Misschien moet je gewoon eens beter opletten als er voor de tienduizendste keer verteld wordt dat zijn vader in Kenya geboren is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:30 schreef Leef het volgende:
Er was toch altijd een regel in Amerika dat de president in Amerika geboren moest zijn?
Maar Obama is in Kenya geboren. Is die regel vervallen nu dan?
heh? lag voor die tijd Kenya van Amerika dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef Metatron het volgende:
Of een atlas kopen van na 29 augustus 1959.
Nee, daarvoor was Hawaii geen deel van de VS.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:53 schreef Leef het volgende:
[..]
heh? lag voor die tijd Kenya van Amerika dan?
Maar toen Obama geboren werd was het dus wel officieel een amerikaanse staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was Hawaii geen deel van de VS.
Grapje of?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:16 schreef Sander het volgende:
Als het van iemand twijfelachtig is is het wel van mccain.
ik denk dat TS hier niet op durft te reagerenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:34 schreef Duvel het volgende:
"Barack Hussein Obama II (Honolulu (Hawaï), 4 augustus 1961)"
(http://nl.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama)
Klaar.
Een edit doen daar en Barak komt van mars. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:24 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ik denk dat TS hier niet op durft te reageren
Nu zit er ook een schwarze Negger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:53 schreef Hanoying het volgende:
Hij is gewoon in de VS geboren dus geen enkel probleem.
Ze zouden die regel overigens uberhaupt moeten afschaffen maar dat gaat helaas voorlopig niet gebeuren. De Democraten zetten niet graag de deur open voor Schwarzenegger, hij zou het namelijk wel eens kunnen winnen.
Hij is geboren in een ziekenhuis op een legerbasis op een lapje grond dat destijds van de US was omdat ze de aanleg daar betaald hadden.quote:
Hij is te wereld gebracht in Panama.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:23 schreef SlamD het volgende:
McCain is geboren op een Amerikaanse legerbasis volgens mij, dus wel Amerikaans grondgebied maar niet binnen de landsgrenzen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Hij is geboren in een ziekenhuis op een legerbasis op een lapje grond dat destijds van de US was omdat ze de aanleg daar betaald hadden.
Oeh bedanktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:02 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is te wereld gebracht in Panama.
Dat van Obama is allang ontkracht. Staat ook in een POL topic over de verkiezingen.
Maar wel Amerikaans grondgebied. McCain is trouwens ook buiten de VS geboren, namelijk in Panama, maar wel op een Amerikaanse legerbasis omdat zijn vader daar gestationeerd was.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:10 schreef Metatron het volgende:
Nee, daarvoor was Hawaii geen deel van de VS.
Bron? In welk amendement?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef maartena het volgende:
Overigens stelt de grondwet "Natural Born Citizen" als eis voor het presidentschap, en met een Amerikaanse moeder ben je automatisch een "Natural Born Citizen", al wordt je geboren in Rusland.
Dat is niet helemaal waar volgens mij, die term is nooit goed juridisch gedefinieerd had ik begrepen, daarbij is het natuurlijk ook afhankelijk van welke immigratie-wetten er golden ten tijde van de geboorte.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef maartena het volgende:
[..]
Overigens stelt de grondwet "Natural Born Citizen" als eis voor het presidentschap, en met een Amerikaanse moeder ben je automatisch een "Natural Born Citizen", al wordt je geboren in Rusland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |