0909-8080 a 1.50pmquote:Op maandag 19 januari 2009 21:06 schreef Maravilla het volgende:
Bellen naar?
En account aangemaakt alleen voor verkoop..
Voor nummer kan je mijn een pm sturen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:06 schreef Maravilla het volgende:
Bellen naar?
En account aangemaakt alleen voor verkoop..
2de gen dus.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef geelkuikentje het volgende:
Eerste of tweede generatie? (ik heb geen interesse, heb er zelf al een, maar mensen gaan dit vast vragen)
Er staat 2G![]()
Inderdaad, de 2e generatie.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
2de gen dus.
Hier kan je mee skypen enzo.
En dat klopt dus niet!! Zo simpel is het, het zal ook nooit mogelijk worden, klaar. Ik weet niet wie je die onzin heeft voorgeschoteld.quote:
Zal ik zo neerzetten.quote:
Bedankt voor het corrigeren!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En dat klopt dus niet!! Zo simpel is het, het zal ook nooit mogelijk worden, klaar. Ik weet niet wie je die onzin heeft voorgeschoteld.
Niks, alleen anders heb ik het geld er niet voorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat een touch met een telefoon te maken heeft?
Is je samsung nieuw?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:25 schreef denhaagdenhaag het volgende:
Ruilen voor een Samsung Omnia + wat betaling van jou kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |