Heb jij een hyves?quote:
Na aandringen van anderen, eigenlijk werd ik gedwongen.quote:
In België was er eerst ook enkel Netlog, maar Facebook is wel degelijk heel snel marktaandeel aan het winnen op Netlog.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is maar net welke speler als eerste ergens zichzelf goed op de markt zet. En voor Nederland is dat blijkbaar Hyves. Als zo'n netwerk eenmaal de aandacht heeft, verspreidt dat zichzelf enorm snel door reclame van persoon-op-persoon en is het voor andere profielensites lastig om nog een plekje te veroveren.
Goh, wat leuk joh... Heb jij bekende in Londen? Wat een man van de wereld ben je toch ook he...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
Heb van het weekend nog een paar oude bekenden in Londen teruggevonden via Facebook
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na aandringen van anderen, eigenlijk werd ik gedwongen..
Ik doe er overigens geen moer mee..
Ik lekker ookquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goh, wat leuk joh... Heb jij bekende in Londen? Wat een man van de wereld ben je toch ook he...
Het was in een zwak moment, ik schaam me diep.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goh, wat leuk joh... Heb jij bekende in Londen? Wat een man van de wereld ben je toch ook he...
Mensen die zich iets aandringenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Na aandringen van anderen, eigenlijk werd ik gedwongen..
Ik doe er overigens geen moer mee..
Vind ik ook ja. Hyves is erg druk, met al dat 'gepimp' van die profielen. Facebook is strakker, veel overzichtelijker.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:34 schreef Chimay het volgende:
In België was er eerst ook enkel Netlog, maar Facebook is wel degelijk heel snel marktaandeel aan het winnen op Netlog.
Persoonlijk vind ik Hyves/Netlog ook verschrikkelijk lelijk t.o.v. Facebook.
kan je inderdaad niet laten doen, moet je helemaal zelf doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was in een zwak moment, ik schaam me diep..
Net als op FOK kan ik mn profiel daar niet laten verwijderen..
Idd, kan prima hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 15:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan je inderdaad niet laten doen, moet je helemaal zelf doen.
Serieus? Hoe dan?quote:
Ikquote:Op maandag 19 januari 2009 15:40 schreef SpecialK het volgende:
Daarnaast meld ik mij ook aan als iemand met vrienden in Londen.
Who want's to fuckin' touch me.
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:29 schreef Misstique het volgende:
Omdat hyves.
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
Heb van het weekend nog een paar oude bekenden in Londen teruggevonden via Facebook
Doe eens rustig met al die kleurtjes.quote:
Ik heb ooit in een ver verleden ook nog eens CU2 gehad ja, omg, vragenlijstjesquote:Op maandag 19 januari 2009 21:06 schreef Prego het volgende:
de ene keer CU2, dan weer hyves, dan weer facebook. zo blijf je aan de gang
--->TRUquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef Gaurav het volgende:
Het eigendom van Facebook is terug te herleiden naar de FBI. Dan vertrouw ik de commerciële doelstellingen van Joop van den Ende ietsje meer.
Face Book International... OMG je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef Gaurav het volgende:
Het eigendom van Facebook is terug te herleiden naar de FBI. Dan vertrouw ik de commerciële doelstellingen van Joop van den Ende ietsje meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |