Dat lijkt me zo heerlijk, zo'n oude, seniele taart met z'n eigen rollator helemaal gek rossen!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef Klonk het volgende:
en anders loop ik ff naar het bejaardenhuis en sla daar wat ouwetjes in elkaar, lucht ook op
Verlos je hun ook meteen uit hun lijden, twee vliegen in een klapquote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef Klonk het volgende:
en anders loop ik ff naar het bejaardenhuis en sla daar wat ouwetjes in elkaar, lucht ook op
ik druk liever bij een opa een sigaar in z´n gezicht uit, vieze stinkdingen...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo heerlijk, zo'n oude seniele taart met z'n eigen rollator helemaal gek rossen!
Kan jij wel mikken met zo'n ding danquote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo heerlijk, zo'n oude, seniele taart met z'n eigen rollator helemaal gek rossen!
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik druk liever bij een opa een sigaar in z´n gezicht uit, vieze stinkdingen...
Die dingen zijn best groot toch? Moeilijk te missen lijkt mequote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan jij wel mikken met zo'n ding dan
een ouwetje met rollator, die zonder rollator loopt is niet erg snel, stevie wonder zou hem nog kunnen raken zeg maar...quote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan jij wel mikken met zo'n ding dan
En hij ziet geen steek, ik heb nog een beetje breedbeeldquote:Op maandag 19 januari 2009 17:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
een ouwetje met rollator, die zonder rollator loopt is niet erg snel, stevie wonder zou hem nog kunnen raken zeg maar...
nah, ik denk dat een gemiddelde bejaarde nog meer ziet dan ik, -6 en -7, lang leve de dungeslepen glazenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
En hij ziet geen steek, ik heb nog een beetje breedbeeld
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:03 schreef Klonk het volgende:
fijne avondquote:Op maandag 19 januari 2009 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
maar mensen tot mogge ik ben weg
U riep mij?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:23 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het weer stil
Moozziej.. kun je de volgende keer niet beter overdag je werk doen.. dan kun je savonds hier hangen
Veel plezierquote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
en ik ga ook weg, richting mijn vrijwilligerswerk
ja nou kijk.. zo vroeg hoeft ook niet tuurlijk..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
U riep mij?
Tjah zou best kunnen
Ik denk dat me collega's me vol ongeloof aan zullen kijken als ik om 8 uur op kantoor ben btw
Kan ik wel lekker om half 5 weer naar huis
En savond hier kleppen
Daar heb je een puntquote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja nou kijk.. zo vroeg hoeft ook niet tuurlijk..
maar als je overdag wat harder werkt
kun je hier savonds wat langer zitten zo lang ik nog aan het werk ben
Ik heb zo geen zin meerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:31 schreef Crazy-p het volgende:
nog een half uur
en dan naar de winkel.. is kijken of ik die niet helemaal leeg plunder..
ik dacht precies net hetzelfde..quote:
Dan denken we toch hetzelfdequote:Op maandag 19 januari 2009 17:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik dacht precies net hetzelfde..
of nee.. dat denk ik de hele dag al
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:50 schreef Moozzie het volgende:
Vliegtuig met motor pech
[ afbeelding ]
kostte me overigens 5 keer voor die zin goed stond..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef Crazy-p het volgende:
en ik kan me serieus niet concentreren vandaag!
Niemand werkt 's avondsquote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef Klonk het volgende:
topic is dood
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Don't fear! p00p is here!
maar ik ga ook gelijk maar naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |