dat idee heb ik ook altijd. Ik denk dat je vaker ziet dat een man op een vrouw afstapt als andersom. Maar hoe denken ze er zelf over?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:50 schreef raaavi het volgende:
Vrouwen hebben het te makkelijk
mits ze niet op een koe lijken.
mooi gesprokenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Dipkip het volgende:
Heel makkelijken rem, ik heb er bijna nooit behoefte aan gehad, maar nee van een rem heb ik geen last. Als ik het wil regel ik het en anders niet. Misschien heb ik het ook gewoon te weinig gedaan om iets van een reputatieprobleem te merken. Of misschien komt het omdat ik er nooit op in ga als ze mij proberen te versieren. Ik versier zelf, als ik daar zin in heb, en als ik dat niet doe kom je er bij mij niet in. Dus van mij zullen ze ook niet snel het idee krijgen dat ik makkelijk ben, denk ik.
Um.. okquote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef DeRuphelman het volgende:
fuck buddy![]()
ik zou zeggen dames pak de eerste de beste onzekere dude die er toch goed uitziet en neuk hem iedere week lam
![]()
![]()
![]()
Flikker op man, okee zat mannen die het doen, maar daarentegen heb je ook zat vrouwen die precies hetzelfde doenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Verloren_onschuld het volgende:
En het domme is, mannen doen het zichzelf aan. Mannen kunnen niet kieskeurig zijn. Waarom niet? Omdat we nog steeds als een stelletje hondjes achter die vrouwtjes aan hupsen.
Ik schaam me soms kapot voor mijn Neanderthaler-sexgenoten. Als makke lammetjes laten ze zich zonder enig zelfrespect naar de slachtbank voeren.
Ik ga niet opflikkeren sorry. Lees mijn post aub nog een keer. Je snapt er blijkbaar weinig aan. Mannen doen altijd truucjes voor de aandacht van vrouwen, zelfs als ze denken dat ze het zelf doen. En juist daarom kunnen vrouwen ongelooflijk makkelijk mannen versieren. En daar ligt de 'neanderthaler'.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Flikker op man, okee zat mannen die het doen, maar daarentegen heb je ook zat vrouwen die precies hetzelfde doen![]()
Weinig zelfrespect te bekennen maar het gaat er ook maar net om waar ze op uit zijn bij zo'n avond he
Ligt er totaal in bij wat voor zaak je naar binnen gaat. Ja ik was in de Skihut (quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik ga niet opflikkeren sorry. Lees mijn post aub nog een keer. Je snapt er blijkbaar weinig aan. Mannen doen altijd truucjes voor de aandacht van vrouwen, zelfs als ze denken dat ze het zelf doen. En juist daarom kunnen vrouwen ongelooflijk makkelijk mannen versieren. En daar ligt de 'neanderthaler'.
Vrouwen doen niet hetzelfde, want die hoeven dat helemaal niet te doen. Zat mannen die als jonge hondjes eromheen springen, ook wel bekend staan als de 'pool' of 'carroussel'.
Dit topic gaat ook over hoe makkelijk DAMES aan een vent komen. Zie niet in waarom heren stoer over zichzelf iets moeten vertellen hier.![]()
vertel de lezers je geheim....Hoe moet je je gedragen?quote:En inderdaad, vrouwen lusten er ook wel pap van, als je het maar slim genoeg aanpakt (en je dus niet als een gefrustreerde puber gedraagt), dan kom je daar ook wel achter.
Alsof alle vrouwen als ze uitgaan dat soort dingen doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef Dribbel_ het volgende:
En vrouwen die bij het uitgaan geen "truucjes" gebruiken om aandacht te krijgenno way, korte rokjes diep ingesneden truitjes, altijd dansen bóven op van die plateaus zodat iedereen ze kan zien. Ze gebruiken alleen tig andere manieren.
Dans je? zoja, dat is je truuk en nu snel kappen daarmee!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Alsof alle vrouwen als ze uitgaan dat soort dingen doenik ga gewoon uit in een leuke broek (nee geen lipleesbroek) en shirt, heb niet te veel make-up op en sta dr met mn vrienden lol te hebben of naar een band te luisteren. Leg mij maar eens uit wat mijn truuk is, dan hou ik er meteen mee op, want ik wil geen aandacht.
wat trouwens ook goed kan werken is "the reverse interest" techniek. Dat wil zeggen: je doet net alsof je totaal geen interesse hebt en je gedraagt je onbereikbaar (NIET ARROGANT, das iets anders). Vrouwen kunnen je daarom heel mysterieus gaan vinden en jou daarom juist interessant vinden. Ze zijn namelijk niet gewend dat iemand niet valt voor bepaalde charmes. (ookal doe je dat wel hihi)quote:Gewoon rustig, zelfverzekerd overkomen en een normaal gesprek aanknopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |