Na het bekijken van de foto's twijfel ik tochquote:Dat FOK!kers daglichtschuwe nerds zouden zijn gaat in ieder geval niet op voor Kirsten Verdel alias Darktower. De dertigjarige Kirsten was namelijk de afgelopen tijd lid van Obama's campagneteam.
Wat klopt hier niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:30 schreef Stefan het volgende:
De journaliste is daardoor mede verantwoordelijk dat Barack Obama vandaag 44e president van Amerika is geworden.
Ik neem aan dat je bedoelt dat journalisten geen politiek voorkeur mogen hebben?quote:
Bijzonder oneens zelfs. Zeker als ze er zo open voor uitkomen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat journalisten geen politiek voorkeur mogen hebben?
Oneens.
Inderdaad, als je doet alsof je neutraal bent zoals die FOX of de linkse variant ervan is het kwalijk. Maar als je zelfs in het campagneteam zit...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bijzonder oneens zelfs. Zeker als ze er zo open voor uitkomen.
Ik weet het niet hoor. Als ik journalist was, dan zou ik er toch echt alles aan doen om mijn onafhankelijkheid te waarborgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, als je doet alsof je neutraal bent zoals die FOX of de linkse variant ervan is het kwalijk. Maar als je zelfs in het campagneteam zit...
Waarom zou ze dat niet zijn? Michiel Vos is Amerika correspondend met een familie hoog in de democratische politiek.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Als ik journalist was, dan zou ik er toch echt alles aan doen om mijn onafhankelijkheid te waarborgen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef Man-E-Faces het volgende:
dat ze handje heeft geschud met die nieuwe faalhaas.
Amerikaanse presidentsverkiezingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:44 schreef darktower het volgende:
Hoi, even voor de duidelijkheid: ik ben geen journaliste. Ik heb wel vaak dingetjes gedaan voor bladen enzo, maar dat waren doorgaans losse opdrachtjes. Ik ben gewoon als mezelf in het campagneteam gaan werken, dus de omschrijving in de topic klopt niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |