeld met haar tieten gaat ze wel weer posten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
of niet
Oh, wacht...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
als SHE is uitgespeeld met haar tieten
Less is more, A. More or less.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
wat een rotzooi in zo'n topic, hoewel ik twijfel of ik nu niet te veel heb opgeruimd
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HEY ANOSMIE, VOLGENS MIJ HEB RIPPELEY AANDACHT NODIG.
Ik vergeef het je. Voor deze keer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
A kan ik toch echt niet more noemenquote:
ah...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
HEY ANOSMIE, VOLGENS MIJ HEB RIPPELEY AANDACHT NODIG.
Moronquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
A kan ik toch echt niet more noemen.
Lul niet.quote:
klinkt meer als goedkope vodkaquote:
Opmerkelijke PI-keuze trouwens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef SHE het volgende:
Lul niet.
Je spamt mij helemaal kapot.
Met je borsten.
Waardoor ik overigens nu niet meer depressiefig ben.
R liegt tegen mequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Lul niet.
Je spamt mij helemaal kapot.
Met je borsten.
Waardoor ik overigens nu niet meer depressiefig ben.
Ben het toch met hem eens A.quote:
Hoi.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoi..
poppekind? ben jij ook bij Gremdaat en Dolman geweest recentelijk?
Waarom ben ik niet more? Nou. Nou? NOU?!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
A kan ik toch echt niet more noemen.
je mist het punt (letterlijk EN figuurlijk)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet more? Nou. Nou? NOU?!
Het was een garpje H.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mist het punt (letterlijk EN figuurlijk).
Weet ik, maar dan nog miste je serieus het puntquote:
wil je more zijn? kan hoor?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet more? Nou. Nou? NOU?!
quote:
Die. Smiley.quote:
Dat staat er trouwens los van, dat laatstequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik mocht mee, maar ik moest nodig mijn haar wassen
He. Wat jammer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
Haar wassen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
Dat het weer ruikt naar lelietjes-van-dalequote:
Wijven versierenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit nu naar de advertentie onderaan deze pagina te kijken en kennelijk kun je gratis je horoscoop op je telefoon ontvangen. Wat de neuk moet ik daar mee?
Hoi. Ik ontvang gratis m'n horoscoop op m'n mobieltje. Neuken?quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoi. Ik ontvang gratis m'n horoscoop op m'n mobieltje. Neuken?
Volgens wipley wel.quote:
Je kan er niks van, U.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi. Ik ontvang gratis m'n horoscoop op m'n mobieltje. Neuken?
Hey, ik ben Tweeling en sta dus open voor nieuwe dingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
" Jij bent ook zo idealistisch natuurlijk. En gesteld op je rust. Ja, ik voelde al helemaal dat je boogschutter was. "
Werkt wel alleen bij mutsen. En als je "Neuken?" even weglaat.
Een beetje horoscoop vertelt ook wat over je love matchesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef HeatWave het volgende:
leest je eigen GSM dan ook HAAR horoscoop uit?
jij zou die dingen uitgevonden kunnen hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kan er niks van, U.
"Hoi, Ik ben U. Kijk, ik ben een ram. Wat ben jij? Ah, een boogschutter. Precies wat bij mij past! Neuken? "
Dat is echt geweldig ja, zo dom mokkel dat 2 namen invoert en dan een lage matchscore krijgtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:30 schreef TALIN het volgende:
[..]
jij zou die dingen uitgevonden kunnen hebben
net als die sms dienst op tv om te kijken hoeveel procent je bij elkaar past.
flikkert dat tievuswijf een glas cola over die gast.
ik had dr direct een enorme trap onder dr verwaande reet gegeven.
hij doet et nietquote:
Of dat ze iets met "Achmed LoverBoy5006" begint omdat dat 89% scoort!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat is echt geweldig ja, zo dom mokkel dat 2 namen invoert en dan een lage matchscore krijgt.
Ik denk dat zo'n griet geen gezellige avond meer heeft als ze een gozer op basis daarvan een glas wijn in zijn gezicht smijt.
Ik ben waterman. Die zijn ook dol op zwemmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Anosmie het volgende:
Haai. Ik ben vissen. En een vis mot zwemmen. Bestel jij champagne?.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Anosmie het volgende:
Haai. Ik ben vissen. En een vis mot zwemmen. Bestel jij champagne?.
quote:Wat moet een Tweeling met een lieve, gevoelige, zachtaardige Vis. Niets. De Tweeling houdt niet van lief en rustig.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ben waterman. Die zijn ook dol op zwemmen
quote:Kan een perfect combi zijn. Jullie hebben allebei een brede belangstelling en hebben altijd genoeg om over te praten.
Waar is BS, ik mis hem.quote:
Laatste wat ik gehoord heb is dat-ie in Japan zat.quote:
Sorry, maar ik hoor net dat ik gevoelig en zachtaardig ben. Anders had ik je met liefde alle hoeken van het bed laten zien hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef Kreator het volgende:
Hallo, zijn der nog lekkere wijven hier die even zin hebben om onbaatzuchtig te nuecken?
Ik vertrouw vrouwen die geen foto in hun fobo hebben nooit zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Anosmie het volgende:
Sorry, maar ik hoor net dat ik gevoelig en zachtaardig ben. Anders had ik je met liefde alle hoeken van het bed laten zien hoor.
*kroel*
Anosmie is lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:45 schreef Kreator het volgende:
Hallo, zijn der nog lekkere wijven hier die even zin hebben om onbaatzuchtig te nuecken?
Ik haal het ook maar van het weroldw3ide Intorwebz!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:48 schreef Anosmie het volgende:
Sorry, maar ik hoor net dat ik gevoelig en zachtaardig ben. Anders had ik je met liefde alle hoeken van het bed laten zien hoor.
*kroel*
dat gaat nog eens heel groot worden dat Internets, mark my words!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik haal het ook maar van het weroldw3ide Intorwebz!
Omdat je bang bent dat ik een 121 kilo wegend behaard mamaskindje ben die luistert naar de naam Henk?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vertrouw vrouwen die geen foto in hun fobo hebben nooit zo.
Ow ja, tuurlijk. Misschien kan JK dan even kijken of we mogen neuken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Steenbok.
@Anosmie: Ja, daar ben ik wel bang voor, gelet op ervaring uit het verleden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Kreator het volgende:
Steenbok.
@Anosmie: Ja, daar ben ik wel bang voor, gelet op ervaring uit het verleden.
Ik hoor de kerkklokken al!quote:Steenbok-Vissen
De lieve, romantische Vis weet precies de gevoelige plek van de Steenbok te raken. Hij geeft precies die aandacht en liefde die je nodig hebt.
A weet je gevoelige plekje te vinden, Kquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor de kerkklokken al!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ow ja, tuurlijk. Misschien kan JK dan even kijken of we mogen neuken.
Je mag van het intorWebZ niet neuken met Kreator.quote:Steenbok-Waterman
De Waterman bedoelt het goed, hij is druk met het verbeteren van de wereld. De Steenbok is bezig met het verbeteren van zijn eigen wereld. Dat wordt niks.
Ik gok dat het niet mag, maar dat is mijn menig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ow ja, tuurlijk. Misschien kan JK dan even kijken of we mogen neuken.
RAM: Zelfstandig blijven, Lat-relatie, snel verliefd/snel weer over, elkaar stimulerenquote:
WATERMAN: Vriendschappelijke omgang, onafhankelijk blijven, opgewonden standje in de liefde, steeds een ander om verliefd op te worden, vrienden blijvenquote:
VISSEN: Romantische liefde, je helemaal laten gaan in de liefde, losbol, maar ook verliefd worden op een idoolquote:
Wel leuk voor Heatwave: Watermannen matchen goed met Tweelingen.quote:
Twee voor de prijs van één dus.quote:Sex - Sexuele Relatie. De sexuele relatie van Tweeling en waterman zal soepel zijn, ze zullen qua sexualiteit en beleving goed klikken. Beide zullen ze zich niet al te diep mee laten slepen of emotioneel vol overgave zijn in het liefdesspel. De lichamelijke verlangens en sexuele behoeftes van waterman en tweeling zullen goed aansluiten op elkaar. Niet te vurig, niet al te vaak of te veel en niet te claimend, te bezitterig of overheersend.
Zo'n horoscoop is best accuraat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
RAM: Zelfstandig blijven, Lat-relatie, snel verliefd/snel weer over, elkaar stimuleren
Ik zie dat dus anders, Aquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Adelante het volgende:
opgewonden standje in de liefde
nee dus
Die mogen uberhaupt niet neuken natuurlijk. Duh.quote:
Ik was er al bang voor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die mogen uberhaupt niet neuken natuurlijk. Duh.
MAAGD: Kieskeurig zijn, verliefd worden op een net iemand, wat koel in de liefde, samenwerken, nuchter blijvenquote:
bond... james bond..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
VISSEN: Romantische liefde, je helemaal laten gaan in de liefde, losbol, maar ook verliefd worden op een idool
wie is je idool?
niet liegen trut!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bond... james bond..
nee ik heb geen idool!
Dat ben ik natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bond... james bond..
nee ik heb geen idool!
EN SHE DAN?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bond... james bond..
nee ik heb geen idool!
SHE is mijn grote liefde!quote:
quote:
da's een sterrenbeeld an sichquote:
Sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sssst dat moet je niet te hard roepen mooz
Debbie is mijn schatje
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Sorry
Volgende keer roep ik het wat zachter
Oke dan is het goed
nee nee neeeeeee neee eneeeeeee!quote:
Cyaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:24 schreef TALIN het volgende:
tot morgen menschen!
SHE is een zonnestelsel op zich..quote:
Vind je SHE naar vis stinken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
nee nee neeeeeee neee eneeeeeee!
gewoon een sterrenbeeld, net als vissen
Als ze net zo ruikt als vis in je sushi dan weet ik het nog zo net niet hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
SHE is een zonnestelsel op zich..
ze is de zon en de maan
de korrels zand op het strand en de sterren in de lucht.
ze is het limoentje in mijn corona, het glas voor mijn whiskey.
ze is de vis in mijn sushi en de rookworst in mijn erwtensoep
klinkt als een tekst van blöfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
SHE is een zonnestelsel op zich..
ze is de zon en de maan
de korrels zand op het strand en de sterren in de lucht.
ze is het limoentje in mijn corona, het glas voor mijn whiskey.
ze is de vis in mijn sushi en de rookworst in mijn erwtensoep
Die deur laat ik maar open.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vind je SHE naar vis stinken?
[/open deur]
quote:
UI!quote:Op woensdag 21 januari 2009 07:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Armagetiton.
Er is altijd nog de landtitel, Sjee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Er waait een ijzige wind van teleurstelling door Rotterdam. De Coolsingel leeg, de Koopgoot in verwarring. De Beker gaat aan ons voorbij.
Enz.
wat is dit? lijkt op de text uit het wapen van Rotterdam?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Er waait een ijzige wind van teleurstelling door Rotterdam. De Coolsingel leeg, de Koopgoot in verwarring. De Beker gaat aan ons voorbij.
Enz.
Enige juiste reactie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
Voetbal.
Zullen we het overquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enige juiste reactie.
Neucken?.
Zinloos stupide geweld lijkt me anders meer iets voor voetbal'supporters'.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen, net als die kindsoldaten van gisteren, goeie toepassing.
Nee, das voor holligans, ik drink liever een biertje met de tegenstanderquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zinloos stupide geweld lijkt me anders meer iets voor voetbal'supporters'.
Voor mij zijn voetbalsupporters, hondenbezitters en ouders redelijk uitwisselbaar, J.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:19 schreef Jarno het volgende:
Zullen we het over. kinderen
. hebben JK?
En daarna sla je het glas kapot en duwt het in zijn gezicht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Nee, das voor holligans, ik drink liever een biertje met de tegenstander.
Ik mis "oorlogsmisdadigers" nog in je lijstje, JK.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor mij zijn voetbalsupporters, hondenbezitters en ouders redelijk uitwisselbaar, J.
Same same, but different, Q.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:27 schreef Q. het volgende:
Ik mis "oorlogsmisdadigers" nog in je lijstje, JK.
Ja, uiteraard, zo werkt het hier in Amsterdam, maar wat heeft dat met voetbal te maken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En daarna sla je het glas kapot en duwt het in zijn gezicht?
Gebbetje moet kunnen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Ja, uiteraard, zo werkt het hier in Amsterdam, maar wat heeft dat met voetbal te maken?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe vaak vanochtend zijn jullie al de 999.999ste bezoeker geweest bij geselecteerde winnaar.nl?
quote:Dit is geen grapje, u bent geselecteerd!
Ik heb tot nu toe van mensen die hem gezien hebben alleen maar gehoord dat het een knap waardeloze film zou zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Ach. ik heb gisteravond in een afgehuurd Tuschinski naar Wit Licht zitten kijken, met nawoord van een echt kindsoldaatje en ons aller Marco Borsato. Dus dan is gewoon werken al snel weer ff lekker.
nigerianenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Zit er nu elke keer iemand een nieuw gifje te maken met de nieuwe tijd?
Vast een stagiaire.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Zit er nu elke keer iemand een nieuw gifje te maken met de nieuwe tijd?
Sja. De film ansich is best ok, het idee er achter dan. Op een populaire manier aandacht geven aan een heel naar fenomeen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:36 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe van mensen die hem gezien hebben alleen maar gehoord dat het een knap waardeloze film zou zijn.
Zo, heeft iemand dat nog gezien bij Radar gisteren? Australisch tv team ging even mee met de pliesie in Nigeria om wat scammers in de kraag te vatten. Heftige shit mensen!quote:
dat is dan wel weer te automatiseren maar vorige week van een goede vriend die in de softwarezooi van het bankenstelsel zit dat moet je nooit doen ( iets met werk blijven creeeren )quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vast een stagiaire.
En dan telkens weer dat gifje uploaden naar xs.to.
Kun je vies druk mee zijn!
Nein, niet gezien!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Jarno het volgende:
Zo, heeft iemand dat nog gezien bij Radar gisteren? Australisch tv team ging even mee met de pliesie in Nigeria om wat scammers in de kraag te vatten. Heftige shit mensen!
ze werden allerminst vriendelijk verzocht om van hun stoel af te gaan maar kregen gewoon een klap met de vlakke hand op de kale kletsen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zo, heeft iemand dat nog gezien bij Radar gisteren? Australisch tv team ging even mee met de pliesie in Nigeria om wat scammers in de kraag te vatten. Heftige shit mensen!
Dat had ik ook wel willen zien idd, maar eens ff kijken vanavond of het ergens te zien is nog. Echt geen idee wat ik achter zoiets moet zoeken... 3 negertjes in een hutje met een 368 laptop of juist een hele organisatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus jij zou er geen probleem mee hebben van je fiets af geschopt te worden door een "fatsoensrakker van de Nederlandsche Pliesie" als je een keer zonder licht fietst?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:45 schreef TALIN het volgende:
ze werden allerminst vriendelijk verzocht om van hun stoel af te gaan maar kregen gewoon een klap met de vlakke hand op de kale kletsen.
tegenspraak werdt niet geduld.
en dan zag je die fatsoensrakker van de Nederlansche Pliesie: zou u dat nou ook niet willen zo'n aanpak? nee , natuurlijk niet!
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8703537&md5=1005587f51f2ddfa32e8721b5ea2504equote:Op woensdag 21 januari 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel willen zien idd, maar eens ff kijken vanavond of het ergens te zien is nog. Echt geen idee wat ik achter zoiets moet zoeken... 3 negertjes in een hutje met een 368 laptop of juist een hele organisatie.
Ik zie meer een soort Strongbad met 486 Lappy voor me.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Dat had ik ook wel willen zien idd, maar eens ff kijken vanavond of het ergens te zien is nog. Echt geen idee wat ik achter zoiets moet zoeken... 3 negertjes in een hutje met een 368 laptop of juist een hele organisatie.
Tnx, zit nu op mijn werk, dus kijk misschien vanavond nog.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:46 schreef TALIN het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8703537&md5=1005587f51f2ddfa32e8721b5ea2504e
Het meest aparte was dus nog dat op een gegeven moment de bevolking in opstand kwam tegen het arrestatieteam.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nein, niet gezien!
Iets uigebreidere samenvatting?
ben vorig jaar nog van de stoep gereden door een dronken vrouw, die daarna fijn doorreed ( was uitgebroken uit paasafdeling van ziekenhuis, had auto van iemand geleend en aan de drank ) gevolg 3 schroeven door mn enkel en enkele maanden niks doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus jij zou er geen probleem mee hebben van je fiets af geschopt te worden door een "fatsoensrakker van de Nederlandsche Pliesie" als je een keer zonder licht fietst?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het meest aparte was dus nog dat op een gegeven moment de bevolking in opstand kwam tegen het arrestatieteam.. Ze zijn voor hun inkomsten afhankelijk van de scammers en zijn er niet zo blij mee dat ze opgepakt worden. Daarnaast vinden al die gasten dat er niks mis is met westerlingen een financiele poot uit te draaien, dat verdienen we immers. BIzar allemaal. Het geeft je in ieder geval het idee dat het wel wat verder gaat dan een paar negertjes achter een PC, het is echt georganiseerde misdaad.
Omdat telefoon kijken op je telefoon iets is voor nerderige Japanners die nooit thuis zijn om tv te kijken A. Daarom!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:51 schreef Armageddon het volgende:
Jarno! Waarom kan ik geen tv kijken op m'n Iphone. Die windows lutsers hier lachen me uit.
Nou ja, ze geven hun geld ook weer uit aan Westerse spullen (auto's, telefoons, enz.), dus indirect komt een deel van het geld weer terug.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:50 schreef HeatWave het volgende:. Maar dat ze het daar niet eens zijn met de arrestatie geloof ik meteen hoor, die piraten die schepen kapen zijn ook helden omdat ze iig geld opbrengen voor de bevolking.
En komop, elke westerling die erin trapt verdient het toch ook gewoon? Het is zo doorzichtig. Ik gun ze elke cent die ze verdiend hebben eigenlijk
.
ze hebben daar weinig te verliezen, of de hele dag achter de pc westerlingen oplichten of vuilnisbakken leegschrapen makkelijke keuze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Maar dat ze het daar niet eens zijn met de arrestatie geloof ik meteen hoor, die piraten die schepen kapen zijn ook helden omdat ze iig geld opbrengen voor de bevolking.
En komop, elke westerling die erin trapt verdient het toch ook gewoon? Het is zo doorzichtig. Ik gun ze elke cent die ze verdiend hebben eigenlijk
.
Een soort Wiedergutmachungsschnitzel voor de eeuwen uitbuiting van die arme negertjes door de gemene blanke.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Al met al is het dus gewoon een soort doe-het-zelf ontwikkelingshulp.
Ja, en de enige die er op achteruit gaat is de domme blanke idioot. Ik zeg win-win situatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een soort Wiedergutmachungsschnitzel voor de eeuwen uitbuiting van die arme negertjes door de gemene blanke.
't heerst, ofzoquote:
Ach, dat ben ik al vanaf september vorig jaar ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben maar een klein beetje verkouden. Een soort verkoudje dus.
Ik heb vrijwel het hele jaar een verkoudje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, dat ben ik al vanaf september vorig jaar ofzo.
Niks nieuws onder de zon dus.
Hier schijnt ie volopquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Zon, zon? Welke modderfokking zon!?.
Hier schijnt een waterig zonnetje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Zon, zon? Welke modderfokking zon!?.
En ik ben Tweeling met ascendant Waterman.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel leuk voor Heatwave: Watermannen matchen goed met Tweelingen.
[..]
Twee voor de prijs van één dus.
Twee Tweelingen samen kan toch ook gruwelijk mis gaan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:57 schreef SHE het volgende:
En ik ben Tweeling met ascendant Waterman.
Ik kan met iedereen! Behalve maagden, want die zijn vaak lelijk. En vissen ook niet, want die zeuren. En kreeften ook niet want die gaan gevoelig zitten doen. En Steenbokken eigenlijk ook niet, want die zijn boring.
Heul niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:57 schreef SHE het volgende:
Behalve maagden, want die zijn vaak lelijk.
Tuurlijk wel, hoe blijf je anders maagdquote:
Mijn ex was tweeling. Gaat prima! Beetje druk alleenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Twee Tweelingen samen kan toch ook gruwelijk mis gaan?
Boem-Snikkiequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben tweeling én kreeft. Ra Ra.
Virgo, niet virgin. Subtiel verschil.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe blijf je anders maagd.
OK ok, te flauw voor woorden, je bent een pretty virgin hoor tiekje.
I know, maar dan ging mijn dijenkletser de mist inquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Virgo, niet virgin. Subtiel verschil..
Eerst moet je het schijnbaar goed spellen: ascendant.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:01 schreef Adelante het volgende:
Hoe kom je nou weer achter je antescedent?
Dank, ik ben dus stier met antedinges schorpioenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier Ade.
http://www.astrologie.ws/ascendant.htm
Staan de sterren een beetje gunstig voor Ajax denk je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:10 schreef Jarno het volgende:
Kunnen we het weer over voetbal hebben okbaithx?
Algemene Priority Telecom storing, idd een mooi moment om te gaan roken, als ik nog zou rokenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:15 schreef TALIN het volgende:
dode VPN's exchange onderuit.
tijd om te gaan roken lijkt mij.
Over het prachtige spel van Feyenoord zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:10 schreef Jarno het volgende:
Kunnen we het weer over voetbal hebben okbaithx?
urrel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Algemene Priority Telecom storing, idd een mooi moment om te gaan roken, als ik nog zou roken.
Heppik niet, we hebben ze net aan de lijn gehadquote:
Misschien is alles wel in de uitverkoop!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij mij om de hoek zit trouwens de Feyenoord Fan Store.
Zometeen in de pauze maar eens gaan kijken of ze al rouwbanden verkopen.
Inclusief de spelers.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Tally het volgende:
Misschien is alles wel in de uitverkoop!
Ik een Molsquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inclusief de spelers.
Dan ga ik mij eens een Giovanni op de kop tikken.
Ja dat had ik nu door Boemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |