Nou vertel het mij dan. Vraag het toch niet voor nietsquote:Op woensdag 16 september 2009 16:24 schreef bakayarou het volgende:
Waar zit nu precies het probleem?
Lijkt mij een kwestie van begrijpend lezen en jezelf toetsen aan de gestelde eisen.
Ik heb 'Praktische cursus spelling' gebruikt en daarmee heb ik hem in één keer gehaald. Ik leen meestal eerst ff een boek van de bieb (ofzo) en dan pas bepaal ik of ik hem echt aan wil schaffen. Misschien een goede tip? Want of een boek je aanspreekt is natuurlijk erg persoonlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:36 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, heeft iemand voor mij dat boekje 'de Pabo taaltoets haal je zo' oid?
Nee joh.. Als het alleen spelling was geweest, dan was het een eitje geweest. Er zit dus ook grammatica bij en dat moet je wel ff goed bestuderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef heaven7 het volgende:
Maar de taaltoets is toch niet alleen maar spelling? Kan idd wel eens in de bieb kijken
Je hebt tien jaar recht op studiefinanciering, waarvan vier jaar een gift. Je kunt op dit moment een maximale lening aanvragen, je hebt dus geen recht op die lerarenbeurs.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Net even een topic geopend in SES :
http://www.ib-groep.nl/Images/7542_9%20leraren_tcm7-16454.pdf
Het ziet er allemaal mooi uit, maar heb ik hier recht op? Net even de IB-groep aan de lijn gehad, maar die mevrouw wist het geloof ik ook niet allemaal zeker
Ik ben een PABO studente en zit in mijn laatste jaar, maar ik ontvang geen studiefinanciering meer, omdat ik nu al eigenlijk 5 jaar op die school zit en mijn studiefinanciering dus heb verbruikt. Ik heb vorige week een brief gekregen waarin staat dat per oktober ik geen stufi meer krijg.
Weet iemand hier meer van? En maakt iemand hier gebruik van?
http://www.cito.nl/ho/pabo/eind_fr.htmquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:39 schreef heaven7 het volgende:
Die sites zijn wel goed idd! Welke onderdelen komen dan allemaal voorbij? Want je kunt heul ver gaan met redekundig en taalkundig ontleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |