Gecondoleerd manquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm... niet dus.
Helaas is de oma van me vriendin overleden dus we zijn naar huis voor de begravenis.
Dan is poeder rijden ff niet belangrijk meer. Jammer want de sneeuw was eigenlijk wel perfect hoorde ik vandaag.
Gisteravond naar huis gereden. Nog sneeuwstorm onderweg gehad bij Frankfurt.
Nu gaan we zaterdag weer terug. Middenin het eerste weekend van de krokusvakantieMaar ja, moeten zondag weer les geven...
haha nice paint skillsquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik even een plaatje maken![]()
[ afbeelding ]
om eerlijk te zijn moest ik er ook ff over nadenken maar ik zag die kleine GNU logo's in spiegelbeeld zeg maar en toen viel het kwartjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha nice paint skills
Had het toch goed bedacht!!!!
doe die thermo dan uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Basje_B het volgende:
Ben hard op zoek naar een wat dunnere jas voor warme dagen.
Heb nu een soort Puff maar die tering warm. -15 en dan thermo en jas is nog warm hebben.
Hoe dik is die Analog komakie? Zit er toch zwaar aan te denken.
[style modus]
Die blauwe met zwarte broek?
[style modus]
Waarschijnlijk "The Jam" ik heb in de voorjaarsvakantie de mogelijkheid om hem uit te testen, als hij bevalt ga ik hem halen.quote:
dan word je ziek. Thermo houd je lichaam droog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
doe die thermo dan uit![]()
Als het echt warm is heb ik altijd alleen maar een katoenen T-shirt onder m'n jas aan. Maar meestal een t-shirt en een dunne trui
Gewoon een shell zoeken dus ipv een compleet bontgevoerde jas :-)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Basje_B het volgende:
Nee zo'n thermo zit relaxed dus zoek dun jasje.
Is dat op alles? Bv ook goggles? Zoek nog een nieuwe namelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:03 schreef paffiedan het volgende:
ThanksEn ja, ik ben toch wel een Flowpersoon.. vind ik zelf net iets fijner.
Vandaag nog even in westerhoven bij montana geweest, niet op de piste, alleen in de winkel. Daar is nu verbouwingsuitverkoop, korting vandaag is 33%, morgen 34% enz.
Huisgenoot heeft een Forum Eddie Wall (154) gekocht, incl Burton Custom bindingen, leuk setje, zeker als er zoveel korting overheen gaat
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef FlowDesign het volgende:
Vanmiddag even bij Gunneman in Eindhoven geweest, ze hadden weer nieuw speelgoed binnen:
Bamboo-core snowboards van Indigo, kost maar 960 euroZit weinig camber op, zijn bijna plat. Maar de spring die erop zit is echt ongelovelijk. Heb 'm even geflext in de winkel en hij "snapt" echt zo hard terug. Dat zal echt enorm veel pop geven
![]()
En een nieuwe navigatie jas van O'neill met GPS-systeem met display in de mouw en knopjes op de schouder enzo
Navigatiejas van O'neill? Wat mag dat kosten?quote:Op zondag 15 februari 2009 03:36 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Foto's en bevindingen alstublieft.B-)
En soms omhoog hequote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
Leyp navigatie op je snowboard jas, wijst die dan gewoon altijd omlaag?
Het is een all weather jacket zeg maar. Hij is dus niet zo heel dik, maar je krijgt het er ook niet zomaar koud in. Zeker niet vergelijkbaar met een downjacket of iets wat er op lijkt...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Basje_B het volgende:
Ben hard op zoek naar een wat dunnere jas voor warme dagen.
Heb nu een soort Puff maar die tering warm. -15 en dan thermo en jas is nog warm hebben.
Hoe dik is die Analog komakie? Zit er toch zwaar aan te denken.
[style modus]
Die blauwe met zwarte broek?
[style modus]
Goeie keuzequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk "The Jam" ik heb in de voorjaarsvakantie de mogelijkheid om hem uit te testen, als hij bevalt ga ik hem halen.
Nou dat hoeft ook niet direct. Ik heb heel vaak t- shirts aan gehad en het nooit koud gehad of ziek geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
dan word je ziek. Thermo houd je lichaam droog.
Katoenen t-shirt word nat en als ik dan me jas uit doe om kei hard te apres-skieen word ik verkouden
Nee zo'n thermo zit relaxed dus zoek dun jasje.
Het zijn best ok bindingen hoor. Zeker de nieuwe flows zijn niet slecht. Ik vind ze nog steeds te duur, maar ze zijn een heel stuk lichter en meer responsive gewordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
je plankje bindingen
Maar als je van flow houd dan zullen ze wel tof zijn.
Heb gisteren niks gekocht. Ik had al een nieuwe jas en broek van O'neill en ik hoef geen navigatie op m'n jasquote:Op zondag 15 februari 2009 03:36 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Foto's en bevindingen alstublieft.
Of heb je hem niet gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |