Met andere opdrachten als er wel iemand weggegaan zou zijn? Dat lijkt me niet!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij kunnen ze daar heel makkelijk op inspelen. Ze hebben gewoon 2 draaiboeken klaar liggen met opdrachten denk ik.
Denk wel dat je achteraan moet aansluiten in de rijquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:48 schreef pfaf het volgende:
Oh ja, en heb ik in één van de zeven topics al gezegd dat ik smoorverliefd op Viviënne ben?![]()
![]()
He dit vind ik zo lekker, alles beetje samengevat!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:54 schreef Veerboot het volgende:
Voor mij op dit moment verdacht: Paula en Anniek.
Paula deed bij de telefoonopdracht vaag: kreeg geen verbinding (tijdverlies), gooide er veel kwartjes in (minder geld mocht de opdracht toch slagen) en kreeg haar team ook niet op tijd binnen (verre van zelfs). In het theater zei ze maar weinig. Bij de auto-opdracht voegde ze ook helemaal niets toe door heel slecht verstaanbaar te zijn. Heeft überhaupt nog helemaal geen geld in de pot gebracht als ik het goed heb.
Anniek liet (samen met Hans) in het begin de telefoon gewoon rinkelen en daarna viel de verbinding met Paula ook een paar keer weer heel snel weg. Sowieso leken ze (A+H) weinig haast te hebben. In het theater bemoeide ze zich er maar weinig mee. Bij de auto-opdracht deed ze heel stuntelig, kwam in de auto met 1/2 terecht (weinig geld verdienen dus), en haalde sowieso weinig binnen volgens mij.
Wat losse opvallende zaken:
- Sebastiaan gooide plattegrondje weg, terwijl ze nog middenin het spel waren. Lijkt verder vooral twijfel in de groep te willen zaaien (vorige week niet zeggen dat hij een vrijstelling had, nu weer dat boekje jatten).
- Jon vind ik té fanatiek (en ook te veel geld inbrengen) om de mol te kunnen zijn. Overigens wel een leuke kandidaat. Geschikte kerel
- Dennis: geld bij de theateropdracht zat in zijn tas, terwijl hij daarvoor nog helemaal aan het freaken was dat er niemand in zijn tas mocht komen, blabla. Je zou zeggen dat je je tas daarna extra goed in de gaten houdt, dus dat niemand (ook niet van de productie) er dan geld in kan leggen. Wat Jon zei, sneed dan ook wel wel hout: hij wilde natuurlijk niet dat de andere kandidaten gingen checken, omdat hij al wist dat dat geld bij hem in de tas zou zitten en ze dat dan zouden vinden en de theateropdracht verpest zou zijn.
- Vivienne haalde bij het autospel wel erg veel geld binnen (1200 x2). Als je mol bent doe je dat niet lijkt me. Dan laat je je zo snel mogelijk insluiten.
Ja me 2, die ogen! Daar verdrink je bijna in!quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:57 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze in de finale komt
na die botsauto proefquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:50 schreef pfaf het volgende:
't Is trouwens een écht gave groep dit jaar. Vooral het cynische achteraf-commentaar is hilarisch!
Aan de andere kant... ze had zo tegen de 1000 kunnen rijden, dat had ik als Mol nog logischer gevonden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:54 schreef Veerboot het volgende:
Anniek [..] kwam in de auto met 1/2 terecht (weinig geld verdienen dus), en haalde sowieso weinig binnen volgens mij.
Da's dus precies het punt dat ik al een paar dagen probeer te maken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Freezor het volgende:
Van het wieisdemol.nl forum. Hoe kan het dat opdracht 1 en opdracht 3 gemaakt lijken te zijn voor 9 personen. Wisten de makers soms al dat beide vrijstellingen gebruikt zouden worden de vorige aflevering...
Hoe kan je dat punt al een paar dagen maken als deze aflevering vandaag pas is uitgezonden?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's dus precies het punt dat ik al een paar dagen probeer te maken.
"Flikker toch op"quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na die botsauto proef
Sebastiaan: "Heee Paula nu versta ik je wel"
Paula vond dat niet zo grappig
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:58 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja me 2, die ogen! Daar verdrink je bijna in!
dat zou wel te opvallend zijn geweestquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aan de andere kant... ze had zo tegen de 1000 kunnen rijden, dat had ik als Mol nog logischer gevonden.
Check mijn quote op de 4e paginaquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:01 schreef Freezor het volgende:
[..]
Hoe kan je dat punt al een paar dagen maken als deze aflevering vandaag pas is uitgezonden?
Jon was er in z'n enthousiasme zeker mee weggekomen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou wel te opvallend zijn geweest
Anniek had gewoon kunnen zeggen dat ze per ongeluk de vooruit had ipv de achteruitquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jon was er in z'n enthousiasme zeker mee weggekomen.
Zal mezelf even quoten dan:quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:01 schreef Freezor het volgende:
[..]
Hoe kan je dat punt al een paar dagen maken als deze aflevering vandaag pas is uitgezonden?
Verder ben ik er nog helemaal niet zeker van dat Anniek de mol is hoor, maar ze is wel verdacht. Ik hoop ook eigenlijk gewoon niet dat ze het is....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:39 schreef Jane het volgende:
Ik ben benieuwd naar de opdrachten in de aankomende afleveringen(en). Als het goed is, zijn het opdrachten die ook met een persoon minder kunnen worden gespeeld. Als dat niet zo is, dan wist de productie op een of andere manier zeker dat er niemand zou vertrekken. Hoe hadden ze dat kunnen doen? Je weet niet zeker dat ze dat ding allebei inleveren en je weet ook niet zeker dat iemand met een vrijstelling het rode scherm zou krijgen. Tenzij je zorgt dat de mol een vrijstelling te pakken krijgt, zodat je die desnoods een rood scherm kunt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |