nee niet bepaald neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:05 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Goedemorgen WhiteLightning...
Maar ik heb er nooit zin in...
Jij wel dan
hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:09 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Voor sommige mensen is het glas altijd halfvol
Jammer dat de mijne altijd halfleeg is
Dat is niet alleen in de ochtend hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:15 schreef tripack het volgende:
alles goed hier?
ik zie dat jullie er weinig zin in hebbenniet zo gek zo vroeg
wat voor soort werk doe je dan dat het zo saai isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:16 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in de ochtend hoor
Begin er maar niet overquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:18 schreef tripack het volgende:
[..]
wat voor soort werk doe je dan dat het zo saai is
quote:
Ik vind het de laatste dagen sowieso rustig hier...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:36 schreef tripack het volgende:
tis wel een topdrukte heof ligt dat aan de tijd
mogguh dinsdag20quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef Friday12 het volgende:
mogge![]()
eigenlijk zou ik voor elke dag van de week een account moeten hebben
morguh vrijdagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:48 schreef Friday12 het volgende:
mogge![]()
eigenlijk zou ik voor elke dag van de week een account moeten hebben
was het al maar vrijdagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh vrijdagje bent er weer vroeg bij
heey MD ik heb je gezien vanochtendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
heey MD ik heb je gezien vanochtendheb je wel wat brood gegooid ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
jah maar hij zei dat tie al had ontbetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je wel wat brood gegooid ?
die eenden van tegenwoordig worden wel veeleisend zegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jah maar hij zei dat tie al had ontbeten
en hij wou er een kop koffie bijdie had ik niet bij me
jah een oude korst is al niet meer genoeg.. moet natuurlijk weer hele boterhammen en dan ook nog es van de echte bakkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die eenden van tegenwoordig worden wel veeleisend zeg
idd, net uit de oven, met verse boter eropquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jah een oude korst is al niet meer genoeg.. moet natuurlijk weer hele boterhammen en dan ook nog es van de echte bakker
lekker toastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, net uit de oven, met verse boter erop
[ afbeelding ]
goeiemorgen!quote:
Mogguhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen!
wat , lust u geen boter ?
Hier nog één hoor...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen!
wat , lust u geen boter ?
Werters zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
boter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat telt niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |