op welke schoot zit je?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:02 schreef Esje-lief het volgende:
bij ons werd verteld dat er vrij weinig tot geen oefen materiaal was wat echt op de reken toets leek.
Exact mijn gedachten... Daarom wil ik er dus zelf één aanschaffen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
Heel verstandig om er zelf 1 aan te schaffen. Ik vond het lenen ook zo'n gedoeEn dan moet je dat ook nog bewerken in een videolokaal die natuurlijk altijd vol zat...
Ik heb zelf niet zo'n uitgebreide digitale camera. Ik heb er één van Canon van 120 euro. Ik leende altijd dus de camera van school. Zit in mijn laatste jaar en hoef alleen een geluidsopname nog te doen van een kind die aan het rekenen is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:56 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Exact mijn gedachten... Daarom wil ik er dus zelf één aanschaffen.
Heb jij er ook één? Zo ja, wat voor één?
Ik las hierboven ook iets over zelf filmen met digitale camera, maar wij hebben een digitale spiegelreflexcamera en dat ding vind ik ietwat te groot om elke keer mee te nemen naar stage.
allereerst gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:56 schreef heaven7 het volgende:
Maargoed, mijn Pabo hanteert een strengere eis140 punten ipv 103! Dus als je met de Citotoets tussen de 103 en 140 zit moet je nog een door de Pabo zelf gefrabriceerde HBO rekentoets maken. Hollé
Vanavond de taaltoets maar dat komt wel in orde.
Gefeliciteerd! Ben je er (net als ik ) mooi van af!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:31 schreef heaven7 het volgende:
En vanavond de taaltoets gehaald!Gelukkig hanteert mijn school hiervoor geen eigen richtlijnen
ik zou het er als student niet mee eens zijn (al had ik zelf ook een score van in de 140 voor de wiscat). Het is een landelijke toets met landelijk vastgestelde norm dus ik vind dat iedere school zich daar aan hoort te hoduen. Tuurlijk, je kunt het als school graag willen dat de student 140+ haalt, maar ik vind niet dat ze je bij een score van 139 kunnen moeten laten stoppen met de opleiding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:43 schreef bakayarou het volgende:
Proficiat heaven7.
BartUlft, de eisen voldoet de HAN toch gewoon aan. Dat ze de lat nog wat hoger leggen is hun goed recht.
Als je het er als student niet mee eens bent...
Ben blij dat ik de wiscat met 140 haalde. Mooi van het gezeik af. Heb echt medelijden met mijn klasgenoten die nu in het 2e jaar nog krom moeten liggen om dat ding te halen. Ook al is het op papier.
Ze sturen je niet van school als je tussen de 103 en 140 zit. Wel moet je per se die 140 of meer hebben voor je P dus je moet het hoe dan ook een keer halen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ben je er (net als ik ) mooi van af!![]()
[..]
ik zou het er als student niet mee eens zijn (al had ik zelf ook een score van in de 140 voor de wiscat). Het is een landelijke toets met landelijk vastgestelde norm dus ik vind dat iedere school zich daar aan hoort te hoduen. Tuurlijk, je kunt het als school graag willen dat de student 140+ haalt, maar ik vind niet dat ze je bij een score van 139 kunnen moeten laten stoppen met de opleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |