Nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:36 schreef SpankmasterC het volgende:
raavi je hoeft in dat treinstation daar ook amper te vechten,
in de training heb ik nooit hoeven vechten!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:00 schreef Onderbroek het volgende:
Ik geef er de brui maar aan en ga een savegame downloaden
quote:
Kom je na die schacht niet meteen uit bij dat sniper stukje?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef Nebo het volgende:
Zelfde video als die van Onderbroek, aan het einde van de video gaat Faith die schacht in.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef Nebo het volgende:
De onzinnigheid, ik moest in de schacht eerst rechtdoor om de tas te pakken, en dan pas kon ik langs de andere schacht zonder vastloper...
En kom je dan nog een beetje ver? Op een andere plek ben ik ook afgedaald, maar als je dan te ver doorloopt, houden de textures op solid te zijn, en donder je door de grond.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:10 schreef Mirel het volgende:
Hier wordt goed uitgelegd hoe je op de straat kan belanden. Ik heb een 360 en daarmee kan het dus gewoon. PS3 vast ook. Voor de PC folks kan je er met een save trainer komen. Gewoon saven vlak voordat je de grond raakt en dan gewoon loaden
Okquote:Op maandag 9 februari 2009 20:02 schreef Mirel het volgende:
Ja ik viel ook door de grond heen. Wel droog. Ik probeer zover mogelijk te lopen zodat ik alleen de achtergrond zie van de skyline.
ik vind het idee: Rennen, athletisch doen en mannetjes ontwijken eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:55 schreef raaavi het volgende:
Vond er niet zoveel meer aan na 2 uur
Voor dat geld zou ik hem bijna dubbel kopenquote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef EchoAlpha het volgende:
De komende 24 uur Mirror's Edge voor slechts ¤3,74 op Steam! (75% korting!)
http://store.steampowered.com/app/17410/
Kopen!
Belachelijk goede prijs voor een aaaaaaawesome spelquote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef EchoAlpha het volgende:
De komende 24 uur Mirror's Edge voor slechts ¤3,74 op Steam! (75% korting!)
http://store.steampowered.com/app/17410/
Kopen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |