Mooi dat de vrouwen europees hockey-kampioen werden of Jammer dat de mannen geen europees hockey-kampioen werden
Die Zuid-Afrikaanse winnares op de 800 meter is een man of Dat is gewoon een vrouw met een mannelijk uiterlijk
Jeffrey Herlings wordt ooit wereldkampioen of Wie is Jeffrey Herlings
Ursain Bolt of Ben Johnson
De lach van Anky was gefaked nadat ze brons had gehaald of Anky was oprecht blij met een derde plaats
Ik kijk naar Martina de sprinter alsof het een Nederlander is of Dat gevoel heb ik niet
Ik zie Kim Clijsters nog wel het US open winnen of Dat zie ik niet gebeuren
Mooi dat Marhinde Verkerk wereldkampioen werd in een grote sport of Judo is geen wereldsport
Jammer dat Edith Bosch slecht presteerde of jammer dat Grim Vuisters slecht presteerde
Jenson Button is een faalhaas of Jenson Button staat mooi bovenaan in de F-1
Dat Bradley Wiggins plots in de bergen mee kan is verdacht of Dat is tekenend voor zijn talent
Ik ga het boek van Maarten van der Weijden kopen/lezen of Dat doe ik niet
Ik weet welke ex-topschaatser laatst vertelde dat ie homosexueel is of Ik heb geen idee
Ik ben of was een uitblinker in een bepaalde sport of Dat was of ben ik niet
Jammer dat Albert Zoer geen goud won op het WK of Brons is ook mooi
Hopen dat tong80 en SCH zich kwalificeren voor de Olympische winterspelen of Welke discipline willen ze meedoen dan
Dit was voor Nederland een mooie sportzomer of Dit was voor Nederland een teleurstellende sportzomer
Robert Gesink is een potentiele Tour-winnaar of Dat is te hoog gegrepen voor hem
Leuk Vinikourov terug in het peloton of Die had geen tweede kans verdiend
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !