Okj, niet lachenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:38 schreef Burdie het volgende:
Zou eigenlijk bij iemand thuis moeten he, ik ga niet in een café in de stad zitten tutten.
Je mag het hier vast ook wel in het topic plaatsen ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:04 schreef n0a het volgende:
Schiedam hier. Kunnen evt ook een make up foto topic maken. Zo blijven we oefenen.
Bijna carnavalquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef Assiej het volgende:
Dit dametje komt uit Oldenzaal ( 15 km ongv. van enschede )
Zit een weekje bij mijn moeder. Enige wat ik bij me heb is lippenstift en een fotocamera zonder kabeltje. :pquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je mag het hier vast ook wel in het topic plaatsen ?
Ik vind MissLipgloss eigenlijk nog veel leuker dan beautyglossquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:07 schreef Chanty87 het volgende:
Ooooh leuk, al die Beautygloss bezoeksters en Everyday Minerals gebruiksters hier![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind MissLipgloss eigenlijk nog veel leuker dan beautygloss
Ik woon ook in Oldenzaalquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef Assiej het volgende:
Dit dametje komt uit Oldenzaal ( 15 km ongv. van enschede )
In de wijk met muziekstraatnamenquote:
Mag ik jou dan alvast reserveren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
(ik heb best grote ogen en lange wimpers dus daar past veel make-up op!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |