Vrouwen?quote:
Waarom? Heb je een voorkeur voor corpulente vrouwen?quote:
Nee, helemaal niet, maar al zijn ze smal dan kan het toch geen smalle hoge muurkast zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Heb je een voorkeur voor corpulente vrouwen?
Open er een K&W topic over!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, helemaal niet, maar al zijn ze smal dan kan het toch geen smalle hoge muurkast zijn.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
Relaties is onduidelijk, ik geloof niet dat de overheid daar al directe bemoeieneis mee heeft.
Maak er maar grappen over dat jij op kosten van eerzame burgers daar geld zit te verspillen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
En nu ga ik weer hard aan de slag met één van de door AirwiN zo geliefde beleidsnotities.
Externe inhuur is veel rendabeler wil je zeggen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak er maar grappen over dat jij op kosten van eerzame burgers daar geld zit te verspillen...
Dat hangt er vanaf hoe goed de opdrachtgever heeft nagedacht over de opdracht. En daar schort het in het geval van overheid nog wel eens aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
Externe inhuur is veel rendabeler wil je zeggen?
Jij hebt nog wat vrouwelijke afdankertjes voor in zijn kast?quote:
Meerderequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt nog wat vrouwelijke afdankertjes voor in zijn kast?
Die prefereer ik denk ik toch boven jouw afdankertjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof dat je die wil overdragen!quote:
Je bent bang dat je ze verbaal niet aan kunt zeker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
Die prefereer ik denk ik toch boven jouw afdankertjes.
Nee, maar het zou andere onverdraaglijke gedachten bij me oproepen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent bang dat je ze verbaal niet aan kunt zeker?
En terecht... Wat ik met die vrouwen heb gedaan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar het zou andere onverdraaglijke gedachten bij me oproepen.
Dat snap ik. Dan is het toch tof dat je er nog enige moeite voor wil doen om er iemand anders blij mee te maken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:16 schreef Godtje het volgende:
Het zijn afdankertjes. Dat zijn ze niet voor niets.
Eerst goed uitspoelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, de nieuwe, verbeterde Kras-o-matic.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Burdie het volgende:
ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Een eendebek?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:38 schreef Burdie het volgende:
ik heb zojuist deze besteld:
[ afbeelding ]
Tof. Lijkt een beetje op de Carmenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef Burdie het volgende:
Stelletje niet-vrouwgerichte mannen hier ook.
Het is de nieuwste CHI limited edition!
!
Vertaling: een stijltang voor je haar.
Mijn Carmen tang is stom, die wordt maar 100 graden. Hij werkt wel met stoom, maar eigenlijk werkt 'ie dus nauwelijks. Ik heb ook nog een Babyliss tang, die is echt geweldigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof. Lijkt een beetje op de Carmentang
die ik heb.
Ik heb er een die tot 180 gaat, maar het is wel funest voor je haar, zo'n stijltang. Ik gebruik het alleen om mijn plukken iets naar binnen te stijlen, want ik heb al superstijl haar van mezelf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn Carmen tang is stom, die wordt maar 100 graden. Hij werkt wel met stoom, maar eigenlijk werkt 'ie dus nauwelijks. Ik heb ook nog een Babyliss tang, die is echt geweldigmaar daarmee ben ik dus een uur bezig om mijn haar een beetje recht te krijgen
. Heb me nu toch maar laten omlullen om de CHI te kopen, hoewel mijn portemonnaie er niet blij mee is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |