Bedankt voor de infoquote:Op zondag 12 juli 2009 19:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
zal ik doen
weten de andere deeltijders hier hoe zit met de tegemoetkoming leraren? Op ib-groep.nl kun je alleen die voor 2008-2009 aanvragen. Moet je zoiets achteraf aanvragen of zo?
Jawel, de blokfluit staat op m'n boekenlijst, met de vermelding erbij dat je blokfluit moet kunnen bespelen óf een ander instrument op behoorlijk niveau.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blokfluit hoef je niet aan te schaffen hoor, poepding
Gewoon gitaar gaan spelen, beetje erbij kunnen zingen en de kids vinden je geweldig.
het is aan te vragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..], ik heb daar over gemaild en het aanvraagformulier zou "medio juli" op de site verschijnen. In de gaten houden dus...
Oh mooi! Ga ik dat morgen ook meteen doen. Volgens mij moet je het volgend jaar ook weer aanvragen, behalve als het wordt afgeschaft natuurlijk. Maar daar heb ik nog niks over gehoord.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het is aan te vragen
is dit nu eenmalig of kan ik het volgend jaar weer aanvragen?
heb het formulier even vlug bekeken en zag dat de school ook van alles moet invullen... dus dat wordt wachten tot september, of doen jullie dat anders?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh mooi! Ga ik dat morgen ook meteen doen. Volgens mij moet je het volgend jaar ook weer aanvragen, behalve als het wordt afgeschaft natuurlijk. Maar daar heb ik nog niks over gehoord.
Ik zag het ook ja... dat sucks dan weer, want dan moet je het collegegeld alsnog voorschieten. Niet echt een ramp maar wie weet hoe lang dat allemaal weer duurt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
heb het formulier even vlug bekeken en zag dat de school ook van alles moet invullen... dus dat wordt wachten tot september, of doen jullie dat anders?
thx!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Boekenlijst kun je op selexyz.nl vinden.
In stage, school of allebei?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik heb nog helemaal geen zin dit jaar
Beide eigenlijk, afstuderen dit jaar maar ik heb er echt helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
In stage, school of allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |