Dat was vorig jaar wel anders inderdaad, maar ik denk dat het door KLB komtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok op een stuk of 80. Tegenwoordig niet meer genoeg met al die MEN'ers
Dat hebben ze ook gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Moeten ze de boel maar beter beveiligen.
men o men, hoef niet eens te proberenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok op een stuk of 80. Tegenwoordig niet meer genoeg met al die MEN'ers
Nee, heb het pmetje van jera ook niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
Zo blijf je niet uit die lijstjes, natuurlijk, Pheno, als je de topics op het eind gaat volspammen!
KLB, is dat de nieuwe MEN?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar wel anders inderdaad, maar ik denk dat het door KLB komt
Ja, met zoveel mogelijk kuttopics.quote:
Maar automagisch posten wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, want dat MP-en kan niet meer
Moet je eens heel snel achter elkaar posten...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef BrandX het volgende:
Wat is floodcontrol? Ik zie jullie die term nu al een paar dagen gebruiken?
Probeer maar eens 2 posts achter elkaar in snel tempo te postenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef BrandX het volgende:
Wat is floodcontrol? Ik zie jullie die term nu al een paar dagen gebruiken?
tuffen in je hamburger doe je maar bij de mc.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
tuhvuhpuh
Soms lukt het gewoonquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer maar eens 2 posts achter elkaar in snel tempo te posten
Eenschquote:
Maar dat komt door de baggerhardware en software!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |