zal ik doen,quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Had zon ding ook gezien op samenkopen laatst. Post je bevindingen maar, eventueel met filmpje!
die avatarquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef Soohr het volgende:
Gisteren is er bij mij thuis een switchboard afgeleverd,
een snowboardstep zeg maar,
mooi net op tijd om zaterdag mee te nemen, in de auto die ik vrijdagmiddag bij de dealer kan op halen,
ook net op tijd
Dat heb ik vorig jaar al gezegd. Iedere fabrikant komt met rocker. Al is het maar puur om het feit dat Lib Tech een super succes heeft. Of het nou werkt of niet... (ja het werkt, maar het gaat ff om het principe dat ze door het succes rocker gaan gebruiken)quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En zo'n verkoper bij de Biggelaar (Eindhoven) maar vol blijven houden tegen mij dat dat rocker toch niet mainstream zou worden enzo... jaja... echt verstand van zaken hebben ze daar. Doe me een lol en ga lekker joggingbroeken verkopen
Lib Tech heeft geen rocker maar Banana. Voor het gemak wordt het maar rocker genoemd, maar het is wel degelijk iets anders. Banana geeft gewoon nog iets meer aan je rocker. Draaien gaat nog makkelijker, pressen gaat nog makkelijker, etc. Nog meer vrijheid, blijheid dan met rocker.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:44 schreef FlowDesign het volgende:
Overigens wel echt veel vette shit daar op de ISPODie boots van 32 zien er echt goed uit
![]()
Ondanks dat bijna alle merken nu dus ook rocker op hun boards hebben, hebben alle boards van Mervin (LibTech, Gnu, Roxy) wel nog steeds het voordeel dat die Magnetraction hebben. Dat hebben anderen dan weer niet.
Ik vraag me ook af wie welke vorm van rocker heeft toegepast. De rocker van K2 is bijvoorbeeld heel anders dan die van LibTech. Die van K2 is namelijk volledig plat tussen de voeten en loopt pas omhoog na de voeten. Terwijl de LibTech rocker heeft tussen de voeten en dan na de voeten recht is. Persoonlijk leek de rocker van LibTech mij van het begin af aan al fijner omdat je dan je draaipunt tussen je voeten hebt.
Het is een twintip. Eigenlijk is het gewoon dezelfde plank als de Skatebanana.quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:32 schreef Basje_B het volgende:
[ afbeelding ]
Heels here staat onder op.
Is dit board dan TwinTip anders heb je toch een regular en goofy versie nodig......
of zit ik te pitten?
*kuch ik heb hem nog...*kuch*quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:53 schreef Metwo het volgende:
[..]
Vandaag 4 uur lang op stap geweest voor een helm en goggle, vier winkels later dacht ik dan eindelijk de helm voor mijn "groot hoofd zoals de verkoper dat keihard zei!' gevonden te hebben. Het zat goed, maar was volgens de verkoper te groot :het was ook het enige model waarvan ik geen druk op mijn voorhoofd voelde.
Blijkbaar heb ik dus een bol voorhoofd en ja enorm veel haar.![]()
Helaas heb ik nu nog steeds geen helm, nu zoek ik een uvex helm zwart maat M/L. wat je aan de achterkant kan verstellen.
[ afbeelding ]
Hebben trouwens meer van jullie het probleem gehad dat het zo drukt op je voorhoofd? maar weer wijd is aan de achterkant en zijkanten?
@ Komakie : De dragon DX polka clash/lonized is inderdaad super!!
Welke zit je aan te denken?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef kensei het volgende:
[..]
Yep, in de voorjaarsvakantie nog, daarna wil ik een bataleon halen
ehm... niet dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:48 schreef FlowDesign het volgende:
Komakie is denk ik lekker poeder aan het scoren in Gerlos... ik kan ook niet wachten om nog een week te gaan... over 2 weekjes
Gnu’s Park Pickle - an asymmetric sidecut (deeper heelside radius).quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is een twintip. Eigenlijk is het gewoon dezelfde plank als de Skatebanana.
Maar dan nog, als het een twintip is, zitten je hakken als nog aan de andere kant wanneer je goofy staat
Sterkte!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm... niet dus.
Helaas is de oma van me vriendin overleden dus we zijn naar huis voor de begravenis.
Dan is poeder rijden ff niet belangrijk meer. Jammer want de sneeuw was eigenlijk wel perfect hoorde ik vandaag.
Gisteravond naar huis gereden. Nog sneeuwstorm onderweg gehad bij Frankfurt.
Nu gaan we zaterdag weer terug. Middenin het eerste weekend van de krokusvakantieMaar ja, moeten zondag weer les geven...
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm... niet dus.
Helaas is de oma van me vriendin overleden dus we zijn naar huis voor de begravenis.
Dan is poeder rijden ff niet belangrijk meer. Jammer want de sneeuw was eigenlijk wel perfect hoorde ik vandaag.
Nu gaan we zaterdag weer terug. Middenin het eerste weekend van de krokusvakantieMaar ja, moeten zondag weer les geven...
Ik dacht laat ik even een plaatje makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is een twintip. Eigenlijk is het gewoon dezelfde plank als de Skatebanana.
Maar dan nog, als het een twintip is, zitten je hakken als nog aan de andere kant wanneer je goofy staat
Gecondoleerd manquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm... niet dus.
haha nice paint skillsquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik even een plaatje maken![]()
[ afbeelding ]
om eerlijk te zijn moest ik er ook ff over nadenken maar ik zag die kleine GNU logo's in spiegelbeeld zeg maar en toen viel het kwartjequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha nice paint skills
Had het toch goed bedacht!!!!
doe die thermo dan uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Basje_B het volgende:
Ben hard op zoek naar een wat dunnere jas voor warme dagen.
Heb nu een soort Puff maar die tering warm. -15 en dan thermo en jas is nog warm hebben.
Hoe dik is die Analog komakie? Zit er toch zwaar aan te denken.
[style modus]
Die blauwe met zwarte broek?
[style modus]
Waarschijnlijk "The Jam" ik heb in de voorjaarsvakantie de mogelijkheid om hem uit te testen, als hij bevalt ga ik hem halen.quote:
dan word je ziek. Thermo houd je lichaam droog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
doe die thermo dan uit![]()
Als het echt warm is heb ik altijd alleen maar een katoenen T-shirt onder m'n jas aan. Maar meestal een t-shirt en een dunne trui
Gewoon een shell zoeken dus ipv een compleet bontgevoerde jas :-)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Basje_B het volgende:
Nee zo'n thermo zit relaxed dus zoek dun jasje.
Is dat op alles? Bv ook goggles? Zoek nog een nieuwe namelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:03 schreef paffiedan het volgende:
ThanksEn ja, ik ben toch wel een Flowpersoon.. vind ik zelf net iets fijner.
Vandaag nog even in westerhoven bij montana geweest, niet op de piste, alleen in de winkel. Daar is nu verbouwingsuitverkoop, korting vandaag is 33%, morgen 34% enz.
Huisgenoot heeft een Forum Eddie Wall (154) gekocht, incl Burton Custom bindingen, leuk setje, zeker als er zoveel korting overheen gaat
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:47 schreef FlowDesign het volgende:
Vanmiddag even bij Gunneman in Eindhoven geweest, ze hadden weer nieuw speelgoed binnen:
Bamboo-core snowboards van Indigo, kost maar 960 euroZit weinig camber op, zijn bijna plat. Maar de spring die erop zit is echt ongelovelijk. Heb 'm even geflext in de winkel en hij "snapt" echt zo hard terug. Dat zal echt enorm veel pop geven
![]()
En een nieuwe navigatie jas van O'neill met GPS-systeem met display in de mouw en knopjes op de schouder enzo
Navigatiejas van O'neill? Wat mag dat kosten?quote:Op zondag 15 februari 2009 03:36 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Foto's en bevindingen alstublieft.B-)
En soms omhoog hequote:Op zondag 15 februari 2009 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
Leyp navigatie op je snowboard jas, wijst die dan gewoon altijd omlaag?
Het is een all weather jacket zeg maar. Hij is dus niet zo heel dik, maar je krijgt het er ook niet zomaar koud in. Zeker niet vergelijkbaar met een downjacket of iets wat er op lijkt...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:12 schreef Basje_B het volgende:
Ben hard op zoek naar een wat dunnere jas voor warme dagen.
Heb nu een soort Puff maar die tering warm. -15 en dan thermo en jas is nog warm hebben.
Hoe dik is die Analog komakie? Zit er toch zwaar aan te denken.
[style modus]
Die blauwe met zwarte broek?
[style modus]
Goeie keuzequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarschijnlijk "The Jam" ik heb in de voorjaarsvakantie de mogelijkheid om hem uit te testen, als hij bevalt ga ik hem halen.
Nou dat hoeft ook niet direct. Ik heb heel vaak t- shirts aan gehad en het nooit koud gehad of ziek geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Basje_B het volgende:
[..]
dan word je ziek. Thermo houd je lichaam droog.
Katoenen t-shirt word nat en als ik dan me jas uit doe om kei hard te apres-skieen word ik verkouden
Nee zo'n thermo zit relaxed dus zoek dun jasje.
Het zijn best ok bindingen hoor. Zeker de nieuwe flows zijn niet slecht. Ik vind ze nog steeds te duur, maar ze zijn een heel stuk lichter en meer responsive gewordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
je plankje bindingen
Maar als je van flow houd dan zullen ze wel tof zijn.
Heb gisteren niks gekocht. Ik had al een nieuwe jas en broek van O'neill en ik hoef geen navigatie op m'n jasquote:Op zondag 15 februari 2009 03:36 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Foto's en bevindingen alstublieft.
Of heb je hem niet gekocht?
Mischien wel meer responsive, maar toch is de strap binding nog steeds het fijnst.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het zijn best ok bindingen hoor. Zeker de nieuwe flows zijn niet slecht. Ik vind ze nog steeds te duur, maar ze zijn een heel stuk lichter en meer responsive geworden
Tuurlijk, ik ben ook een strap man.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mischien wel meer responsive, maar toch is de strap binding nog steeds het fijnst.
Das natuurlijk mijn ervaring, maar ik snap dat sommige mensen veel plezier hebben van hun flows.
die heeft geen BTXquote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef paffiedan het volgende:
@FlowDesign:
Die indigo's heb ik ook zien liggen, zien er wel erg bruut uit, maar net zo duur als de vapor helaas.
Goede tip? Gunneman Westerhoven (ja, die waar de korting nu is) heeft als het goed is nog 1 vapor staan, voor 2/3 van het geld nu.
hehe leuk stukjequote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef paffiedan het volgende:
Hmm, deze hier al langs geweest? Vond hem op de site van Bataleon.
Early in the season
I was ridin clean and steezin
On my Evil Twin Im leanin,
spinnin, grabbin, stompin, claimin
till I noticed somethin crazy
thought my eyes were gettin lazy
thought my brain was goin loco
too much schnapps in my hot coco?
NO.......
Everywhere I looked
I saw fruit, bananas.
From the slopes to the steeps
I saw fruit, bananas.
From the pow to the park
I saw fruit, bananas.
The kids
The girls
The guys, bananas.
Next thing I knew
Im at the bottom of the park
Waitin in the lift line
kinda thirsty feelin parched.
Noticed somethin kinda funny
I knew my ET was money
But a whole "FRUIT" crew starin?
I knew what they were thinkin-
Did I make the right decision?
Or make just another trendy buy.
I just grinned & kept my mouth shut
But then, I got stuck...
Hold up, wait a sec
Should I believe what my ears hear
& my eyes see?
3 riders on bananas
sittin next to & ask me...
Whats the deal?
Hows it feel?
Hows it ride?
Is it hype?
I only had one thing to say
TBT 4 Life!!!
hehe grappig hequote:Op woensdag 18 februari 2009 00:05 schreef paffiedan het volgende:
Heb helaas zelf nog niet de kans gehad om op een banana te staan, komende wintersport wel eens even proberen
Net terug van de vriezer in Landgraaf, leuk omdat we met 2 bataleons waren, minder leuk omdat het stikte van slalomvoer...toch jammer op dinsdag. Maargoed, maandag misschien Oostenrijk
edit:
zit ik net aan mn bindingen te schroeven, valt me dit op:
[ afbeelding ]
Ik vind t echt jammer dat die sticker waar dat opstaat niet waterbestendig is, die viel er best snel afquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:45 schreef Komakie het volgende:
Ik vind die van Lib Tech ook mooi.
Made in the USA, near Canada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |