360 kost tegenwoordig niks meer. Of je moet een dikke PC gamer zijn.quote:foto Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef jslavenburg het volgende:
Vind het ghey dat het Nixbox only is...
Kan nu wel een Bash Anti-Xbox topic er van maken, maar heb er de zin niet inquote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
360 kost tegenwoordig niks meer. Of je moet een dikke PC gamer zijn.
Je mag je meningen hebben hoor, ik ben altijd benieuwd waarom mensen bepaalde dingen vinden. Bashen is een groot woordquote:foto Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan nu wel een Bash Anti-Xbox topic er van maken, maar heb er de zin niet in
Ga je toch lekker Gears of War 1 spelen op de PCquote:foto Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef jslavenburg het volgende:
Vind het ghey dat het Nixbox only is...
Slechter verhalen hebben mijn oren ook bereikt. Het scheen dat de shotgun nogal anders is ? Heb de game nog niet online gespeeldquote:foto Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Gears of War 1 spelen op de PC.
@ TS ik vind de online modus nogal tegenvallen, ze hebben deel 2 voor mijn gevoel nogal verneukt als je het vergelijkt met deel 1.
Al co-op uitgespeeld op PCquote:Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Gears of War 1 spelen op de PC.
@ TS ik vind de online modus nogal tegenvallen, ze hebben deel 2 voor mijn gevoel nogal verneukt als je het vergelijkt met deel 1.
In deel 1 voor de PC moet ook iets zitten van "Riding the Brumak", ik heb van iemand uit mijn klas de code overgekocht dus ik ben benieuwd wat de 5 extra chapters mij gaan geven en of het een beetje alá deel 2 voor de 360 is.quote:foto Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
Gears 2 is vergeleken met deel 1 juist een stuk langer![]()
Ik vond het begin niet heel leuk maar toen werd het wel steeds beter mede omdat er ook meer met het verhaal wordt gedaan dan in deel 1
En dat rijden op die Brumak (dus geen bumrak) was ook wel vet ja!
Die stukjes op rails haat ik wel!
Gears of War met verhaal?quote:foto Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
Gears 2 is vergeleken met deel 1 juist een stuk langer![]()
Ik vond het begin niet heel leuk maar toen werd het wel steeds beter mede omdat er ook meer met het verhaal wordt gedaan dan in deel 1
En dat rijden op die Brumak (dus geen bumrak) was ook wel vet ja!
Die stukjes op rails haat ik wel!
Kopen danquote:foto Op woensdag 21 januari 2009 07:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gears of War met verhaal?Dat moet ik zien dan.
Het is nog steeds niet heel diep hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Gears of War met verhaal?Dat moet ik zien dan.
Met dogtags werd geen verhaal verteld, puur voor achievements. In een werd het verhaal verteld met tussenfilmpjes en ingame. Dan kreeg je weer een bericht door via je 'headset'. Maar het was niet super aanwezig. Het was er wel, maar veel hebben het dus niet opgemerkt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet heel diep hoor![]()
En in deel 1 moest je die dogtag dingen ofzo verzamelen en nu van die informatie dingen die ook weer wat vertellen dat is ook wel leuk gedaan!
Tja ieder zijn ding. Zo zijn er vast ook wel games die jij geweldig vind en ik weer niksquote:
Waarom dan niet?quote:
Hij is toffer hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef Wooldoor het volgende:
Eens met leipelullo Gow1 vond ik al echt geen reet aan 2 niet eens geprobeerd, zal wel weer meer van hetzelfde zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop