Nasikruiden zoals van Konimex is zout, peper en djinten (Komijnzaad). Misschien dat die laatste niet smaakt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef Tezz het volgende:
- nasi kruiden. Heel gek is dat. Ik lust alle ingredienten die in een nasigoreng gaan (rijst, groenten, vlees, soja etc. etc.), maar zodra er zo'n zakje/pakje/boemboe kruiden door heen gaat: ril ril superril. Ik ben er nog niet achter waar dat dan precies aan ligt.
Nou, dat vind ik wel heel erg knap dan. Of kook je niet elke dag of zo? Of eet je 5 dagen in de week sperziebonen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende: het komt hier ook bijv. bijna nooit voor dat ik een groente twee keer eet in één maand - ik ben erg van het varieren.
Je mist in ieder geval nog: romanesco, schorseneren, pastinaak, peultjes, rucola, aardpeer, groenlof, meiraap, koolraap, koolrabi, rammenas en rettich....quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel heel erg knap dan. Of kook je niet elke dag of zo? Of eet je 5 dagen in de week sperziebonen?
Ik vind het al heel wat dat ik niet vaker dan 1 keer in de week dezelfde groente eet. Hoewel dat dan weer een gemiddelde is, want het kan gerust wel eens voorkomen.
Courgette, aubergine, sperziebonen, snijbonen, tomaten, komkommer, paksoi, witte kool, chinese kool, spitskool, rode kool, zuurkool, boerenkool, knolselderij, spruitjes, witlof, bleekselderij, sla, prei, broccoli, mais, paprika, ui, bietjes, andijvie, bloemkool, worteltjes, spinazie, venkel, pompoen, asperges, tauge.
Even bij albert.nl gespiekt, zo kom ik op 32 groenten. Echt knap dat je die maar 1 keer per maand eet.
Maar dan nog...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je mist in ieder geval nog: romanesco, schorseneren, pastinaak, peultjes, rucola, aardpeer, groenlof, meiraap, koolraap, koolrabi, rammenas en rettich....
![]()
Chapignons met geitenkaas, zóó lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Champignons (alle soorten paddenstoelen zijn gewoon vies!)
Geitenkaas.
That's it...
Baaaaaaah.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Chapignons met geitenkaas, zóó lekker![]()
(sorry)
Probeer eens een witlofsalade op de volgende manier:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:19 schreef littledrummergirl het volgende:witlof ( al heel wat variaties geprobeerd maar niks is lekker)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Omdat het vieze glibberige dingen zijn die in elk gerecht overheersen denk ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
. Hoe kan je dat nou niet lusten. Ik heb vandaag 2 bakjes gehaald waarvan er al 1 op is
Dat, kan er niets aan doen, het is niet per se de smaak maar meer de structuur. Hetzelfde heb ik met olijven, terwijl ik wel weer zo een bakje olijventapenade op stokbrood leegsmeer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Geitenkaas.
That's it...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |