abonnement Unibet Coolblue
pi_65730807
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:44 schreef r0bbie1988 het volgende:

[..]

Ik las/hoorde net dat ik een o'neill campack heb gewonnen , de cam die daarbij zit kan je vast maken aan je goggle.
Is dat zon bullet cam? Waar gewonnen? Ik wil ook!! Lijkt me echt super vet!
http://vimeo.com/3070525 Dit is wat ik nu heb. Note: Camera dus in hand houden.
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:01:47 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65733002
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:15 schreef Schuifpui het volgende:
Gisteren terug gekomen uit La Plagne, aan het begin van de week echt super veel poeder. Paar keer vol op m'n bek gegaan en vast gezeten in de tiefschnee. Is nog best lastig om er uit te komen als je verder dan je middel in de sneeuw staat.

Verder nog een hele vreemde scheur in m'n nieuwe board, al na drie dagen. Het zit aan de zijkant, voor m'n voorste binding en aan de bovenkant. Die dag er voor was ik wel gevallen op zo'n hobbel piste en bleef m'n board in zo'n hobbel steken, toen stond er redelijk wat spanning op het board. 's Avonds heb ik het toen nog gechecked, maar er was niets te zien. De volgende dag zat er op eens zo'n scheur in. De bovenste laag is nog heel, maar er zit wel een bobbel in, vlak daar onder zit dan de scheur. Ik weet niet of het echt door de core heen zit. Iemand een idee hoe zoiets kan komen en of dat vaker voorkomt. Het is trouwens een K2 Eldorado.

En een plaatje van de scheur:

Klik
Nasty!

Ik zou eerst eens terug gaan naar Duijvestein. Ik vind het wel een rare scheur. Zoiets zou eigenlijk niet mogen gebeuren...

Aan de andere kant, met een goede verzekering krijg je het totale aankoopbedrag terug. Kun je weer een ander plankje voor uitzoeken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:02:00 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65733007
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef Soohr het volgende:

[..]

heeft zo'n sticker geen negatief effect op de buigbaarheid van je board?
ehm.... nee.....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:03:03 #104
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65733038
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hey handige info, ik was eigenlijk van plan om mijn helm vol met stickers te plakken (zodra ik leuke stickers gevonden had). Stond nergens bij dat het niet kon namelijk?
Je kunt best stickers plakken op je helm. Verven enzo is wat minder verstandig.

Je denkt toch niet dat al die pro's hun helm vol plakken met stickers op het moment dat het niet zou kunnen he...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_65733104
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je kunt best stickers plakken op je helm. Verven enzo is wat minder verstandig.

Je denkt toch niet dat al die pro's hun helm vol plakken met stickers op het moment dat het niet zou kunnen he...
Pro's vallen niet, duh
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:17:48 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65733495
Nog ff klein verslagje van de ISPO

vette beurs, maar aan de andere kant kun je alleen wat nieuwe spullen bekijken dus je moet daar wel heel erg geilen wil je er veel aan vinden.

Sommige stands waren echt te ziek. Ride Snowboards had een hele pretparkatractie meegenomen
Volcom een skate halfpipe.

Wij hebben zelf vooral naar wat van onze eigen merkjes gekeken.
We begonnen bij Neff. We werden gelijk aangesproken door een gast van het bedrijf. Aardige dude. Heel enthousiast en relaxt. Gaf ons nog een ultra light beanie. Zo licht dat je bijna niet eens voelt dat je hem op hebt.
De opvolger van de Paint Jacket vind ik niet zo mooi. Beetje legerjas achtig. Komt dus ook niet in ons assortiment. Verder zijn er genoeg leuke beanies tussen

Dragon komt met een uitgebreide lijn nieuwe goggles icm bijpassende skullcandy headphones. Verder komen alle vertrouwde modellen weer terug en is de DX nog steeds het paradepaardje.

Bij Skullcandy is niets nieuws te melden.

Lib Tech en Gnu zagen er weer top uit net als vorig jaar. Technisch gezien niet zo veel veranderingen. Alleen nog meer biologische materialen verwerkt in de boards. Graphics zijn zoals altijd weer vet

Union bindingen zijn ook vet. Mooie ontwerpen en erg goede kwaliteit.

Rome gaat op dezelfde voet verder als altijd. Vette alternatieve graphics en goede boards. Gaan nog iets verder met het rockerpricipe maar gaan er niet 100% voor zoals bijvoorbeeld Lib Tech.

Zimtstern is een beetje degelijker geworden dan vorig jaar. Waar steeds meer merken de drukke blije kleuren gebruiken gaan zij nu juist ietsje meer richting de rustigere kleuren.

Analog is mooi. Goede kleding met mooie prints. Veel velle kleuren maar dan vaak wel effen.

Sessions wordt heel gaaf. Altijd al erg degelijk en vette kleuren. Prachtige combinaties te bedenken. Wordt zeker een favoriet voor ons

Bataleon is niet veel nieuws te melden. Graphics zijn helaas niet zo mooi. Alleen de nieuwe +++Enemy ziet er (helemaal in het wit) slick uit.

Gravis had ook niet zo veel spannends.

Positief vielen dus Sessions, Neff, Union en Analog ons op.
Minder positief was Bataleon en Zimtstern.

Het wil niet zeggen dat Bataleon en Zimtstern geen optie zijn, maar ik vind het wel een beetje jammer. Zimtstern is trouwens sowieso moeilijk aangezien er geen nederlandse importeur van is. Helaas want ze maken wel hele mooie, goede kleding.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:18:21 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65733525
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:05 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Pro's vallen niet, duh
Heb je Travis Rice bij de Slope Style van de X games gezien???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:24:04 #108
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_65733704
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb je Travis Rice bij de Slope Style van de X games gezien???
of Cheryl Maas
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:26:31 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65733791


Lijkt me toch pijnlijk...

En dan die reporters "We are just gonna look at it one more time just because it's fun to watch" ofzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:28:26 #110
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_65733875
Trouwens net terug uit Mayrhofen.
Mooi weer gehad. Laatste dag veel wind.
Verder lekker lopen rippen. Lib-Tech mag blijven. ;-)

Nog dingen gezien Komakie die we moeten weten...? nieuwe technologie ofzo...
Is Troyan gloves niet iets voor je. Pipe gloves van en zijn echt relaxed.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_65734495
Jow komakie, waar is die beurs en kan je daar gewoon naar toe?? (volgend jaar dan wel..)
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:46:52 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65734532
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:28 schreef Basje_B het volgende:
Trouwens net terug uit Mayrhofen.
Mooi weer gehad. Laatste dag veel wind.
Verder lekker lopen rippen. Lib-Tech mag blijven. ;-)

Nog dingen gezien Komakie die we moeten weten...? nieuwe technologie ofzo...
Is Troyan gloves niet iets voor je. Pipe gloves van en zijn echt relaxed.
toch maar wel?
Waarom zijn nu je gedachten veranderd?

Nog dingen gezien die we moeten weten.... Dat wij alleen maar vette dingen verkopen?
Maar serieus, niet echt heel veel. Burton komt weer met tig duuzend boards aanzetten. De meeste zijn niet boeiend. Ze gaan wel meer met het rocker systeem doen.

Bijna elk merk heeft wel iets met rocker, maar toch ben ik van mening dat het systeem van Lib Tech het vetste is, omdat het net iets anders is dan de rest. De andere rockers lijken erg veel op elkaar.

De kleding viel me in het algemeen een beetje tegen. Ik had heel veel felle kleuren verwacht, maar dat viel mee. Er zijn een hoop merken die behoudender zijn dan verwacht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_65734977
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb je Travis Rice bij de Slope Style van de X games gezien???
Dude, het was sarcastisch.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:09:11 #114
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_65735264
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

toch maar wel?
Waarom zijn nu je gedachten veranderd?

Nog dingen gezien die we moeten weten.... Dat wij alleen maar vette dingen verkopen?
Maar serieus, niet echt heel veel. Burton komt weer met tig duuzend boards aanzetten. De meeste zijn niet boeiend. Ze gaan wel meer met het rocker systeem doen.

Bijna elk merk heeft wel iets met rocker, maar toch ben ik van mening dat het systeem van Lib Tech het vetste is, omdat het net iets anders is dan de rest. De andere rockers lijken erg veel op elkaar.

De kleding viel me in het algemeen een beetje tegen. Ik had heel veel felle kleuren verwacht, maar dat viel mee. Er zijn een hoop merken die behoudender zijn dan verwacht.
Moest gewoon tering wennen dat weer plat board had.
Maar gaat weer lekker nu. Niet overdreven onstabiel op hoge snelheid en jibben e.d gaat oke.
Volgend jaar maar weer kijken of het Bataleon word of niet.

Geen naakte mannen dit jaar op de Love?

Knal maar snel je nieuwe stuff op je site. Kunnen we even bestellen.....
Zag ik nou goed dat je door Elm Comp. heen bent?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_65736360
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:04 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is dat zon bullet cam? Waar gewonnen? Ik wil ook!! Lijkt me echt super vet!
http://vimeo.com/3070525 Dit is wat ik nu heb. Note: Camera dus in hand houden.
Bij de o'neill webshop stond er zon banner dat ze 5 campacks weggaven, het enigste wat je moest doen was een filmpje opsturen bij hun youtube channel dat je zin gaf in wintersport (wel zelf gemaakt natuurlijk).
Had een filmpje opgestuurd, met een telefoon gefilmd, en nog gewonnen ook
er waren ook maar 16 inzendingen, dus was 1 op 3 dat je won
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:49:44 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65736654
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:09 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Moest gewoon tering wennen dat weer plat board had.
Maar gaat weer lekker nu. Niet overdreven onstabiel op hoge snelheid en jibben e.d gaat oke.
Volgend jaar maar weer kijken of het Bataleon word of niet.
Ik zei toch dat je er ff aan moest wennen en het een kans moet geven?
quote:
Geen naakte mannen dit jaar op de Love?
Nope, wel een mooiere vrouw dan dit jaar trouwens...
Dat tennissletje vond ik maar niets
quote:
Knal maar snel je nieuwe stuff op je site. Kunnen we even bestellen.....
Zag ik nou goed dat je door Elm Comp. heen bent?
Moeten er eerst eens wat plaatjes op internet van verschijnen. Ze staan zelfs nog niet op de site van Analog zelf.
Ik heb trouwens me eigen spullen al wel uitgezocht en er tussenuit gehaald

Elm hadden we niet op voorraad en komt bij hetzelfde bedrijf als Skullcandy vandaan. Er is toen gewoon een keer iemand geweest die heeft hun hele voorraad opgekocht. Zo makkelijk ging het. Toen was het voor ons gelijk klaar. helaas...

De Dragon goggles doen het trouwens ook erg goed en beginnen nu ook wat jassen enzo te verkopen

We hebben trouwens al uitverkoop he. 20% korting op alle winterartikelen.
Staat alleen nog niet overal op de site doorgevoerd. Ben er nog mee bezig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_65759812
quote:
Korte en middellange termijn: 14e poederalert is ON..

Het laag Olander zorgt voor een zuidelijke stroming. Zoals gebruikelijk zorgt dat voor sneeuw aan de zuidkant en fohn aan de noordkant van de Alpen. Het drama aan de noordkant van de Alpen gaat dus nog even door. Leuker kan ik het niet maken, makkelijker wel. Ga daar naartoe waar de sneeuw valt. Poederrijden is linksom of rechtsom een keuze. Maak je eenmaal die keuze dan val je uiteindelijk altijd met je neus in de....... Gisternacht overkwam het ons weer. Midden in de nacht reden we wederom door een tunnel van de noordalpen naar de zuidalpen. was het aan de noordkant warm (nul graden op 1500 meter hoogwinter en midden in de nacht is warm) aan de zuidkant lag er sneeuw op de bomen en wees de thermometer opeens min 8 aan. Het blijft me nog steeds verbazen, maar het is o zo heerlijk om te weten dat er wederom gescoord wordt.


Westalpen (#4, #5 en #6)
Tussen fohn en sneeuw. Regio #6 gaat zeker nieuwe freshies krijgen. Ook de meest oostelijk en westelijk gelegen gebieden van regio #5 kunnen op vers rekenen. Maar de verschillen zijn groot. In de Haute Tarentaise en Haute Maurienne zal de sneeuwgrens rond de 800-1200 meter schommelen. In de vooralpen van de regio #5 zal tijdens momenten van sneeuw de sneeuwgrens rond de 1200-1700 meter liggen. Tijdens momenten van Fohn zal het nulgradenniveau tussen de 1400 en 2100 meter schommelen. Regio 4 zal in begisel weinig sneeuw zien en zal last hebben van de fohn die opsteekt, vanaf zaterdag gaat het ook hier sneeuwen.


Zuidalpen (#7, #8 en #9)
Donderdag passeert het eerste zwakke front. Het zorgt aan de zuidkant voor 5-20 cm vers. Interessant wordt het vanaf de nacht van vrijdag op zaterdag. Net als begin deze week gaat er heel veel sneeuw vallen aan de zuidkant van de Alpen. Tot en met zondag blijft het intensief sneeuwen in de zuidalpen, waarbij de sneeuwgrens schommelt tussen de 700 en 1200 meter. (klik op het plaatje links voor een vergroting) Het nulgradenniveau zal rond de 1000 tot 1500 meter schommelen. Reken op 30-120 cm vers gedurende de gehele periode.

Noordalpen (#1, #2 en #3)
In de nacht van woensdag op donderdag begint het hier wederom stevig te fohnen. Niet alleen neemt de wind toe. Ook stijgt de temperatuur fors. In grote delen schommelt het nulgradenniveau tussen de 16000 en 2300 meter. Naar verwachting zal woensdag de fohnstorm inzakken. Onderschat een fohnstorm niet, het zorgt voor ongelukken op de wegen, het ontstaan van nieuwe triebschnee en het is een sneeuwvreter. Mooier kan ik het niet maken, want het vreet letterlijk de sneeuw op zonder dat je er erg in hebt. Slechts in de meest zuidelijke dalen van Tirol kunnen de wolken tot over de Alpenhoofdkam geraken en daar voor nieuwe lagen verse sneeuw zorgen. In de loop van zaterdag dan uiteindelijk ook wat vers voor de noordkant. Tot en met maandag dan wat verse sneeuw hier. Ze kunnen het er goed gebruiken!

Lange termijn; even afwachten..

Het blijft even afwachten. Voor komend weekend is helder: go south... Morgen meer. Zelf sta ik morgen in de poeder van een totaal onbekend gebiedje. Vandaag stonden we ook al in zo'n pareltje. Een enkel liftje erbij en het is er helemaal de bom....(ssssstttttttttttt). Vanaf vrijdagavond ben ik in Disentis om daar als tailguide te fungeren tijdens de snowsafety camps. De eerste live preview van very limited wePowder shirts en hoodies.

Thomas, Gerlos is ook Noordalpen toch? Hoe is de weersvoorspelling daar?

[ Bericht 1% gewijzigd door FlowDesign op 05-02-2009 12:14:33 ]
Age of fruity enlightenment!
pi_65784481
hehe, net terug uit Gerlos (ik zeg country club en tieten bar!!) en mag nu alweer naar Brixen. (Oeps, in het niet gepaste gedeelte van het stuk hierboven staat dat de sneeuwkwaliteit behoorlijk slecht is :-(

Inmiddels ook voldoende uurtjes gemaakt om wat over de Libtech TRS te zeggen.

In de poeder doet ie het best goed (wel de bindingen wat naar achter gezet), op ijs ben ik ook niet ontevreden. Weet niet of dat nu echt de magne traction is of gewoon het feit dat ik voor het eerst in jaren op een goed geslepen plank sta :-)

Heb het idee dat je aan de banana meer hebt als de MT. Mijn idee is dat door die vorm er minder gehapt wordt en het wisselen van kant beter gaat. Ook carven gaat goed met deze plank. Voor mij de beste aanschaf van 2008.

Later
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:06:59 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65801568
Ik ben weer net terug in Gerlos

Het is hier binnen een week wel matig geworden. Liften vandaag dicht door hevige wind en veel te warm...

Gisteren alle shit voor 2010 gezien en al het nodige besteld. Dragon goggles worden ook weer aangevuld. Een aantal dezelfde modellen weer beschikbaar, een aantal nieuwe ter vervanging van niet meer verkrijgbare

We gaan Nixon horloges doen. Daarnaast toch nog maar eens gekeken naar Lib Tech en Gnu. Gaan we toch weer proberen. Sessions is al besteld.

Verder nog uitzoeken voor Analog, Ragwear, Neff, Bataleon, enzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:27:34 #120
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_65802298
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Komakie het volgende:
Ik ben weer net terug in Gerlos

Het is hier binnen een week wel matig geworden. Liften vandaag dicht door hevige wind en veel te warm...

Gisteren alle shit voor 2010 gezien en al het nodige besteld. Dragon goggles worden ook weer aangevuld. Een aantal dezelfde modellen weer beschikbaar, een aantal nieuwe ter vervanging van niet meer verkrijgbare

We gaan Nixon horloges doen. Daarnaast toch nog maar eens gekeken naar Lib Tech en Gnu. Gaan we toch weer proberen. Sessions is al besteld.

Verder nog uitzoeken voor Analog, Ragwear, Neff, Bataleon, enzo
Ik dacht al dat het behoorlijk klote zou zijn in Gerlos door die föhnstorm... die houdt ook nog een paar dagen aan ben ik bang. Morgen misschien zelfs regen in de dalen en pas in de loop van volgende week kans op wat nieuwe sneeuw.

Voor je webshop zou ik ook nog Anon goggles toevoegen. Anon Helix met spiegellens en extra oranje lens kun je al voor ¤ 60 verkopen. Voor een Dragon met extra lens moet je toch al gauw 90 euro neertellen. Trust me, die Anons zul je veel verkopen
Lib Tech en Gnu bordjes uiteraard gewoon doen! Maar alleen de BTX modellen. Alles wat rocker heeft verkoopt als een tierelier. Kijk maar eens bij Hotzone op de site, de BTX boards waren binnen no-time uitverkocht en alle MTX bordjes blijven ze mee zitten.

In Fiesch heb ik vorige week 2 banana's gezien waarvan eentje van dit jaar en ik kreeg van zo'n gast die daar in de Tipi achter de bar stond nog een compliment over m'n skatebanaan: "Cooles board!!" (spreek uit met Switscherdeutsch accent)
Age of fruity enlightenment!
pi_65805372
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met bootfitting van snowboardboots? Ik heb snowboardschoenen gekocht nadat ik 4 jaar een grote ellende met gehuurde schoenen over me heen heb gekregen. Heb namelijk nog brede poten met een hoge wreef, zou graag deze nieuwe boots aan willen passen op mn voeten dmv bootfitting.

Heeft er iemand ervaring? Zo ja, is dat een goede ervaring?
MOgelijke adressen? Het liefst in de buurt van den bosch.

Bedankt!
Fok jou!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:38:33 #122
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_65808301
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Komakie het volgende:
Ik ben weer net terug in Gerlos

Het is hier binnen een week wel matig geworden. Liften vandaag dicht door hevige wind en veel te warm...

Gisteren alle shit voor 2010 gezien en al het nodige besteld. Dragon goggles worden ook weer aangevuld. Een aantal dezelfde modellen weer beschikbaar, een aantal nieuwe ter vervanging van niet meer verkrijgbare

We gaan Nixon horloges doen. Daarnaast toch nog maar eens gekeken naar Lib Tech en Gnu. Gaan we toch weer proberen. Sessions is al besteld.

Verder nog uitzoeken voor Analog, Ragwear, Neff, Bataleon, enzo
Vette merken weer hoor.
Nixon horloges zijn mooi maar wel prijzig.

Ragwear? nog noit van gehoord...... wat doen ze?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_65809008
Zo net m'n board teruggebracht naar Duyvestein, krijg ws een nieuwe.

Die gast boog m'n board nog ff flink en toen was het wel goed te zien dat ie bij die scheur meer boog dat de rest. Kraakte ook nog eens enorm, dacht echt dat ie helemaal zou afbreken.

Prima service daar trouwens.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:11:23 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_65809209
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het behoorlijk klote zou zijn in Gerlos door die föhnstorm... die houdt ook nog een paar dagen aan ben ik bang. Morgen misschien zelfs regen in de dalen en pas in de loop van volgende week kans op wat nieuwe sneeuw.
Vanaf morgen weer kans op sneeuw. Eventueel regen en zondag wordt het weer kouder en gaat het sneeuwen. Dat is wat ik overal hoor...
quote:
Voor je webshop zou ik ook nog Anon goggles toevoegen. Anon Helix met spiegellens en extra oranje lens kun je al voor ¤ 60 verkopen. Voor een Dragon met extra lens moet je toch al gauw 90 euro neertellen. Trust me, die Anons zul je veel verkopen
Lib Tech en Gnu bordjes uiteraard gewoon doen! Maar alleen de BTX modellen. Alles wat rocker heeft verkoopt als een tierelier. Kijk maar eens bij Hotzone op de site, de BTX boards waren binnen no-time uitverkocht en alle MTX bordjes blijven ze mee zitten.
Anon moet je ook wel net kunnen krijgen. Vooral is dat we met Dragon een super goeie deal hebben kunnen maken waardoor we zonder financieel risico veel kunnen aanbieden. Maar dan moet je wel wat voor ze over hebben. Vandaar dat ze exclusief zijn bij ons. Vanaf de lente ook zonnebrillen

De BTX boards lijken me duidelijk.
quote:
In Fiesch heb ik vorige week 2 banana's gezien waarvan eentje van dit jaar en ik kreeg van zo'n gast die daar in de Tipi achter de bar stond nog een compliment over m'n skatebanaan: "Cooles board!!" (spreek uit met Switscherdeutsch accent)
en terecht
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:31:37 #125
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_65809916
volgende week woensdag weer ff boarden met werk, moet alleen wel op een huurboardje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')