abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_232637
NOU.....
ik zag karin zojuist bellen. WAT een huishouden zeg. povedikkie uitermate zielig
vooral die maikel.
pi_232638

Hee Barry! Is het alweer ZO laat! Potverdikke zeg! Gemist!

Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 17 december 1999 @ 19:25:00 #3
959 opa
De man met de witte shawl
pi_232639
Hou asjeblieft een keertje op zeg; Barry
Dit wordt me al te bar.

Opa

ff editen:
Schrijf ik gvd jou naam ook nog met een hoofdletter. bah.
Zeker tot de ontdekking gekomen dat je eigenlijk een enorme burgertrut bent en probeer je dat nu te verbergen. Je lijkt wel 70 iger.

[Dit bericht is gewijzigd door opa (Datum 17 December 1999).]

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  vrijdag 17 december 1999 @ 19:30:00 #4
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_232640
Ik begrijp nu waarom Karin maar al te graag een paar maandjes weg wilde
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_232641
quote:
op 12-17-1999 om 07:25 PM schreef opa het volgende:
Hou asjeblieft een keertje op zeg; Barry
Dit wordt me al te bar.

Opa

ff editen:
Schrijf ik gvd jou naam ook nog met een hoofdletter. bah.
Zeker tot de ontdekking gekomen dat je eigenlijk een enorme burgertrut bent en probeer je dat nu te verbergen. Je lijkt wel 70 iger.

niet om het een of het ander maar opa rot een end op man. waar slaat dit op???
doe relaxed man. Het is toch zo of niet dan (dat van karin) dus loop niet te janken en ga afwassen of iets anders nuttigs als je niets beters te doen hebt

vrijdag 17 december 1999 @ 20:03:00 #6
959 opa
pi_232642
Het is toch zo of niet dan (dat van karin) dus loop niet te janken en ga afwassen of iets anders nuttigs als je niets beters te doen hebt

[/quote]
Wat is dan toch dat zo van Karin. En wat heeft dat met dat huishouden te maken.
En wat is eigenlijk jouw conclusie over dat huishouden van Karin?

Licht mij bij a.u.b. ! Als je tenminste NET ZO GOED of beter uit je woorden kunt komen als Maurice. Anders hoef je niet eens te reageren.

Doooeg, opa

[Dit bericht is gewijzigd door opa (Datum 17 December 1999).]

pi_232643
geen zin om met domme mensen in discussie te gaan (durf wel maar mag niet van danny) want anders word ik gekickt vanwege het aanzetten tot zelfmoord van 65+ers.dus graag nu alleen reacties op de topic
  vrijdag 17 december 1999 @ 21:21:00 #8
959 opa
pi_232644
quote:
op 12-17-1999 om 08:09 PM schreef barry het volgende:
geen zin om met domme mensen in discussie te gaan (durf wel maar mag niet van danny) want anders word ik gekickt vanwege het aanzetten tot zelfmoord van 65+ers.dus graag nu alleen reacties op de topic

Weer geen antwoord gegeven. Wel achter Danny verscholen. Dag Janmaat.

vrijdag 17 december 1999 @ 21:33:00 #9
242 Pinball
Electric Monk
pi_232645
Kom op Barry.. verwacht je nog echt reacties? De opening nodigt nou niet echt uit tot reageren.

Behalve dan het soort reacties als die van opa. Foei opa! Barry en ik zijn ook niet bepaald vrienden, maar jij begint hier wel meteen lekker te schelden.
De manier om een topic om zeep te helpen!!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_232646
quote:
op 12-17-1999 om 08:09 PM deed barry dit:
geen zin om met domme mensen in discussie te gaan (durf wel maar mag niet van danny) want anders word ik gekickt vanwege het aanzetten tot zelfmoord van 65+ers.

Met domme mensen in discussie gaan mag best wel. Ook van Danny mag het best wel, geloof ik (maar ik kan natuurlijk niet echt voor hem spreken). Wat niet mocht was off-topic mensen aanvallen, schelden en dergelijke. Ik denk dat je best het verschil weet tussen dingen waardoor je gekickt zou kunnen worden en het ontlopen van een discussie.

Als je maar in discussie gaat over het onderwerp van de topic of als je opmerking er maar met de topic of de posts in de topic te maken heeft. Opa deed (na onvrede uitgesproken te hebben over de zoveelste negatieve post) niets anders dan je aan spreken over het door jou aangedragen onderwerp van deze topic, dus waarom daar niet gewoon op reageren? En dan heb ik het dus over het volgende van Opa.

quote:

Wat is dan toch dat zo van Karin.
En wat heeft dat met dat huishouden te maken.
En wat is eigenlijk jouw conclusie over dat huishouden van Karin?

Opa laat zich vind ik wel flink leiden door de negatieve gevoelens die barry met zijn negatieve manier van uitdrukken losmaakt. En ik zou willen adviseren om je niet te laten opnaaien, Opa. (Het enige wat barry ook zei waar ik het mee eens ben: "doe relaxed man".) Als je je laat opnaaien door negatievelingen dan verlies je het. (Is slecht voor je hart en je gemoedsgesteldheid). Pinball Wizard I like your style en je hebt hierboven de spijker weer op z'n kop.

Bij deze wilde ik on-topic even melden dat het commentaar op de gezinssituatie van Karin op z'n minst onvriendelijk is want wat voor inzicht hebben we nou met dat fragment verkregen met betrekking tot de omstandigheden? Te weinig om vol negativisme uit te roepen: 'WAT een familie....' naar mijn mening.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 17 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zaterdag 18 december 1999 @ 00:25:00 #11
959 opa
pi_232647
quote:
op 12-17-1999 om 09:33 PM schreef Pinball het volgende:
Kom op Barry.. verwacht je nog echt reacties? De opening nodigt nou niet echt uit tot reageren.
De manier om een topic om zeep te helpen!!!

Zo, dus je leeft in symbiose met de klootzak

zaterdag 18 december 1999 @ 00:47:00 #12
959 opa
pi_232648
quote:
op 12-17-1999 om 08:09 PM schreef barry het volgende:
geen zin om met domme mensen in discussie te gaan (durf wel maar mag niet van danny)

Is opa even blij, dat hij nog tot de mensen gerekend wordt.

zaterdag 18 december 1999 @ 00:51:00 #13
242 Pinball
Electric Monk
pi_232649
Tssss opa, denk aan je hart!

Probeer de dingen positief te benaderen!
Zo waardeer ik in jouw post iig de poging tot humor.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 18 december 1999 @ 00:57:00 #14
959 opa
pi_232650
ff omhoog met deze handel.
fascisten moet iedereen in de gaten houden.

Sorry ik heb even geen kleine gele griezeltjes bij de hand om humor uit te drukken.
YEP

zaterdag 18 december 1999 @ 01:13:00 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_232651
quote:
op 12-18-1999 om 12:57 AM schreef opa het volgende:
ff omhoog met deze handel.
fascisten moet iedereen in de gaten houden.

Sorry ik heb even geen kleine gele griezeltjes bij de hand om humor uit te drukken.
YEP

Mmmm...
Ik heb 't geprobeerd. Blijkbaar verspilde moeite. Fijn dat je zo lekker met termen als 'janmaat' en 'fascisten' strooit -NOT.
Aangezien jij 't blijkbaar niet kan laten mag je het laatste woord hebben.
Voel je svp niet beledigd als ik niet meer reageer.

pi_232652
opa is niet goed geworden en moet worden opgenomen, misschien is euthanasie nog de enige uitkomst.
  zaterdag 18 december 1999 @ 01:18:00 #17
959 opa
pi_232653
quote:
op 12-18-1999 om 01:13 AM schreef Pinball het volgende:
Voel je svp niet beledigd als ik niet meer reageer.

Enfin justice.
Dat is frans en betekent: Eindelijk gerechtigheid

zaterdag 18 december 1999 @ 01:23:00 #18
959 opa
pi_232654
quote:
op 12-18-1999 om 01:18 AM schreef Venus het volgende:
opa is niet goed geworden en moet worden opgenomen, misschien is euthanasie nog de enige uitkomst.

guttegutteguttegut.
Prima hoor ; kom maar even langs om mij om zeep te helpen. Hoef ik ook niet meer op een toetsenbord te rammen.

Grtz. opa voelt zich weer jong

pi_232655
Vervelen jullie je vanavond ?

Blijven maar doorzeiken over niks !

Hee , tis bijna kerstmis , vrede op aarde !

pi_232656
Oh ja , dat was mijn kerstsmiley met door Danny dichtgeslagen oog .

Hij zou moeten knipogen.

zaterdag 18 december 1999 @ 02:26:00 #21
959 opa
pi_232657
Dit topic moet omhoog.
Iedereen moet kennis maken met de rat.
  zaterdag 18 december 1999 @ 02:31:00 #22
959 opa
pi_232658
Een rat, is een rat, is een rat.

Omhoog dus.

pi_232659
Opa, ik denk niet dat je je op deze manier populair maakt. Negeer de mensen waar je je aan ergert toch gewoon en bespaar je op die manier een hoop vervelende gevoelens. Wat barry betreft hadden we al ongeveer door hoe het zat, daar hoef je je echt niet zo druk om te maken.

Relaaaaxxxxxe. Als je de humor van Pinball al mist dan wind je je echt te veel op.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zaterdag 18 december 1999 @ 10:50:00 #24
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_232660
opa & barry,
wat is dit hier voor gezeik ? Je gelooft je ogen niet,als je dit leest...Gaan jullie allebei de kat trappen of zo.
Jammer dat dergelijke ordinaire scheldpartijen zich (nog )niet voordoen in het BB-huis.Zou de amusementswaarde aanzienlijk opschroeven.barry & opa,geven jullie je op voor de tweede BB aflevering en
zet de vete daar voort !!!

(& nou kappen !!!!!)

torn between 2 worlds...
  zaterdag 18 december 1999 @ 10:51:00 #25
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_232661
opa & barry,
wat is dit hier voor gezeik ? Je gelooft je ogen niet,als je dit leest...Gaan jullie allebei de kat trappen of zo.
Jammer dat dergelijke ordinaire scheldpartijen zich (nog )niet voordoen in het BB-huis.Zou de amusementswaarde aanzienlijk opschroeven.barry & opa,geven jullie je op voor de tweede BB aflevering en
zet de vete daar voort !!!

(& nou kappen !!!!!)

torn between 2 worlds...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')