dat was ook mijn eerste vraagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:01 schreef MdMa98 het volgende:
handrem niet vastgevroren?
zowieso, krabben? vriest het nog in nl?
quote:
Als je remmen vastzitten lijkt het me niet dat je 80 km uur kunt rijden op de snelweg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef MdMa98 het volgende:
ik snap het niet echt hoor:
ik lees krabben, dus vriest het. ik acht de kans groot dat je remmen gewoon vastzitten.
en de handrem dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Becel het volgende:
[..]
Als je remmen vastzitten lijkt het me niet dat je 80 km uur kunt rijden op de snelweg.
Verder merk je dat ook wel direct (bijvoorbeeld bij een stoplicht).
Vanuit stilstand dus? Zal in de pauze effe kijken. Bij kapotte koppeling kun je dus in de 5 optrekken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:34 schreef dekilo het volgende:
Zet hem eens in de 5 en trek dan op.
Valt de motor stil---------> koppeling goed
Blijf je toeren houden-----------> koppeling versleten.
Houd ons op de hoogte!
Ja, want op Fok zitten allemaal gediplomeerde monteurs die via jouw post exact weten wat er aan de hand is en weten wat het gaat kosten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, ik heb er ook de ballen verstand van, ik wil gewoon graag weten wat ik ongeveer kwijt ben.
Dit is waarschijnlijker. Zeker omdat de TS gewoon lekker door kachelt ook al branden allerlei lampjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef beunhaas96 het volgende:
motormanagement naar de klote waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:36 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijker. Zeker omdat de TS gewoon lekker door kachelt ook al branden allerlei lampjes.
Wat zei hij nou?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef beunhaas96 het volgende:
En weet je het al?
steenmarters zijn tegenwoordig een echte plaag, vooral omdat ze een beschermde diersoort zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hahaha hoe krijg je dat voor elkaar. Waar de fok woon jij.
Marter alarm. Leg uit. Je hebt trouwens van Motip anti marter spray he.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb zelfs een marter alarm in de auto, en ik parkeer op een openbare parkeerplaats. Ik heb het vernoeden dat het fout is gegaan toen ik hem een keer aan de rand van de parkeerplaats bij een bos heb gezet. Kut beesten.
het werkt blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zal dan ook wel niet echt helpen.
Dat alarm geeft een hoge toon af. Schijnen ze niet fijn te vinden.
misschien heeft hij een 8 cilinderquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Turquaz52 het volgende:
Damn TS.. met andere woorden, jij bent maar met 2 cilinders naar werk en terug gereden??![]()
Ohh, dan is het normaal, mijn baas namelijk ook op 6 v.d. 8 cilindersquote:
Daar heb jij zeker al je monteurs kennis vanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ohh, dan is het normaal, mijn baas namelijk ook op 6 v.d. 8 cilinders
Ooit alleen een familie muizen in mijn motorkap gehad..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:57 schreef FransDeens het volgende:
Is dit serieus, 2 keer een marter die je auto vernielt?
Nee hoor, wel het ervaring om zo iets te starten met 3 backfires en plankgasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Daar heb jij zeker al je monteurs kennis van
Was je nou al afgereden?quote:Op zondag 25 januari 2009 15:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee hoor, wel het ervaring om zo iets te starten met 3 backfires en plankgas![]()
Maar na 30seconden nadat ie gestart is is ie een beest![]()
Ik ben nu weer begonnen, had een tijdje geen geld meerquote:
Klinkt als Druklager/Drukgroep probleemquote:Op zondag 25 januari 2009 17:17 schreef Irrem het volgende:
Ik denk dat ik het hier maar even neerzet als we het toch over autoproblemen hebben.![]()
Gisteren moest ik even naar Rotterdam, bij het starten en wegrijden geen problemen/geen rare geluiden.
Maar na 5 minuten trek ik weer op en wil schakelen, maar de koppeling voelde ineens anders aan, het leek wel of die bleef hangen. Ik kijken of het vloermatje misschien in de weg zat maar dat bleek niet het geval.
Ben toch door blijven rijden want het leek niet heel erg te zijn. Later op de terug weg kwamen dus ook de rare geluiden (net of er iets los ziet) als ik de koppeling ingetrapt hield.
Iemand een idee?
Peugeot 2006 uit 2000quote:Op zondag 25 januari 2009 17:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Klinkt als Druklager/Drukgroep probleem![]()
Als je deze vervangt, vervang je meteen ook samen met je koppeling.
Om wat voor auto gaat het..?
Fuck! en ik dacht dat wij een groot probleem hadden met een halve meeuwen kolonie (en hun stront)quote:
Bedoel je niet Peugeot 206?quote:
Ja, dat is serieus. Mijn parkeerplaats is vlak naast een bos, dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:57 schreef FransDeens het volgende:
Is dit serieus, 2 keer een marter die je auto vernielt?
Ik ga er van uit dat je drukgroep/lagers dood zijn..quote:
Ja, hoor het nu ook van meer mensen dat het dat weleens zou kunnen zijn. Maar even een afspraakje maken met de garage.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je drukgroep/lagers dood zijn..
Maakt ie geluid als je loslaat of als je de koppeling inhoud..?![]()
Waar woon je iig? PM maar als je in limburg woon
No prob. Wou alleen maar een klant regelen @ de garage waar ik werkquote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ja, hoor het nu ook van meer mensen dat het dat weleens zou kunnen zijn. Maar even een afspraakje maken met de garage.
*woont niet in Limburg*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |